Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Artige ting som blir sagt/gjort i søvne.


Anbefalte innlegg

Hei! Mammaen min fortalte meg her en dag noe artig jeg hadde sagt/gjort i søvne på en sydentur vi hadde i fjor. Jeg holdt på å flire meg i hjel, og lurer på om det er noen andre som vil dele artige historier om venner, samboere, kjærester, familie eller andre som har sagt eller gjort noe morsomt i søvne? :)

 

(Hvis det allerede finnes en liknende tråd kan denne slettes.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Jeg gjør mye rart i søvne...

 

Snakker alltid til dama mens vi sover, i begynnelsen ble hun skremt, men nå ignorerer hun det bare. Hun vet jeg sover, for jeg stirrer på henne med et tomt blikk, stirrer rett gjennom henne på en måte. Er litt vanskelig å forklare :p

 

Har jaffal snakka en del dirty til dama i søvne, jeg har ropt diverse rare ting, jeg har hatt slosskamp med sengetøyet i søvne (når jeg våknet var det bare filler igjen, jeg drømte at det var en anakonda), Jeg har gått i søvne (bla. pissa i skittentøyskorga)

 

Titt og ofte våkner jeg i et hjørne på rommet mitt uten å ane hvordan jeg havna der, og noen ganger lister jeg meg rundt på rommet og tror jeg er i et forlatt hus en plass i ødemarka mens jeg forgjeves leter etter lysbryteren.

 

Det morsomme er at jeg er bevisst, men ikke bevisst allikevel når dette skjer, jeg husker det i etterkant osv :p Det har roet seg litt med årene men...

Lenke til kommentar

Jeg og mamma delte en dobbeltseng, og før jeg sovnet hadde jeg hørt litt på musikk på mp3-spilleren min. Mamma hadde irritert seg over klikkelyden som kom da jeg skiftet sang, og sa at jeg måtte skru av slik at hun fikk sove. Lydig som jeg er skrudde jeg av med en gang, og sov som en stein på et øyeblikk. Etter en halvtime hadde mamma endelig også nesten sovnet, da jeg plutselig snudde meg i sengen, prikket henne voldsomt på armen og sa høyt inn i øret hennes: "Det klikker ikke lenger nå!", og så hadde jeg snudd meg tilbake igjen og snorket videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For mange herrens år siden hadde mamma kommet inn på rommet mitt for å se om jeg hadde sovnet. Med det samme hun åpnet døren, satt jeg meg opp i sengen, så henne rett i øynene og pekte bak henne mens jeg ropte "Mamma mamma, pass deg, det er Sverre!". Hva faen liksom :S

 

Har aldri kjent noen som het Sverre heller, for den saks skyld.

Lenke til kommentar

holdt på i årevis å snu dyna 90 grader mens jeg sov. var alltid irriterende å våkne med halve dyna utafor senga og halve som dekker litt av føttene.

 

ellers har jeg hatt gjentatte tilfeller av å ha rulla meg ut av senga og falt på gulvet uten å våkne. sover sånn passe tungt ja

 

legger til et til: lå å snakka med noen i telefonen og sovna midt i samtalen. 10-20 sekunder etterpå våkna jeg til: hva faen mener du med "skal jeg hjelpe til å løfte noe?"

Endret av AndyF
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Tjah, vet ikke om jeg er så artig når jeg sover, men de siste årene har jeg begynt å få høy feber én gang i året, istedenfor å være småpjusk hele vinteren. :p Og da har jeg ofte feberfantasier, og det kan være skremmende og artig!

 

Har i ettertid fått høre om at jeg har snakket utrolig mye tull og vås om NRKs julestudio, som jeg kalte "Jule-K", om det lille hullet i bakken utenfor som ingen klarte å hoppe over osv osv.

 

Broren min fortalte at jeg hadde vært skikkelig, skikkelig bitch, så alle ble skremt. Jeg spurte mamma om et glass vann, men da hun kom med det, ble jeg kjempesur og sa at jeg for faen var gammel nok til å velge selv når jeg skulle drikke og ikke. Så drakk jeg vannet og sovna. :wee:

Lenke til kommentar

Nå for tiden er jeg ganske rolig av meg i søvne, har ikke fått høre at jeg har gjort noe sykt i søvne. Bortsett fra en litt små syk ting. En gang når jeg var 5-6 år, da gikk jeg altså i søvne, jeg gikk inn på mine foreldre sitt soverom, fremdeles sovende, løfter opp dynen (som om det var et dolokk) og så gjorde jeg mitt på lakenet, la dynen jeg holdt oppe fint tilbake på plass sånn som man legger ned igjenn dolkokket i et dressert hjem :p Heldigvis for mamma hadde ikke hun lagd seg enda

Lenke til kommentar

Et par år siden nå da.

Alt jeg husker er at jeg hadde noe så sinnsykt lyst på en is! Vel, det endte med at jeg stappet hele dyna ned i fryseren og lukket igjen. Så stod jeg der litt, før min far kom, fordi han hørte lyder. Jeg hadde forklart meg selv ved at jeg skulle bare ha en is. :ermm: Før han dro opp dyna av fryseren og begynte å le. :!:

Lenke til kommentar

Søvn er morsomt det.

 

Bor på kollektiv med en fyr som har vanskelig for å komme seg opp om morgenen. Etter en stund lot han døra stå oppe så andre kunne vekke han. En dag gikk jeg inn på rommet hans, slo på lyset, og sa ”Du må stå opp”. Han reiste seg i senga, så på meg og sa ”Takk”. Fornøyd med dagens gjerning gikk jeg til forelesningen min. Fire time senere kommer jeg tilbake, og ser at døra hans fortsatt er åpen, med lyset på, og der ligger han fortsatt. Selvfølgelig husker han ingenting.

 

Selv har jeg en irriterende ting hvor hvis jeg hører på ipoden mens jeg sover, så begynner jeg å synge med i søvne. Sluttet å sove med ipod nå.

Lenke til kommentar

Har ingen opplevelser selv, men har hatt to kompiser som har gjort geniale ting i søvne.

 

Kompis 1: Sto opp, gikk på badet, åpna skuff, kasta det som var i skuffa i do, pissa i skuffa, og gikk å la seg igjen :!:

 

Kompis 2: Sov inerst med broren min i e seng da vi gikk i fjerde, tror dere ikke han i søvne kledde på seg, gikk helt fra kjelleren der han hadde rom, opp i andre etasje, og slo på TV'en og sovna...Han våkna ikke før dagen etter :!:

Lenke til kommentar

Broder'n: Da han var mindre, typ 7-8 år klatra han ut av vinduet. Gikk 100m ned i gata, ringte på døra til kompisen sin (Det er midt på natta). Far hans åpna. Spurte om kompisen var hjemme og fikk svaret "Ja men han sover".. Brodern sa "ok" og la seg til å sove videre på trappa deres

Lenke til kommentar

skjedde mens jeg var i militæret.

2 netter på rad lå jeg å stønna slik at jeg vekte hele rommet, ikke det at jeg husker hva jeg drømte om, men kan gjette det var noen skitne ting :p

 

da jeg var 4 gikk jeg på dass i søvne.

gikk gjennom soveromet, kjøkkenet, stua, ganga og kom inn på dassen.

stilte meg opp ved siden av dassen, men tissa 10 cm for langt til siden :)

Lenke til kommentar

Jeg halvvåkna en gang overbevist om at det var en atombombe på rommet mitt. Saken var klar, jeg måtte ut. Konseptet dørhåndtak hadde imidlertid sin plass i en sovende del av bevisstheten, så løsningen ble å hamre løs til karmen ville gitt etter om ikke en forfjamset far hadde lukket opp og reddet den i siste øyeblikk. Jeg klarte ikke helt å forklare hva jeg drev med, men sov godt resten av natten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...