Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Artige ting som blir sagt/gjort i søvne.


Anbefalte innlegg

Husker dama og jeg var i danmark på ferie.

Ene natta som vi ligger å sover, snur jeg meg rundt og skriker; "Mikkel er på hotellet her... Tror jeg... Ellers så drømmer jeg". Så kasta jeg meg tilbake til min plass og sovna momentant.

 

En anna gang, var i Amerika med familien, hadde akkurat kommet fram til hotellet der vi skulle bo, etter 10 timer på fly og 2 timer i bil. Når jeg endelig hadde lagt meg, sier jeg; "Lukk igjen døra!!", "Hvorfor det?", sier mamma. "Jo det skal jeg fortelle deg! Da slipper vi å sove så masse", sa jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg pleier av og til å skru av vekkerklokka på iPoden min mens jeg sover, så jeg kommer forsent på skolen senere. En venn av meg har sagt at jeg snakket i søvne en gang han overnattet. Onkelen min snorker noenganger så høyt at han våkner av det.

 

Halvbroren min har køyeseng. En gang han hadde lagt seg skulle han kaste noe ned under sengen på skrivepulten. Han falt ned da han bøyde seg og gikk en runde rundt og landet på ryggen på golvet. Faren min hørte et dunk fra taket nede i stua og da han gikk opp for å se til broren min lå han og sov på golvet.

Lenke til kommentar

Sovna en gang i senga når jeg så tv(film eller noe). Hadde hatt headsett på, og tv'n slår seg av etter 3-4 timer med idle. Det ble natt, så moen min kom for se om jeg hadde tenkt å legge meg snart.

Hun kommer inn, sier noe alla: Sover du?

 

Meg: DET VAR IKKE MIN FEIL!

 

Hun: Oj, beklager. *Så skulle hun lukke døra og gå, da jeg sa*

 

-"Jævla ET..."

 

Jeg tror det var da hun oppfatta at noe var galt, men "snill" som hun var, vekka hun meg ikke. Bare lot meg rabble videre, og "Synge på cubus-reklamer".

Endret av Zhyl0
Lenke til kommentar

En gang sent på høsten fikk jeg feber, og da selvfrølgelig feberdrømmer.

Drømmen var at jeg var Hitler under andre verdenskrig Tungtvanns operasjonen hadde mislyktes og vi (altså Tyskerne) hadde klart og utvikle en atombombe, denne smeller vi av akkurat i det krigen holder på og mislykkes.

Jeg våkner akkurat i det det hvite lyset kommer mot meg, jeg hopper ut av senga og kjenner jeg kaldsvetter, jeg går rundt i rommet og tenker faen! faen! faen! hva har du gjort!? fortsatt overbevist om at jeg er hitler, jeg ser ut av vinduet og der er alt hvit!! Jeg begynner og grine med en gang og er overbevist om at jeg har sprengt jorda sønder og sammen, før jeg noen sekunder senere skjønner at det bare er årets første snøfall.

 

Jeg hadde vist spurt etter pappesker også, for og gjøre senga mykere.

Endret av TQfflus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
En gang sent på høsten fikk jeg feber, og da selvfrølgelig feberdrømmer.

Drømmen var at jeg var Hitler under andre verdenskrig Tungtvanns operasjonen hadde mislyktes og vi (altså Tyskerne) hadde klart og utvikle en atombombe, denne smeller vi av akkurat i det krigen holder på og mislykkes.

Jeg våkner akkurat i det det hvite lyset kommer mot meg, jeg hopper ut av senga og kjenner jeg kaldsvetter, jeg går rundt i rommet og tenker faen! faen! faen! hva har du gjort!? fortsatt overbevist om at jeg er hitler, jeg ser ut av vinduet og der er alt hvit!! Jeg begynner og grine med en gang og er overbevist om at jeg har sprengt jorda sønder og sammen, før jeg noen sekunder senere skjønner at det bare er årets første snøfall.

 

Jeg hadde vist spurt etter pappesker også, for og gjøre senga mykere.

Ganske likt som jeg blir i feberdrømmer. Gråter over ting jeg tydligvis har gjort, og over at senga er hard :ohmy:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Eneste jeg husker for øyeblikket er at jeg sovna på sofaen, med klær på og sånt.

Så hadde foreldra mine lagt seg og mora mi sa til meg: "Nå må du gå og legge deg da." så hadde jeg visstnok gått på badet, kledd av meg og kasta det i skittentøysvasken, for å så pusse tenna og legge meg.. Tror dere jeg våkna neste dag og skjønte ikke bæret?

