Gå til innhold

AoC: Absoluttspill sender ut på onsdag 21.5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rudi sitter og svarer mailer for harde livet. er hvertfall et par hundre så det går sakte men sikkert framover:P Koder blir også sendt ut i løpet av kvelden:) Vi må ha det klart før vi har nattåpent i butikken så det skjer i kveld! på ein mååda!

 

åh gleder meg til å spille:D

Lenke til kommentar

Jeg synes virkelig Absoluttspill burde få en sikkelig takk for alt de har gjort, at de sitter oppe natten lang for og få sendt spillene hjem til dere, og at de i tillegg fikkser alternative løsning på fraktning av post (noe som koster SKJORTA!) pga. en feil de ikke hadde noe med. Det er det jeg kaller service!

 

Jeg oppfordrer alle til og sende en hyggelig melding til Absoluttspill (post @ absoluttspill.no) og si takk for innsatsen, det er de minste de fortjener =)

 

 

Sier bare stå på gutter ! All ære til Absoluttspill !

Lenke til kommentar
Jeg synes virkelig Absoluttspill burde få en sikkelig takk for alt de har gjort, at de sitter oppe natten lang for og få sendt spillene hjem til dere, og at de i tillegg fikkser alternative løsning på fraktning av post (noe som koster SKJORTA!) pga. en feil de ikke hadde noe med. Det er det jeg kaller service!

 

Jeg oppfordrer alle til og sende en hyggelig melding til Absoluttspill (post @ absoluttspill.no) og si takk for innsatsen, det er de minste de fortjener =)

 

 

Sier bare stå på gutter ! All ære til Absoluttspill !

 

Feilen skjedde på posten sin side gjorde det ikke? Skal ikke da posten betale for sending?

Men ja, de har skikkelig stått på, jeg begynner å ønske at jeg bestilte fra dem i stedet =/

Endret av wildex999
Lenke til kommentar

Det er i morra spillene CE skulle bli kjørt ut til folk?

 

Min sier iallefall

22.05.08 13.53 INNLEVERT POSTTERMINAL 3007 DRAMMEN

21.05.08 16.35 INNLEVERT POSTKONTOR 3603 KONGSBERG

 

Tviler på at den kommer i kveld. Selv om jeg ikke skal klage, sitter spiller early release uansett :p

Endret av Dobbelmoral
Lenke til kommentar
Jeg synes virkelig Absoluttspill burde få en sikkelig takk for alt de har gjort, at de sitter oppe natten lang for og få sendt spillene hjem til dere, og at de i tillegg fikkser alternative løsning på fraktning av post (noe som koster SKJORTA!) pga. en feil de ikke hadde noe med. Det er det jeg kaller service!

 

Jeg oppfordrer alle til og sende en hyggelig melding til Absoluttspill (post @ absoluttspill.no) og si takk for innsatsen, det er de minste de fortjener =)

 

 

Sier bare stå på gutter ! All ære til Absoluttspill !

Førstegangskunde hos absolutt her. Hvis dette stemmer at dem legger litt ekstra i å få ting unna så er det verdt en klapp på skuldra ja.

 

Nå får jo ikke jeg spillt uansett før etter feriepengene en gang men likevel, slikt er bra med tanke på videre handling.

 

Edit: Er oppe igjen nå, gikk fort.

Endret av OndGud
Lenke til kommentar

ondgud: det stemmer hva han sier ja. Det koster godt. men om det hadde vært ekspress over natten hadde det vært mer 130k eller noe. Heldig at vi slapp unna med en del mindre:P

 

dobbelmoral: Pakkene blir levert slik at de kommer i morgen ja.

 

wildex999: ikke umulig vi tar dette opp videre med posten.. men å lage en skikkelig sak ut av det nå hadde absolutt ikke gitt dere spillene raskere, så vi betaler gledelig bare for å få spillene ut til dere kunder. Så kan vi heller krangle med posten i all evighet senere:)

 

 

edit: hehe, jeg har et spørsmål til dere for engangskyld:p

 

Åpnet collectorsen min som kjærlig har liggi å venta noen dager. Inni den fant jeg 2 beginners handbook (manualer) så jeg har da altså 2 activation keys. stemmer dette?

Endret av zellpropell
Lenke til kommentar
ondgud: det stemmer hva han sier ja. Det koster godt. men om det hadde vært ekspress over natten hadde det vært mer 130k eller noe. Heldig at vi slapp unna med en del mindre:P

 

dobbelmoral: Pakkene blir levert slik at de kommer i morgen ja.

 

wildex999: ikke umulig vi tar dette opp videre med posten.. men å lage en skikkelig sak ut av det nå hadde absolutt ikke gitt dere spillene raskere, så vi betaler gledelig bare for å få spillene ut til dere kunder. Så kan vi heller krangle med posten i all evighet senere:)

 

 

edit: hehe, jeg har et spørsmål til dere for engangskyld:p

 

Åpnet collectorsen min som kjærlig har liggi å venta noen dager. Inni den fant jeg 2 beginners handbook (manualer) så jeg har da altså 2 activation keys. stemmer dette?

 

hvis det er keys bakpå begge kan det vel kanskje stemme? blir verdt litt penger isåfall ^^

 

var ikke bare du som putta nedi en ekstra en da? med tanke på at du jobber der? :D

Endret av Redalon
Lenke til kommentar
Åpnet collectorsen min som kjærlig har liggi å venta noen dager. Inni den fant jeg 2 beginners handbook (manualer) så jeg har da altså 2 activation keys. stemmer dette?

 

Har bare vanlig utgave selv, men regner med at det er en feilproduksjon i ditt tilfelle, har bare en manual med en key selv.

 

Så da spørs det hvem som kommer til å sitte skuffet i dag/morgen med en collectors edition uten noe manual og key :D

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...