Gå til innhold

AoC: Tråden for oss som har bestillt fra Elkjøp og ikke har mottat pakken!


Anbefalte innlegg

Signer denne her jeg. Jeg har heller ikke fått det. 26. Mai.

 

Skal ringe å plage de litt på kundesupport. Nå har jeg EA så har overlevd, men er snart lvl 40 og vil gjerne ha mounten min. Inventory belt er jo heller ikke så kjedelig...

 

Bare ett lite tips til dere som enda ikke har fått:

 

Jeg var nede på postkontoret og snakket med en av dem som jobber der nå akkurat og de sporet opp pakken for meg. De sa også at pakken sannsynligvis ville komme til dem senere på kvelden rundt 1730 tiden og at jeg kunne svinge innom litt senere og se om jeg kunne hente den da.

 

Kan kanskje være en ide for dere andre å gjøre det samme så får dere muligens spille ikveld ;)

 

FY FADER.. Jeg bor på Nøtterøy og fulgte rådet ditt.. dro ned på postkontoret og forhørte meg. Fikk dem til å spore opp pakken med navn og postnummer og det viste seg at pakken hadde kommet til postkontoret den 23. mai og at de ikke skjønte hvorfor Elkjøp ikke kunne skaffe et sporingsnummer.. Fikk med meg begge CE pakkene til meg og en kamerat og installerer i dette øyeblikk!

 

Hmm... vurederer og fare bort og sjekke, i så fall håpe ei at den e der

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk CE pakken min i dag. Min pakke ble send 22/5 og var fremme her i tønsberg 23/5.

 

Jeg fikk ikke hentelapp hos posten eller sporings nummer. Det var en venn som dro innom posten i dag og skulle skjekke og der hadde pakken min ligget siden fredag..

Lenke til kommentar

sende en mail nå å fikk dette som svar

 

Hei og takk for din henvendelse

 

 

Dette synes vi selvfølgelig er meget beklagelig og skal selvfølgelig se nærmere på saken.

 

Da vi som sakt har fått helt andre opplysninger enn det kundene våre har fått.

 

 

 

Hittil har vi forholdt oss til det vi har fått beskjed om selv.

 

Fint om du sender oss et ordrenummer, navn, tlf nummer et eller annet så vi finner bestillingen din.

 

Så får kollegaen min sjekket opp med de som evt sitter på disse sporingsnummerne i morgen på dagen.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

 

Med vennlig hilsen

<navn fjernet>

Kundesenter

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

egentlig ganske så vanskelig å nyte spillet før de får fiksen frameraten uansett =S Etter jeg dro fra Tortage, så har jeg ikke vært over 15FPS, ligger som regels på rundt 10FPS, til og med utenfor byer(I de store byene så får jeg 4-5FPS) og det er med alt på low =S

Lenke til kommentar
Signer denne her jeg. Jeg har heller ikke fått det. 26. Mai.

 

Skal ringe å plage de litt på kundesupport. Nå har jeg EA så har overlevd, men er snart lvl 40 og vil gjerne ha mounten min. Inventory belt er jo heller ikke så kjedelig...

 

Bare ett lite tips til dere som enda ikke har fått:

 

Jeg var nede på postkontoret og snakket med en av dem som jobber der nå akkurat og de sporet opp pakken for meg. De sa også at pakken sannsynligvis ville komme til dem senere på kvelden rundt 1730 tiden og at jeg kunne svinge innom litt senere og se om jeg kunne hente den da.

 

Kan kanskje være en ide for dere andre å gjøre det samme så får dere muligens spille ikveld ;)

 

FY FADER.. Jeg bor på Nøtterøy og fulgte rådet ditt.. dro ned på postkontoret og forhørte meg. Fikk dem til å spore opp pakken med navn og postnummer og det viste seg at pakken hadde kommet til postkontoret den 23. mai og at de ikke skjønte hvorfor Elkjøp ikke kunne skaffe et sporingsnummer.. Fikk med meg begge CE pakkene til meg og en kamerat og installerer i dette øyeblikk!