Hadde også feberfantasier når jeg var liten,, lå i mamma sin seng og var HELT gal fordi spøkelser fløy rundt på rommet mitt,, var skikkelig sur :!:

 

Kompis av meg gikk i søvne, våkna opp midt i en vei ved huset sitt :ph34r:

Lenke til kommentar

En jeg var sammen med før fortalte at at når han kom å la seg etter å ha dusjet begynnte jeg å lukte på brystkassen hans å klage over at han luktet som et akvarium. Dessuten har jeg sex i søvne :ermm:

 

Haha, lillesøstra mi forsøkte å klatre opover veggen i søvne en gang. Hun holdt på i en evighet :grin:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

En natt jeg våkna og ikke fikk sove, fikk jeg plutselig lyst til å kose på kjæresten min (som sov). Han begynte bare å stønne noe sykt i søvne, lå og lo for meg selv og han ble dritflau dagen etter. (han kommer til å drepe meg hvis han leser dette) :p

Ellers husker jeg bare at ofte når jeg var liten så pleide mamma å si helt absurde ting til meg når jg prøvde å vekke henne om morgenen så jeg fikk latterkrampe, ikke det at jeg har noen bra eksempler da.

Og så pleier jeg å si rare ting til kjæresten i søvne helt plutselig og våkner av det selv og lurer på hva jeg har sagt, mens kjærestnen ser rart på meg.

Lenke til kommentar

Når jeg er ekstremt sliten etter f.eks jobb finner jeg på de utroligste ting i søvne.

 

Jobbet en sommer i en fornøyelsespark hvor arbeidsmiljøet var veldig stressende. Ei natt våknet jeg av at jeg spurte ut i rommet om det var noen flere barn som ville kjøre karusell. Så meg rundt, og så at jeg sto midt på gulvet på rommet mitt, og svarte meg selv med at her var det ingen barn, da er det vel bare å legge seg igjen da. Det samme skjedde to ganger til den samme natta.

 

Jeg jobbet også på en lekebutikk rundt juletider et år, og våknet ei natt i desember av at jeg satt oppreist i senga, prøvde å "bippe" varer, og ropte at det var ledig kasse hos meg.

 

Seines denne uka hadde jeg en lignende drøm. Hadde vært på trening, og dro rett etterpå for å få lære litt om studiofotografering. Holdt på med bildetaking nesten til midnatt, og var naturlig nok sliten i hodet etter dette også. Drømte om fotografering den natta, og våknet flere ganger og ba modellene mine pakke sammen, fordi det var på tide å dra hjem før alarmen ble påskrudd på bygget.

 

Sånt er fælt!

Lenke til kommentar

Skal vi se..

 

-Jeg og lillesøster delte rom på hytta. Plutselig hører jeg fra overkøya: "Pass deg i trafikken, pappa!! Klistremerke på veggen"

 

-På en annen hyttetur (i en annen hytte), delte hele familien sovereom. Plutselig reiser søsteren min seg i senga, skrur på lyst, og sier: "jeg ser ingen ting! jeg ser ingen verdens ting!!".

Mamma spør: "hva er det?" Søster svarer: "Ingenting", skrur av lyset, og legger seg..

 

 

 

-På tur i Florida med noen kompiser: Jeg og en til deler rom, og jeg hører fra senga hans "Vegard?" (Hverken jeg, eller noen av de som var med het Vegard).

 

Jeg svarer: "Hæ??"

 

-"Ka' e' klokken??"

 

-"Ca. halv fem" (om morgenen).

 

"Å ja, men da kan vi sove litt til. Eg må bare ta en pit-stop på toaletten"

 

Han står opp, går på do, henter en flaske vann i kjøleskapet, og går og legger seg igjen...

 

Han har forøvrig tilstått at han har for vane å gjøre masse rart i søvne..

 

 

Så var det en gang, rett etter at jeg begynte i den jobben jeg har nå: (Jobber i et ekspresspakkefirma). Tidlig en morgen, var jeg i en slags halvåken tilstand (hjemme på mitt eget soverom, altså), og husker at jeg stod opp, gikk bort til pulten min, og begynte å drive med noen pakker og noen fraktbrev og sånt... Noe sånt lå selvsagt ikke der.. Hadde altså en slags formening av at jeg var på jobben, samtidig som jeg var fullt klar over at jeg varpå mitt eget soverom, hjemme..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Kom plutselig på noe. Ene venninna mi snakker alltid om rare ting i søvne så jeg ligger og ler (hun sovner som oftest ganske raskt) før jeg sovner og forteller henne om det dagen etter. Ei natt lå jeg på samme rom som henne da vi sov hos tanta hennes. Jeg lå og leste i ei bok da hun plutselig sier "Åh, Gjermund!" med en flørtende stemme. (Gjermund er faren hennes) :!: Så ble hun stille igjen, men plutselig reiser hun seg opp igjen og mumler masse rart og bare "Nei! Er dere helt fucka i huet eller?" og så legger hun seg ned igjen. Da jeg tror hun har "roa seg ned litt" prøver jeg å snakke til henne og spørre hva det var eller hva hun drømte. Eneste jeg fikk til svar var "det var den der tingen på kjøkkenet.." :p Vi lo godt ved frokostbordet dagen etter.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...