Gå til innhold

Deres verste kjøp innen mus og tastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ka som va galt me de tastaturan din pingvin ?

 

 

har testa G15. det er ikje et spor forsjell fra tastaturene fra 1995 .. det er helt like å skrive på.. tillegg at du vekker hele nabolaget av den plastikkslamringa.!

 

 

btw. æ har kommet åver en trådløs mus som er bedre enn kulemusa me kabel æ har :p

Lenke til kommentar

For min del blir det Razer Lachesis det værste jeg har hatt i min over 15 års databruk.

 

Den er litt for stor, men det kunne jeg leve med hvis den ikke hadde håppet overalt. Pluslige kan den finne på å ta en tur til toppen av skjermen. Flere på Razer's hjemmeside har klagt på dette og nå vurdere jeg å kjøpe meg en MX518.

 

Jeg vet ikke om jeg skal gidde å returne det, eller bare hive den i veggen.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar
UltraX flat tåler ingenting... Er utrolig gode å skrive på, men de varer jo pokker meg bare i en måned om gangen :no: Noen som vet om en god erstatter forresten?

 

det er jo klart at tastaturet ikke tåler at du tar det etter ledninga å kaster lasso rundt lysstolper.. logitech ultra flat keyboard er et kjempetastatur =). det er lite å lett=)

 

visst du skal ha et solid tastatur som er laget for sinte cs spillere så må du velge g15. men vær obs på at du kan ødelegge handleddene totalt visst du bruker det til msn/diskusjon :]

Lenke til kommentar
det er jo klart at tastaturet ikke tåler at du tar det etter ledninga å kaster lasso rundt lysstolper.. logitech ultra flat keyboard er et kjempetastatur =). det er lite å lett=)

 

visst du skal ha et solid tastatur som er laget for sinte cs spillere så må du velge g15. men vær obs på at du kan ødelegge handleddene totalt visst du bruker det til msn/diskusjon :]

 

Er en rolig og avbalansert bruker. Det som skjer er at knappene blir trege etter noen måneders bruk, helt uten grunn :-/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En eller annen saitek mus jeg kjøpte for en stund siden.

Den begynte å klikke etter noen dagen, så jeg sa ifra til komplett, som sendte meg en ny, som også begynte å klikke etter noen dager.

 

Var tydeligvis feil på en chip på nesten alle disse musene.

 

Menmen, kjøpte meg Microsoft Habu, og har vært storfornøyd siden.

Den begynte å klikke den og etter noen måneder, men fant ut at det var bare kontaktfeil i ledningen, å jeg klippa å loddet litt, å nå funker den knall :)

Lenke til kommentar

Angrer på at jeg kjøpte en trådløs mighty mouse til min MBP. Musa var bra, ingen problemer med forbindelse eller knappene, men den var helt håpløs mtp ergonomi. Kjøpte meg nettopp en MX revolution, og det er en nytelse å bruke i forhold( i tillegg til ekstreme tilpasningsmuligheter)

Lenke til kommentar
Det er enkelt, det var ett Labtec sett med tastatur og mus, værste rallemikket jeg har vært borti.

 

~ Mortis360

Samme som jeg fikk billig en gang i tida jo. Skikkelig møkk ja

 

 

særriøst? æ har hatt det samme. mottakeren måtte ligge oppå numpaden for at det skulle virk. skreiv du for fort så var det noen tasteklikk som ikke ble registrert :p

Lenke til kommentar

De værste tastaturene jeg vet om er de som ble brukt på blant annet HP Omnibook xe4100 og NX9000 bærbare maskiner. Tastene er littegrann "stive" å trykke på, de kunne godt hatt en millimeter eller to lenger bevegelse, men det mest vesentlige er at de ikke registrerer alle tastetrykkene når man skriver normalt - man må skrive litt "hardt" på dem, noe som blir slitsomt i lengden. Det nest værste var et Acer-tastatur hvor tastene hang igjen hvis man ikke traff midt på tasten med fingrene, noe som gjorde at tasten ikke ble klemt langt nok ned til at trykket ble registrert. Søsteren min ville absolutt ha det, for det var nemlig grønt og passet bra sammen med det grønne kabinettet hun hadde den gangen. Heldigvis ble vi kvitt det tastaturet etter at hun sølte brus i det.

Når det gjelder mus kan jeg ikke huske å ha hatt noe jeg har vært direkte misfornøyd med, men jeg er litt skuffet over scrollehjulene til Logitech, for de går i stykker etter bare noen få minutters kjøring på 25.000 omdreininger i minuttet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...