Gå til innhold

AoC: Tråden for oss som har bestillt fra Elkjøp og ikke har mottat pakken!


Anbefalte innlegg

Signer denne her jeg. Jeg har heller ikke fått det. 26. Mai.

 

Skal ringe å plage de litt på kundesupport. Nå har jeg EA så har overlevd, men er snart lvl 40 og vil gjerne ha mounten min. Inventory belt er jo heller ikke så kjedelig...

 

Bare ett lite tips til dere som enda ikke har fått:

 

Jeg var nede på postkontoret og snakket med en av dem som jobber der nå akkurat og de sporet opp pakken for meg. De sa også at pakken sannsynligvis ville komme til dem senere på kvelden rundt 1730 tiden og at jeg kunne svinge innom litt senere og se om jeg kunne hente den da.

 

Kan kanskje være en ide for dere andre å gjøre det samme så får dere muligens spille ikveld ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk det ikke i dag jeg heller, får håpe det kommer i morgen da. Fikk denne mailen:

Hei og takk for din henvendelse

Spillene ble sendt fra vår leverandør Torsdag 21.05 som brevpost.

 

Vi har derfor ikke noe sporingsnummer på disse forsendelsene.

 

Vi beklager dette.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

 

Med vennlig hilsen

<navn fjernet>

Kundesenter

 

I og med at 21.05 er en Onsdag, er det litt merkelig at det sto "Torsdag 21.05" til meg og "Tirsdag 21.05" til Quote.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Hei og takk for din henvendelse

 

 

Dessverre er det ikke så mye vi kan få gjort med dette da vi sendte ut spillene senest på tirsdag, så dette ligger utenfor vår kontroll.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

 

Vennlig hilsen

<navn fjernet>

Kundesenter

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Hei og takk for din henvendelse

 

Det er tilfelle alt det du har hørt, ikke så mye vi for gjort med saken da vi har sendt alle spillene senest tirsdag. Dette gjelder deler av landet.

 

Aller fleste av våre kunder har fått spillet i rett tid.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

 

Vennlig hilsen

<navn fjernet>

Kundesenter

 

"Aller fleste av våre kunder har fått spelet i rett tid?!" Det er noko gale her..

 

 

I og med at 21.05 er en Onsdag, er det litt merkelig at det sto "Torsdag 21.05" til meg og "Tirsdag 21.05" til Quote.

Forundrer meg ikkje at dei sendte det på Torsdag, sidan det var då eg fekk ordrebekreftelsen min.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Usagi: sendte det du skrev på forje side, fikk dette til svar:

Hei og takk for din henvendelse

 

Jeg beklager nok en gang for forsinkelsene som har blitt påført deg. Dersom du har mulighet til å sende oss et ordrenummer på kjøpet ditt, har vi mulighet til å sjekke hvordan det ligger an. Pengene du betaler i frakt er ingenting Elkjøp tjener på i skrivende stund, men penger Elkjøp faktisk bruker på å frakte kundenes varer. Det har på ingen måte vært i vår hensikt å og fordele skyld til andre selskaper og vi tar selvfølgelig på oss ansvaret. Vi har kun gitt kundene våre en grunn til hvorfor varene er forsinket, ikke en annen instans og skylde på. Ditt spill vil nok være i din postkasse i nærmeste tid.

 

litt mer serriøst svar nå ja :p

Lenke til kommentar

Kjenner også jeg sitter med en kvalm smak i munnen her.

 

"Spillet sendes denne uken slik at du har det på releasedagen, fredag 23. Mai!

 

Mvh

 

Elkjøp"

 

Har ennå ikke mottatt spillet, har heller ikke fått noe svar på hvor det blir av.

 

Urk. Siste gang jeg forhåndsbestiller fra Elkjøp.

Lenke til kommentar

Tok nettop en telefon til kundesørvis (nok en gang) som sa at elkjøp hadde tatt imot for mange bestillinger enn de var kapable til og var tom på hovedlageret og at de som ikke ennå har fått sine spill må vente, ettersom spillene ENNÅ IKKE ER SENDT FRA SVERIGE.

såvidt dette er den mest screwed'e unnskyldningen jeg har vært borti eller om det er fakta har jeg ingen anelse om men faan det irriterte meg. Hva skal det bety for oss som har bestillt CE? Noen andre som har vært borti samme greia?

Lenke til kommentar

hæ?? mener dem at vi må vente enda lengre?

haha, da skal eg personlig slakte den ansvarlige for dette her og dra ut alle tarmene han har!

 

men sente ordre nummert mitt på mail til Elkjøp, og da sa dem at mitt var sendt. dem er faen meg ikkje rektige.

vett faen meg ikkje ka eg skal tru snart.

Lenke til kommentar
Tok nettop en telefon til kundesørvis (nok en gang) som sa at elkjøp hadde tatt imot for mange bestillinger enn de var kapable til og var tom på hovedlageret og at de som ikke ennå har fått sine spill må vente, ettersom spillene ENNÅ IKKE ER SENDT FRA SVERIGE.

såvidt dette er den mest screwed'e unnskyldningen jeg har vært borti eller om det er fakta har jeg ingen anelse om men faan det irriterte meg. Hva skal det bety for oss som har bestillt CE? Noen andre som har vært borti samme greia?

.. Kødder du? Visst dette er tilfelle, så kjøper eg ein anna plass. Enkelt og greit.

 

Eg har fått ordrenummer, så det tyder vel på at dei har trekt penger og sendt.

Lenke til kommentar
Signer denne her jeg. Jeg har heller ikke fått det. 26. Mai.

 

Skal ringe å plage de litt på kundesupport. Nå har jeg EA så har overlevd, men er snart lvl 40 og vil gjerne ha mounten min. Inventory belt er jo heller ikke så kjedelig...

 

Bare ett lite tips til dere som enda ikke har fått:

 

Jeg var nede på postkontoret og snakket med en av dem som jobber der nå akkurat og de sporet opp pakken for meg. De sa også at pakken sannsynligvis ville komme til dem senere på kvelden rundt 1730 tiden og at jeg kunne svinge innom litt senere og se om jeg kunne hente den da.

 

Kan kanskje være en ide for dere andre å gjøre det samme så får dere muligens spille ikveld ;)

 

FY FADER.. Jeg bor på Nøtterøy og fulgte rådet ditt.. dro ned på postkontoret og forhørte meg. Fikk dem til å spore opp pakken med navn og postnummer og det viste seg at pakken hadde kommet til postkontoret den 23. mai og at de ikke skjønte hvorfor Elkjøp ikke kunne skaffe et sporingsnummer.. Fikk med meg begge CE pakkene til meg og en kamerat og installerer i dette øyeblikk!

Lenke til kommentar

Kjente jeg ville plukke opp røret nå, men hjelper vel neppe og ringe de.

 

Fikk svar på mailen i løpet av ett minutt.

 

Hei og takk for din henvendelse

 

Jeg har ikke tilgang til disse numrene.

Beklager forsinkelsen, men dette ble sendt fra oss onsdag i forrige uke.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

 

Med vennlig hilsen

<navn fjernet>

Kundesenter

 

Noen som har fått trackingnummer her?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

 

 

Signer denne her jeg. Jeg har heller ikke fått det. 26. Mai.

 

Skal ringe å plage de litt på kundesupport. Nå har jeg EA så har overlevd, men er snart lvl 40 og vil gjerne ha mounten min. Inventory belt er jo heller ikke så kjedelig...

 

Bare ett lite tips til dere som enda ikke har fått:

 

Jeg var nede på postkontoret og snakket med en av dem som jobber der nå akkurat og de sporet opp pakken for meg. De sa også at pakken sannsynligvis ville komme til dem senere på kvelden rundt 1730 tiden og at jeg kunne svinge innom litt senere og se om jeg kunne hente den da.

 

Kan kanskje være en ide for dere andre å gjøre det samme så får dere muligens spille ikveld ;)

 

FY FADER.. Jeg bor på Nøtterøy og fulgte rådet ditt.. dro ned på postkontoret og forhørte meg. Fikk dem til å spore opp pakken med navn og postnummer og det viste seg at pakken hadde kommet til postkontoret den 23. mai og at de ikke skjønte hvorfor Elkjøp ikke kunne skaffe et sporingsnummer.. Fikk med meg begge CE pakkene til meg og en kamerat og installerer i dette øyeblikk!

 

 

 

Skal ein ikkje få melding om dette i Posten då?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...