Kristian A.G. Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Var nede i postkassa sånn ca kl 13.00, ingen post... var nede nå litt over 14.00 og da var det kommet en hentelapp! Så nå har jeg vært på posten og fått min CE av AoC! Kjøpte som mange andre for leenge siden på elkjip.no og jeg bor veldig sentralt i Oslo (hvis noen skulle lure...)
wildex999 Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Var nede i postkassa sånn ca kl 13.00, ingen post... var nede nå litt over 14.00 og da var det kommet en hentelapp! Så nå har jeg vært på posten og fått min CE av AoC! Kjøpte som mange andre for leenge siden på elkjip.no og jeg bor veldig sentralt i Oslo (hvis noen skulle lure...) Samme som til meg, posten kom ganske sent med hentelappen ^^ Alastor: Vel, jeg tipper de sendte det ut i rekkefølge ettersom når de ble "bestilt" eller hva de enn gjør. Uansett, så har jeg lest mye på offesielle forumet at mange ikek har noe nummer i det heletatt, og noen er oppe i 60000+ osv. Nå sitter jeg bare å nyter soundtracken mens jeg leser litt i manualen og ser på art boka =D Genial Colelctors edition. Registra key og alt, og fikk alle itemene på konto sia mi ^^ Det er 25 tracks på Soundtracken, men de er ikke navngitt =/ Uansett:
hmyrland82 Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Var på posten jeg og nå....Ingenting...Dama der leta gjennom det som var Jaja..Får vente til 17:30 å se om det er kommet en hentelapp til meg da Gz til alle som har fått det!
Eremal Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 wildex bestilte du pakke eller brev? btw hvor i landet bor du?
Dotten Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Et stk. banalt og useriøst innlegg godt over grensen er slettet. Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert
RooNoG Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 jaja . gratulerer til dere som har fått det.. vet noen om det er mye forskjelld på leverings tiden på pakke og brev? bestillte 2stk i brev... så det passer jo ikke i post kassa
jokki Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Da var jeg nede på posten og henta min pakke. Collectors Edition seff Pakken kom fra sverige og selv om jeg betalte for brevpost så kom den som pakke. Rart at de ikke kunne gi oss ett sporingsnummer om pakken faktisk kommer som pakke og ikke "brev" som man ikke kan spore.
Sjuki Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 (endret) Hvorfor måtte jeg komme opp i engelsk eksamen?! En uke til for å få spilt da. Endret 24. mai 2008 av Sjuki
Eremal Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Dere som har fått, hvor bor dere? Fikk dere hentelapp eller hentelapp pr. sms?
Alastor Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har drevet litt detektivarbeid, og fått utlevert sporingsnummer for pakken min. Dere kan ringe posten, be de søke på pakker til ditt postnummer og ditt navn, da finner de deg . Sporingsnummeret angir at pakken kommer fra "dk", men de har slått sammen sverige og danmark i logistikksystemet sitt . Min pakke ble levert inn til sorteringsterminalen i oslo 04.00 fredag morgen. Normalt for posten er den på postkontoret i osloområdet SAMME DAG, dette var helt vanlig for meg når jeg bodde i oslo og bestillte ulike ting over internett. Men posten er tydeligvis ikke like rask på det her nå.. Fikk også høre fra de på postkontoret at alle pakker fra oslo til trondheim som skulle nordover fredag ble 1 døgn forsinket, pga kabelbrudd på dovrebanen...
Skogslik Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 så eg kan ringe posten og høre hvor pakken min er? ved hjep av bare navnet mitt? sel om eg bestillte som brev post?
Alastor Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 (endret) De ble sendt som pakkepost alle sammen ser det ut til. Du har betalt 29,- for noe som koster rundt 120,- . Kundeservice 810 00 710 Fra utlandet: + 47 21316250 Mandag - fredag: 0700 - 2100 Lørdag: 0730 - 1800 Legg merke til at posten.no sier 1 dags forsinkelse til hele sør-norge untatt østlandet . Endret 24. mai 2008 av Alastor
Skogslik Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 (endret) ok, skal ringe nå Edit: ringte nå, var en hissig dame der som sa eg måtte ha mer en bare navn og post nummer -.- så det går nok ikkje du Alastor Endret 24. mai 2008 av Skogslik
Alastor Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Tja...posten i trondheim her sa tirsdag, da omlastingssentralen i trondheim vil få pakken nå enten lørdag ettermiddag eller mandag, og de bruker - ET DØGN - på å få varen videre til postkontoret...
hmyrland82 Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Ringte posten nå, hun dama jeg traff på kunne ikke søke på postnummer og mitt navn..Hmm...så tror jeg venter litt slik at jeg treffer på en annen saksbehandler
Alastor Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Det gikk iallefall fint på postkontoret der jeg var. Hun foreslo det selv tilogmed, trengte bare navn på pakken og postnummer, resten fiksa hun selv.
Skogslik Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Det gikk iallefall fint på postkontoret der jeg var. Hun foreslo det selv tilogmed, trengte bare navn på pakken og postnummer, resten fiksa hun selv. kan du ringe og gjøre det for meg og, siden du får det till?
RooNoG Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 utrolig dårlig gjort av elkjøp! kan ikke få sagt det nok ganger!
Alastor Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 (endret) utrolig dårlig gjort av elkjøp! kan ikke få sagt det nok ganger! Ja, spillet burde vært lsendt ut før, slik at postens forsinkelser ikke skulle ødelegge sånn. CDON samt absolutt spill har heller ikke fått levert i tide til mange kunder. Endret 24. mai 2008 av Alastor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå