Gå til innhold

Sniktitt: Command & Conquer: Red Alert 3 (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Riktig, kan og nevne Warcraft 3 i den forbindelse, eit av tidenes RTS-spel og krever svært lite systemkrav. Noko RA2 diverre ikkje var like heldig med, det er rett og slett dårleg laga. Det går fortare jo kjappare maskin du har, men er det nok einingar på kartet samtidig går det treigt uansett.

 

Ellers står det vel ikkje direkte at Godzilla blir med, berre at du kan tenke på det, ninjaer osv...og få ein idé.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vært C&C fan siden Command & Conquer først kom ut, men nå ser det ut som løpe er kjørt. Ninjaer, Godzilla?! Hvor hører det til i C&C-universet?!

Enig. Etter det jeg har sett av videoer og bilder minner Red Alert 3 meg mer om Total Anihilation og Supreme Sommander enn Command & Conquer. Jeg kommer fortsatt til å kjøpe spillet når det kommer ut, men jeg er redd jeg vil gå fortere lei enn Generals og C&C3 (jeg liker ikke hverken å spille med eller mot Scrin av ovenfornevnte årsaker).

Lenke til kommentar

Dette ser dårlig ut på bildene. Jeg har spillt C&C siden 95. Klarer EA å fucke opp dette spillet også, så vil mitt hat for EA nå toppen. De har ødelagt ALT Westwood hadde laget. Nå i dag kreves det mye for at et spill skal bli bra, mye mer enn hva det gjorde i 95, men EA har ressursene, de burde klare det. Synes i grunn alle EA spill ligner på hverandre i oppbyggingen. Om EA fucker opp nå, dæve..hælve... da får det faan meg være nok.

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Hva er denne klagingen over grafikkstilen? Red Alert 2 var akkurat like tegneserieaktig, i tilfelle noen har glemt det, så ikke kom med at det nye spillet ikke er tro mot sine røtter. Derimot kan man kritisere toeren for dette, noe jeg selv gjorde en gang i tiden. For så vidt foretrekker jeg fortsatt den halvveis realistiske stilen fra originalen, men dette funker bra og fører til lave systemkrav.

Lenke til kommentar

(Til de det gjelder) Må dere være så pessimistiske? Red Alert 3 kommer! Det er fortsatt Westwood-folk, Sovjet, Allies, Kirov Airship og mange gode løfter fra utviklerne. Nå får vi glede oss og håpe de lager RA3 i samme ånd som forløperne. :)

 

EDIT/PS: Jeg synes faktisk bildene/grafikken ser overraskende bra ut!Ser jo ut som RA2 "oppgradert" til 3D!

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

Har mine forventninger til dette spillet, men når jeg ser på bildene så skuffer det litt.

 

Red Alert 3 bruker visst ikke «SAGE engine» som Command & Conquer 3 gjør, samt Generals, men «RNA engine», som er en bearbeidet spillmotor fra Red Alert 1 og 2. For min del, har SAGE-spillmotoren mer appell.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Gleder meg!

 

Men lurer på om de har fått til proporsjonene bedre denne gangen. Før så var jo en mann nesten like høy som to etasjer på en bygning.

 

edit: Hva som angår spillmotorer, er jeg kjempeglad for at de går med en annen spillmotor en Generals og C&C3. Det var noe med den som ikke falt i smak i det hele tatt hos meg.

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

eg begynner å grine inne i meg når jeg ser hvordan ea games ødlegger gode spill har et lite håp om at man fremdeles kan styre land og ikke 3 fraksjoner ea games har blitt fryktelig glad i, for å så komme 6mnd etterpå med en utgivelsespakke som innholder 9 eller 6 sub fraksjoner som egentlig burde hvert der fra begynnelsen...

 

og hva er vitsen med disse sjøslagene? ea har fremdeles til gode å lage såpass store maps at man faktisk kan få noen fordel med større slag... hvorfor må ea games kjøpe alle gode spill serier for å så tottalt ødlegge de senere? nei nå går jeg som gammel C&C fan og legger meg i foster stilling i senga mens jeg griner og sutter på tommelen. måtte ea bli utsatt for et stort virus som ødlegger alt det de har ødelagt!!

Lenke til kommentar

Nettkoden er generelt smådårlig, ja. C&C3 var faktisk ganske så bra, mener jeg å huske, men Generals var håpløst, selv på LAN. RA2 hadde vel mest problemer med at det kun støttet IPX.

 

 

Tror dette kommer til å miste en god del av den koselige gamle Red Alert-stemningen, men blir nok artig likevel.

Men jeg er enig i at de kunne godt ha holdt det til litt mer jordnære enheter. Kamproboter er greit, men det bør helst ikke være over kanten heller. Science fiction er greit, men det finnes grenser. :)

Lenke til kommentar
– Hvis du gir blaffen i sjøen vil du gi motstanderen din mange fortrinn. Hvis du hersker over sjøen hersker du over hele verden, understreker produsenten.

Med det så gidder jeg ikke engang å prøve spillet.

Jeg elsket RA og RA2, men jeg holdt meg alltid unna vannet.

 

Men siden jeg ikke spiller stort lengre, så skal det mye til at jeg finner et spill så bra, at jeg faktisk kan bruke tid på det.

I de siste årene, så har det bare vært World in Conflict som har klart det, med glans.

 

Heheh... har du WANNSKRÆKK du også? Fanken, og jeg som ikke har svømmeknappen engang! Men det med sjøslag kan egneli bli litt gøy, for det var litt undervurdert i det orginale Red Alert. Den som venter får se. Men er også enig i at cartoon-looken mye trolig kommer til å være veldig ødeleggende for dette spillet.

 

Btw: ... til alle strateginostalgikere: Total Annihilation kommer i

;) Endret av JKJK
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...