Gå til innhold

Mirrors edge - Samletråden for all informasjon om spillet.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Electronic Arts released today the playable demo of Mirror's edge, on 26 September. Le téléchargement sera gratuit sur le Xbox Live et le PlayStation Network. The download is free on Xbox Live and PlayStation Network.

Litt misvisende? 25 september i dag..

Endret av MrLG
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Helvete, fra midten/slutten av oktober kommer det jo i snittet et bra spill hver uke.

Fytti katta dette blir dyrt, for GeoW 2 kommer vel 7ende November om jeg ikke husker helt feil?

Og selv om jeg kun har XB360, unner jeg nesten PS3 eierne noe eksklusivt DLC.

....Nesten.

Endret av Snurreleif
Skrevet

Dette spillet ser egentlig rimelig grisefett ut. Rimelig originalt konsept. Og hva er greia med idioten som sa at det at det er ei dame i hovedrollen, og at hun visstnok er emo (???) ødelegger spillet? Bullshit. Portal eide big time selv om det var ei dame.

Er det sagt noe om hvor mange spilletimer det blir?

Skrevet (endret)
Litt misvisende? 25 september i dag..

Står 26. september andre steder, men så har jeg også lest noe om at demoen har blitt utsatt. Det skal dog være mulig å forhåndsbestille spillet fra og med i dag :)

Endret av plusminus
Skrevet
Det ser ut til at demo'en ikke kommer i dag likevel, men skal komme før selve spillet kommer ut. Kilde

Du er flink til å lese poster som har blitt skrevet. Jeg postet jo dette før deg ;)

Skrevet

Jeg har sovet så lite i natt, og hadde ikke så mye tid til å surfe på jobb, så jeg skylder på det :whistle:

Dette spillet ser ut til å få en sweet grafikk, om screenshotene stemmer overens med grafikken i spillet. Dette kan jo bli tidenes spillår ?

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Jeg har sovet så lite i natt, og hadde ikke så mye tid til å surfe på jobb, så jeg skylder på det :whistle:

Dette spillet ser ut til å få en sweet grafikk, om screenshotene stemmer overens med grafikken i spillet. Dette kan jo bli tidenes spillår ?

Kanskje, selv om det skal mye til for å slå fjoråret. Setter en knapp på et nytt tidenes spillår!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...