Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann.

 

Veldig interessant lesning i denne tråden her, altså. Jeg skal også til Gjøvik. Fått leilighet på Nordbyen.

 

Jeg ser folk sier dem går fra Nordbyen til HiG, er ikke dette ufattelig langt? Har kjørt strekningen noen ganger og det virker jo ikke akkurat som en gåtur klokka 8 om mårran : p Finnes det noen snarveier jeg ikke vet om?

 

Og finnes det noen matbutikker i nærheten av Nordbyen? Har funnet Rimi(?) ved en gravplass, så det er det nærmeste jeg har kommi hitill : p Finnes det noe nærmere?

Lenke til kommentar

Trenger man ha med noe spesielt første skoledagen eller? Greit å ha med noe å notere på og med kanskje?

 

Har ingen bøker enda, så er litt usikker..

 

Nah, er ikke sååå viktig i grunn. Kan jo være greit å ha med seg ei notisblokk og en penn.

 

Okai, takk.. Et spørsmål til:

 

Hvordan blir opplegget i morra? Er det vors rett etter skolen er ferdig, eller reiser man hjem en tur først? Jeg bor på toppen av hele stedet virker det som, så er en rimelig drøy sykkeltur hjem igjen fra skolen. Derfor er jeg veldig usikker på om jeg tar bil eller sykkel i morgen!

 

Må jo også tenke på at jeg skal komme meg hjem etter et par halvlitere :/

Lenke til kommentar

61145252 - lær det, først som sist :D

 

Taxi ja, hehe :) Dyrt opp til Hunndalen fra sentrum eller?

Jeg betalte rundt 150 kroner natt til søndag, fra sentrum (taxisentralen ved togstasjonen) og til Hunndalen. Startprisen var rundt 60 kroner.

 

Ikke ille, men ikke noe jeg kommer til å gjøre hver kveld! ;)

Lenke til kommentar

61145252 - lær det, først som sist :D

 

Taxi ja, hehe :) Dyrt opp til Hunndalen fra sentrum eller?

Jeg betalte rundt 150 kroner natt til søndag, fra sentrum (taxisentralen ved togstasjonen) og til Hunndalen. Startprisen var rundt 60 kroner.

 

Ikke ille, men ikke noe jeg kommer til å gjøre hver kveld! ;)

 

Sant. Absolutt ikke verst pris, men det blir fort litt om man gjør det flere ganger i uka :)

Lenke til kommentar

Noen som har eller veit om en hybel eller rom til leie? Flytter til Gjøvik i morgen men har ingen plass å bo :cry:

 

Ventelistene på SOPP sine boliger blir slettet en gang i natt slik at du kan sette deg på nye lister fom i morgen 0800. Da er det kun personlig oppmøte som gjelder.

 

Litt off-topic, men raskeste vei fra Gjøvik til Sverigegrensa? Noen med peil?

 

Charlottenberg. Mjøsbrua -> Kongsvinger -> Charlottenberg.

Lenke til kommentar

Angående morgendagen så ANTAR jeg det blir en liten pause midt på dagen før vi møtes ved skolen igjen. Blir for dumt om folk må ha med seg alkohol på skolen imorgen før konserten. Men det fikser seg vel uansett, CC Cowboys skal jo underholde! Apropos det, jeg må kjøpe meg bilett jeg....

 

Bosted er da ikke krise uansett, still på sopp imorgen tidlig og håp på det beste, hvis ikke skal nok jeg kunne få presset en person inn på min vakre hybel midlertidig. Men der igjen, 11m2 er ikke så utroooolig mye at det gjør noe.

 

God fadderuke, så snakkes vi sikkert imorgen!

 

Hold det ekte, ke det du snakker om mann!?

 

- Ivan

Lenke til kommentar

Angående morgendagen så ANTAR jeg det blir en liten pause midt på dagen før vi møtes ved skolen igjen. Blir for dumt om folk må ha med seg alkohol på skolen imorgen før konserten. Men det fikser seg vel uansett, CC Cowboys skal jo underholde! Apropos det, jeg må kjøpe meg bilett jeg....

 

Bosted er da ikke krise uansett, still på sopp imorgen tidlig og håp på det beste, hvis ikke skal nok jeg kunne få presset en person inn på min vakre hybel midlertidig. Men der igjen, 11m2 er ikke så utroooolig mye at det gjør noe.

 

God fadderuke, så snakkes vi sikkert imorgen!

 

Hold det ekte, ke det du snakker om mann!?

 

- Ivan

 

Var egentlig det jeg kom fram til og, at det blir ei pause etterhvert. Men er det flere parkeringsplasser for studenter, eller er det bare den ved fagskolen der?

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Angående morgendagen så ANTAR jeg det blir en liten pause midt på dagen før vi møtes ved skolen igjen. Blir for dumt om folk må ha med seg alkohol på skolen imorgen før konserten. Men det fikser seg vel uansett, CC Cowboys skal jo underholde! Apropos det, jeg må kjøpe meg bilett jeg....

 

Bosted er da ikke krise uansett, still på sopp imorgen tidlig og håp på det beste, hvis ikke skal nok jeg kunne få presset en person inn på min vakre hybel midlertidig. Men der igjen, 11m2 er ikke så utroooolig mye at det gjør noe.

 

God fadderuke, så snakkes vi sikkert imorgen!

 

Hold det ekte, ke det du snakker om mann!?

 

- Ivan

 

Var egentlig det jeg kom fram til og, at det blir ei pause etterhvert. Men er det flere parkeringsplasser for studenter, eller er det bare den ved fagskolen der?

 

Du kan parkere hvor som helst rundt skoleområdet ut uka uten at du vil risikere å få bot eller tauing. Bare bruk hodet når du finner deg parkeringsplass. Ikke steng biler inne og heller ikke stå halveis ut i veien. Oooog...heller ikke ta parkeringsplassen min :p Nei, jeg har ingen fast :p

Lenke til kommentar

De som kan bær la bilen stå hjemme. Pleier å være kaos, og man kan nesten garantert glemme å stå parkert ved skolen om man ikke er ute i god tid. Er man ikke så godt kjent i området er det ikke så lett å finne en plass heller. Det lønner seg nok å parkere ved fagskolen/Kallerudhallen med en gang, fremfor å lete andre steder. Er bare å følge fotballbanen ved Kallerudhallen så kommer man til skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...