Gå til innhold

Mirrors edge - Samletråden for all informasjon om spillet.


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Hvis de greier å få spillet bra, så har jeg ikke imot hundrehvis av spill, bare de ikke gjør det til de samme greiene:)

 

Hvis de greier å få spillet bra, så har jeg ikke imot hundrehvis av spill, bare de ikke gjør det til de samme greiene:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis de greier å få spillet bra, så har jeg ikke imot hundrehvis av spill, bare de ikke gjør det til de samme greiene:)

 

Hvis de greier å få spillet bra, så har jeg ikke imot hundrehvis av spill, bare de ikke gjør det til de samme greiene:)

 

 

Haha, skjønner det nå altså.

Håper bare det i fremtiden blir Mirrors Edge 2,3,4,5 og ikke 1,5. 2,5.

 

Noe nytt må isåfall til! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da jeg fant ut at spillet ikke var free world synest jeg at det trakk det litt ned. Hvor digg hadde det ikke vært å fartet rundt i en hel by i form av parkour.

 

Men slik blir det altså ikke, dermed får vi nøye oss med det fordi grafikken dette spillet kommer til å levere dødsbra på en Pioneer 50" LX5090 uannsett xD

 

I dette spillet blir 100Hz en nødvendighet for fine raske bevegelser. Det blir helt sykt må jeg si, gleder meg vilt til å spille det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Da jeg fant ut at spillet ikke var free world synest jeg at det trakk det litt ned. Hvor digg hadde det ikke vært å fartet rundt i en hel by i form av parkour.

 

Men slik blir det altså ikke, dermed får vi nøye oss med det fordi grafikken dette spillet kommer til å levere dødsbra på en Pioneer 50" LX5090 uannsett xD

 

I dette spillet blir 100Hz en nødvendighet for fine raske bevegelser. Det blir helt sykt må jeg si, gleder meg vilt til å spille det.

 

Er det ikke free world? :cry:

 

Sender mail til DICE, med 3 ord "CTF og Free world":p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Det er linære baner, men det er opp til deg selv hvordan du tar deg frem. Er en del forskjellige ruter på hver bane.

 

Demo kommer på PSN 30. okt og XBL 31. okt

 

HOLY FUCK! Er det sikkert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...