 

Hmm... vurederer og fare bort og sjekke, i så fall håpe ei at den e der

 

Gjør det, var selv borte og hentet spillet der nå ;) Hadde kommet med ett lass rundt 6 tida idag, så dere andre kan nok forvente det imorgen :)

 

Tips: Bruk gassmaske når dere åpner CE boksen, den lukta kunne gjort en hardbarket sniffer ustø på foten ;)

Lenke til kommentar

Vet ikke når dem sendte min, er ikke så mye info å få fra kundeservice, annet en at dem ikke vet noen, virker det som..

 

Siste jeg hørte fra dem, var 22.mai - da fikk jeg en ordrebekreftelse.. og pengene er trukket fra konto (siden det var forhåndsbetaling)

 

Ringte postkontoret i dag, og dem hadde heller ingen spill til meg (Bergen)

 

Håper den kommer i morgen da, ventet lenge nokk nå :hmm:

 

Spiller fortiden på en midlertidig standard account, klarte ikke vente.. men blir ikke noe seriøst før jeg får CE, mere som learning curve :new_woot:

 

Skjønner ikke helt hva folk mener med FPS problemer.. SPiller selv på en pc med 3ghz cpu, 4gb ram og geforce8800 ultra og har alle grafikk muligheter på max,og har stabilt rundt 55-60fps.

Lenke til kommentar

Har lest igjennom tråden her nå, og mange navn og frustrerte meldinger går igjen.

Vil allikevel bruke anledningen til å "takke" skogslik for utrolig mange tåpelige innlegg.

Ditt fravær på grunnleggende empati ovenfor mennesker som faktisk har en sykdom/syndrom (i dette tilfellet at du bruker "downs syndrom"), er jo bare helt utrolig.

Greit at du er frustrert over at du ikke har fått spillet ditt, men å whine som om det var verdens undergang er jo faktisk helt fantastisk bra gjort.

Folk rundt om i verden lider, og det du velger å bruke tida di på når du ikke har fått spillet, er å sitte å lire av deg hvor vondt og fælt du har det, pluss å slenge generaliserende drit om at alle postmenn er feite og spiser burgere istedenfor å gjøre jobben sin. Nå er du ikke alene om å sutre, men GROW UP! Har venner som ikke har fått spillet heller (jeg har heller ikke fått det), men ingen av oss ter seg som bortskjemte 5-åringer av den grunn. Utrolig irriterende at Elkjøp faktisk har brutt alle avtaler her så og si, men vi overlever faktisk. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Brett papirfly og spåer imens. GL HF.

Lenke til kommentar
Jeg pratet med Elkjøp sitt kundesenter for ca. 1 time siden. Han forklarte meg da at det skulle vært utsendt fra laget på tirsdag. Men iom at dette ble utsendt direkte fra leverandør så var det umulig for han å sjekke noe mer. Jeg for min del synes dette er skikkelig dårlig av Elkjøp.. Jeg bestilte tross alt CE 02.05.08 med bakgrunn i at da slapp jeg å stresse den dagen lanseringen kom.. Altså idag. Føler vitsen med forhåndsbestilling faller litt bort dersom man får det ett par dager etter launch.

 

Noe som også er rart er at dette blir sendt som brev, etter det jeg har forstått så er CE boksen relativt større enn en vanlig editon, eller tar jeg feil? Ville da vært naturlig at den havnet på postkontoret og med da ett sporingsnummer.... Men neida.. Nå har ingen mulighet til å si meg hvor i norge CE min ligger... Kjenner jeg blir mer og mer irritert jo mer jeg skriver :(

 

Dersom det er noen som får fangen opp hvilke leverandør som sender dette vennligst legg dette i en post.

 

Vel jeg skjønner at dere klager, men jeg som også har snakket med Elkjøp og også fått vite at de sendte spillet tirsdag FORRIGE uke HAR FREMDELES IKKE FÅTT SPILLET !!!! Hallo! Nå er det 27 mai!!!

 

Elkjøp har sendt meg kvittering og sagt det er "levert", men det er det altså ikke.

 

En annen ting med Elkjøp er at de annonserte Adventure edition, ikke collector edition. Meg bekjent er det uten kart og med Rhino. På kvitteringen min etter nettkjøpt står det adventure edition, men på kvitteringen jeg fikk av elkjøp før helgen står det coll. edition.

 

Kan de ikke sende key i Posten slik som bla. Norek har gjort til sine kunder!!!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...