Jump to content
Sign in to follow this  
Vegard_Haug

Toppskuespiller blir persiaprins

Recommended Posts

Dette kan faktisk bli bra, historien/settingen har bra potensiale til å bli en kul Holywood film. Blir nok litt bedre enn Uwe Boll hvertfall.

AH! ser frem til dette. Og Jake Gyllenhaal gjorde en veldig god jobb i donnie darko. Jeg tror dette blir en god film.

Annonse

Gyllenhaal er jo en dyktig skuespiller også. Har spilt i alle slags filmer (Jarhead, Donnie Darko, Brokeback Mountain, The Day of Tomorrow), så rolletolkningen burde i alle fall være i boks. Men vi får da se. Bruckheimer, liksom... :hmm:

Kjempegodt valg! Tror Jake Gyllenhaal kommer til å gjøre en kjempejobb... igjen! Han var genial i Jarhead. Jeg elsker alt Jerry Bruckheimer tar i. Blir stort sett bra alt sammen :)

Gleder meg til å se resultatet.

Tror også dette kan bli bra, satser på en god eventyrfilm ala Indiana Jones. Bruckheimer var vel forsåvidt producer på National Treasure 1/2...håper dog tonen blir litt mer seriøs selv om de bød på grei underholdning.

Dette kommer til å bli knallbra. Spill er historiefortelling på sitt aller beste, da er det også på sin plass å ha med dyktige skuespillere og produsenter.

På nittitallet var jo dette vanlig, hvor man ofte møtte folk som Quentin Tarantino (Directors Chair), Dennis Hopper (Black Dahlia) og Christopher Walken (The Ripper) i spillene.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...