Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en Fulhamsupporter på medietek. skiller seg ut? ^^

 

så absolutt :) Men det er et par tapere der også, ihvertfall to United supportere (aka tapere).

 

Dude! :(

 

Og hvis folk er på Gjøvik så er det hvertfall noen av oss studentene som har tenkt oss på Chaplin i morra :) Store muligheter for at det kan starte med en liten sosial sammenkomst hos meg først.

Lenke til kommentar

noen på nordbyen som vill pm meg passordet til internetten, eller komme til rom 302?

 

Protip: det er ikke passord på det kabla nettet. For å få tilgang til HIG-W eller Eduroam (trådløse nett) trenger du brukernavn og passord fra skolen, det opprettet du når du har betalt studieavgift og logger inn på StudentWeb for første gang etc.

 

Eller var det et triks for å lokke folk til rommet ditt? ;P

Lenke til kommentar

Nice, dreiv akkurat inne på Fronter. Fant faktisk ei liste over hele 1. klasse medieteknologi der inne : ) Spennende a gitt, fremtidige klassekamerater :)

 

edit: Ligger også forelesningsnotater og info om bla "informasjons- og publiseringsteknologi". Veldig artig å titte litt på :)

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Dersom du er ny student, vil du få en papirfaktura for å betale

semesteravgiften. På denne vil det stå en pinkode du kan bruke til å logge inn på studenweb'en, bruke studentkortet ditt som nøkkelkort, og aktivere datamaskin/fronter/feide-kontoen din.

 

Dersom du er gammel student så logger du inn på studentwebben med fedite/fronter/pc-loging eller fødselsnummer og pinkode.

Lenke til kommentar

Hei, lurer litt på om noen ifra Medieproduksjonslinja har noen meninger om hva slags PC som er lurest å kjøpe seg som passer til fagene? Skal kjøpe ny og har hørt at det er en mac-lab der og om jeg burde kjøpe en macbook selv eller om det passer med en vanlig PC med OS Windows?

Lenke til kommentar

Er flere Mac-laber, men mediedesign og -produksjon har en med relativt nye 27" iMac som de bruker mest, men kan være ganske mye press der når det nærmer seg innleveringer osv.

 

Hva slags PC du trenger vet jeg ikke, men det er ikke noe krav med Mac. Selv ville jeg riktig nok gått for en Macbook Pro, men det er mer fordi det er en komfortabel maskin å bruke, som har god batteritid, bra skjerm etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...