Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

The big day is here! Men for et vær da, jeg har nesten litt hjemlengsel når jeg ser ut av vinduet mitt klokken 07.30 på morgenkvisten. Vått, fuktig og klamt (beskrivelsen på kveldens CC cowboys konsert) er de første ordene som tikker inn i hodet mitt...

 

Vi skal nok få det beste ut av det uansett :) Det er trossalt 3 uker med fadderuke! YAAAAY! Snakkes klokken 10 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The big day is here! Men for et vær da, jeg har nesten litt hjemlengsel når jeg ser ut av vinduet mitt klokken 07.30 på morgenkvisten. Vått, fuktig og klamt (beskrivelsen på kveldens CC cowboys konsert) er de første ordene som tikker inn i hodet mitt...

 

Vi skal nok få det beste ut av det uansett :) Det er trossalt 3 uker med fadderuke! YAAAAY! Snakkes klokken 10 :)

 

Hysj på deg! Noen av oss sitter allerede i forelesning og kjeder ræva av oss :( /rage

Lenke til kommentar

The big day is here! Men for et vær da, jeg har nesten litt hjemlengsel når jeg ser ut av vinduet mitt klokken 07.30 på morgenkvisten. Vått, fuktig og klamt (beskrivelsen på kveldens CC cowboys konsert) er de første ordene som tikker inn i hodet mitt...

 

Vi skal nok få det beste ut av det uansett :) Det er trossalt 3 uker med fadderuke! YAAAAY! Snakkes klokken 10 :)

 

Hysj på deg! Noen av oss sitter allerede i forelesning og kjeder ræva av oss :( /rage

 

Noen av oss er i praksis og vet ikke hva fadderuke er ;(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Vær nøye med hvilke bøker du/dere velger å kjøpe. Mange av bøkene er det lite bruk for mtp. eksamen, som virker å være prioriteten for de fleste studenter i dag.

Såklart, er du interessert i å faktisk tilegne deg mest mulig kunnskap, kjøp alle bøkene og les dem nøye.

 

Men hvem er det vel som går på høgskole for å lære noe... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...