Gå til innhold

Lære å kjøre bil spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke lov?!

Nå må foreldra dine begynne å tenke! Får du øvelseskjøring, minker man sjangsen for å kjøre seg i hjel, eller å bruke en hel del penger på oppkjøring..

 

Det er da gode argumenter synes jeg.

 

 

Men skal du ha ett spill som dekker alt, må man ha med realistisk clutch, gass, brems, blinklys, lys, håndbrekk, gir osv..

Tror ikke det finnes noe sant, og om det finnes, så tror jeg ikke det er så veldig bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hehe mamma har ein heilt nye bmw og pappa har ein svære mercedez ml med automat gir. har testa ud det 3d driving school=D d va jo ganske greit spel egenlig. gir og sånnt e eg ikkje redde for å ikkje klara å lera. ska ta trafikalt grunnkurs nå i mai. så håbe eg kan låna mormor sin sledne peugot hihi. men 3d driving school va heilt ok. Takk for tipse;)

Lenke til kommentar
hehe mamma har ein heilt nye bmw og pappa har ein svære mercedez ml med automat gir. har testa ud det 3d driving school=D d va jo ganske greit spel egenlig. gir og sånnt e eg ikkje redde for å ikkje klara å lera. ska ta trafikalt grunnkurs nå i mai. så håbe eg kan låna mormor sin sledne peugot hihi. men 3d driving school va heilt ok. Takk for tipse;)

 

ML'n er jo genial å begynne å kjøre med selvom den har automat. Utrolig oversiktlig og lettkjørt. Men man tenker jo litt når man skal parkere en bil til en million :p

Lenke til kommentar

1 Kjøp deg en drittbil til 1500

2 Finn deg ett jordet (dette bør da gjøres på høsten)

3 Kjør rundt på jordet til du føler du har sånn noenlunde kontroll på hva du gjør

4 Begynn å kjøre i trafikken

Endret av daruu
Lenke til kommentar

Hos meg er det motsatt. Er 17år. Pappa vil at jeg skal øvelseskjøre mer. Jeg har nesten ikke kjørt bil. Er ikke det at jeg ikke tør, men gidder bare ikke. Jeg kjører ganske mye moped i trafikken så jeg tror at det er et stort plus.

 

Jeg vil anbefale alle (som har råd) til å kjøre opp til moped når de er 16 og lære seg trafikkreglene sånn. For hvis du kjører moped så vil nok trafikkerfaringa strømme inn.

Lenke til kommentar
1 Kjøp deg en drittbil til 1500

2 Finn deg ett jordet (dette bør da gjøres på høsten)

3 Kjør rundt på jordet til du føler du har sånn noenlunde kontroll på hva du gjør

4 Begynn å kjøre i trafikken

 

Thanx;)

 

Hos meg er det motsatt. Er 17år. Pappa vil at jeg skal øvelseskjøre mer. Jeg har nesten ikke kjørt bil. Er ikke det at jeg ikke tør, men gidder bare ikke. Jeg kjører ganske mye moped i trafikken så jeg tror at det er et stort plus.

 

Jeg vil anbefale alle (som har råd) til å kjøre opp til moped når de er 16 og lære seg trafikkreglene sånn. For hvis du kjører moped så vil nok trafikkerfaringa strømme inn.

 

Hehe har kjørt ein del moped ja. i trafikken, men har drede meg ut et par ganger og. hehe har ikkje lappen:|

 

hehe mamma har ein heilt nye bmw og pappa har ein svære mercedez ml med automat gir. har testa ud det 3d driving school=D d va jo ganske greit spel egenlig. gir og sånnt e eg ikkje redde for å ikkje klara å lera. ska ta trafikalt grunnkurs nå i mai. så håbe eg kan låna mormor sin sledne peugot hihi. men 3d driving school va heilt ok. Takk for tipse;)

 

ML'n er jo genial å begynne å kjøre med selvom den har automat. Utrolig oversiktlig og lettkjørt. Men man tenker jo litt når man skal parkere en bil til en million :p

 

hehe ja, hadde aldri tørd å kjørt an. an e jævli svære då så d hadde kje vert så lett tror eg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Personen må vel være over 25 år og?

Det stemmer. Du skal ha L skiltet bakpå som viser at du lærekjører, læreren skal være skikket(edru tilstand, oppegående etc.), læreren skal ha et ekstra speil så han/hun kan følge med.

 

Dette lærer du på TGK, men kan jo nevnes: alltid ha med legitimasjon og bevis på at du har fullført TGK(trafikalt grunnkurs.)

 

 

Apropo tabber i trafikken, jeg hadde stoppet og skulle vike for biler i rundkjøringen, og hadde glemt og sette den i første gir(stod i andre) så når jeg skulle gi gass, så kvelte motoren seg. :!: Skikkelig pinlig når dette gjentok seg 5-6 ganger før jeg skjønte at jeg hadde glemt og sette den i første gir :!: Ble noen mistenkelige blikk fra bilene bak ja :rofl:

Lenke til kommentar

Var det etter du hadde fått lappen? :D

 

Ei eg kjenner gløymde å ta av handbrekket når ho skulle køyre opp. Sensoren spurte:

"Er det noko du har gløymd no?"

"Ehh...nei, trur ikkje det"

"Handbrekket?"

"Åja!"

 

Ho sto forresten. ;)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...