Gå til innhold

AoC: Ikke lenge igjen nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Står nå at serverne ikke åpner før 8 pm GMT.. så det blir vel kl. 22 her.. jaja.. bare å smøre seg med tålmodighet :hmm:

blir vel ikkje noke action før 23.. :p

Skrevet

Vil ikke si at det var uventet at jeg ikke kunne logge meg på nå. Håper de slepper oss inn snart. Jeg er utrolig utålmodig, jeg har ikke lyst til å miste ett sekund en gang.

Skrevet
Servers will open about 8 pm GMT, så ca kl 22:00 norsk tid.

De kunne kanskje informert om det litt tidligere. Nesten i stil med NSB/JBV dette :)

Skrevet
Jaja, 3 timer forsinket i første omgang. :cry: . Burde vel egentlig ventet noe slik.

awwwww 3 timer va godt og ta i.

Vel da er det tilbake til og forske litt mer på klasse og server og er forhåpentlig klar til og velge begge når klokka er 10

Skrevet
Hvorfor kunne de ikke gjøre testene før klokken 19:00?

Enig med deg, når de sier klokka 19:00 så burte de da klare å starte tidlig og ha alt klart til 19:00. Sånn at de trenger bare å trykke på en liten knapp for å starte alle serverne og programmene som trengs. Huff, dagen har gått maks tregt og den kommer til å gå enda tregere nå :p

Skrevet
Det beste er jo at de ikke beklager det i det hele tatt.

Jeg venter ikke noe beklagelse for å si det sånt, når dem har sagt ar de fortsatt driver med testing og annet dritt.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Nå har jeg sittet her å gledet meg i mange timer, så får man den beskjeden slengt i trynet. Lurer på hva jeg skal finne på de 3 neste timene. Alt var jo pakket og klart her, med øl og mat. Får vel starte 17. Mai feiringen da. :D

Skrevet (endret)

Våknet 07:00 i dag... har ventet 12 timer allerede.... urgh

"Our servers are currently experiencing an unusually high volume of traffic."

:dribble::dribble::dribble:

Vært sånn i hele dag.

Endret av Bjohansen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...