Gå til innhold

AoC: Tråden for oss som har bestillt fra Elkjøp og ikke har mottat pakken!


Anbefalte innlegg

Denne tråden handle om oss som ikke har mottatt pakken i fra elkjøp som vi har forhåndsbestillt. Vi på tråden har heller ikke mottatt noe sporingsnummer eller fåttt noe info om hvorfor vi ikke har fått pakken. Vi har prøvd å ringe kundeservice men til ingen nytte! Noen kundebehandlere skylder stort sett på Flystreiken og noen skylder på forsinkelse på tog se link Forsinkelser i togtrafikk fra Oslo i natt.

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss du skal telle med mounten som Ingame item så blir det jo 3 ingame items.

 

Inneholder:

- 2 eksklusive Ingame Items 2

- Hyborian verdenskart

- Unik bonus DVD

- Offisiell Age Of Conan Soundtrack

- Age Of Conan kunstbok

- Inviter 5 venner

- Rhino Mount 1

- 30 dagers fri spilling

 

2+1 = 3

 

han håper på en ring i tillegg..altså 3 items:)

 

Rart at det står i mailen at vi bare får belte og rhino mount, ikke mye vits å ha den Collector pakken då! Er det bara early access folka som får den ringen?

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar

**Ring of Acheronia (Exclusive In-Game Item) – The Ring of Acheronia is an exclusive in-game item which will only ever be available in the Collectors Edition. Stemming from the ancient civilization of Acheron, the ring offers special XP (2% extra) and stamina enhancements for players, making it a powerful companion on the brutal journey through Hyboria

Lenke til kommentar

jeg vet ikke om det er veldig vanskelig å forstå. men mount og bag har egentlig ikke noe med CE å gjøre. men med at du forhåndsbestiller. I CE får du drinking cape og xp ring. dette er de to itemsene du får i CE så du får egentlig 4 items. du kan ikke få CE uten mount/bag fordi den er utsolgt.

 

Spaceworld der jeg bor(asker) så er mount/bag og EA kun for de som bestiller CE, selv om det sies noe annet fra funcom. men butikken hadde bare 60 koder noe som tilsvarer antallet CE de selger ut... irriterende for dere som droppa å bestille CE, vet nå ikke om det er slikt over alt men..

Lenke til kommentar

sindre takk for å gjøredet jeg sa enkelt XD

 

men tenker nå at blir litt redd. har jo brukt en key til å registrere med, men den sier at jeg får mount/bag, men CE key kan den legges til?:S vil det være upgrade my supscripton når fredagen kommer?

Lenke til kommentar

Du får en kode du binder til en account før du får spillet og du får spillet den 23 mai og da kan du logge inn med den accounten og får 2 ingame items og mount ingame med den accounten du har laget etter du har bestemt betalingen sånn som jeg har forstått det ;)

Lenke til kommentar
Får man ikke koden før og så spillet den 23? Tviler på at man får selve spillet før den 23 mai...

Jo har fått koden eg :) får selvet Ce spill pakken på fredag.

 

Veldig forvirrende det som står på Hjemmesiden til elkjøp og mailen du får etter du har bestillt

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar
jeg vet ikke om det er veldig vanskelig å forstå. men mount og bag har egentlig ikke noe med CE å gjøre. men med at du forhåndsbestiller. I CE får du drinking cape og xp ring. dette er de to itemsene du får i CE så du får egentlig 4 items. du kan ikke få CE uten mount/bag fordi den er utsolgt.

 

Spaceworld der jeg bor(asker) så er mount/bag og EA kun for de som bestiller CE, selv om det sies noe annet fra funcom. men butikken hadde bare 60 koder noe som tilsvarer antallet CE de selger ut... irriterende for dere som droppa å bestille CE, vet nå ikke om det er slikt over alt men..

 

Okay nå er eg med dei kunne godt å skrevet det på hjemmesiden eller mailen ELLER folk på Kunderserive burde hatt pitte litt peilling på va elkjøp selger.

 

Men då får eg altså alt? 4 items Bag,Ring,Mount,Cape,Belte det blir jo 5 items viss du skal kalle mounten får item.

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar
jeg vet ikke om det er veldig vanskelig å forstå. men mount og bag har egentlig ikke noe med CE å gjøre. men med at du forhåndsbestiller. I CE får du drinking cape og xp ring. dette er de to itemsene du får i CE så du får egentlig 4 items. du kan ikke få CE uten mount/bag fordi den er utsolgt.

 

Spaceworld der jeg bor(asker) så er mount/bag og EA kun for de som bestiller CE, selv om det sies noe annet fra funcom. men butikken hadde bare 60 koder noe som tilsvarer antallet CE de selger ut... irriterende for dere som droppa å bestille CE, vet nå ikke om det er slikt over alt men..

 

Okay nå er eg med dei kunne godt å skrevet det på hjemmesiden eller mailen ELLER folk på Kunderserive burde hatt pitte litt peilling på va elkjøp selger.

 

Men då får eg altså alt? 4 items Bag,Ring,Mount,Cape,Belte det blir jo 5 items viss du skal kalle mounten får item.

 

ja, genialt ikke sant ;) 4 items og en mount =D *Pakker Kille Rhino i skolesekken*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...