Gå til innhold

AoC: Absoluttspill sender ut på onsdag 21.5


Anbefalte innlegg

Må nesten takke AS for god innsats med å få frem spillene i tide, men det samme kan ikke sies om posten da...

det viser bare at vi må jobbe enda hardere opp mot leverandørene. Vi må få de til å forstå at posten er veldig trege og 2 dager sendetid ikke er nok.. Men inntill vi får gjennom noe slikt må vi nesten bare respektere de reglene som er satt og krysse fingra for at posten roter minst mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut til at posten dreit seg ut når det gjelder leveranse til Bodø-distriktet. Bor like utfor Bodø og noen jeg kjenner som bor i Bodø har ennå ikke fått spillet. De sendte mitt spill på Tirsdag og det er ennå ikke sendt fra Kongsberg..

Endret av Osiric
Lenke til kommentar

Det ble ikke sendt som service-pakke, men bedriftspakke. Fikk Collectors Ed levert på døra av postmannen her i Trondheim sentrum ca kl 11.30. Altså ingen henteseddel, bare å skrive under og ta i mot godene :thumbup:. Trengte ikke vise legitimasjon engang..

Lenke til kommentar

18 timer siden pakken forlot Oslo, men har tydeligvis ikke kommet til Trodheim enda.. mystikse greier.

 

Edit: Å akkurat i det jeg skriver denne posten:

23.05.08 13.39 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 7007 TRONDHEIM

23.05.08 13.38 AVVIK I PRODUKSJONEN 7007 TRONDHEIM

Årsak: Forsinket

Tiltak: Annet / ukjent

 

Morsomt? :nei:

 

Men da har den om ikke annet gitt lyd fra seg.

Endret av Amaranth
Lenke til kommentar

Jævla drit. Spillet kom ikke i dag heller, og det er sendt som brev så umulig å spore det. Siste gang jeg forhåndsbestiller over post, tar heller EBGames her nede - det funker fett til alt annet jeg har pre-orderet og jeg *får* det faktisk på dagen. Der røk den eneste dagen jeg har fri på lang lang tid og hadde planlagt å spille litt, samt AOC-lanet som skal være i kveld. Ingen vits å gå dit nå.

Endret av akarno
Lenke til kommentar

Absoluttspill er helt elskbar! Noe har skjedd med e-postkontoen min som førte til at jeg ikke fikk mail om hva jeg måtte gjøre før de kunne sende ut. Jeg fikk aldri e-posten, dermed ble det liksom ikke noe av. Fikk snakket med de om og ordnet det opp, til tross det er ikke deres problem egentlig.

 

De fleste bedrifter ville ikke ha gjort det. Absoluttspill er ELSKBAR! :)

Lenke til kommentar
Jævla drit. Spillet kom ikke i dag heller, og det er sendt som brev så umulig å spore det. Siste gang jeg forhåndsbestiller over post, tar heller EBGames her nede - det funker fett til alt annet jeg har pre-orderet og jeg *får* det faktisk på dagen. Der røk den eneste dagen jeg har fri på lang lang tid og hadde planlagt å spille litt, samt AOC-lanet som skal være i kveld. Ingen vits å gå dit nå.

 

 

Jeg var nettopp nede på lefdal på lagunen og kjøpte til 299. Du kan jo bare gjøre det samme og benytte deg av angreretten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...