Gå til innhold

AoC: aoc starter 17 mai i EU, lvl cap er også borte!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer veldig på når vi kan starte nedlasting .. Og hvorfra noen som vet når det blir? håper det blir 12.00 om 20 min ca. men tviler.

 

Foresten. jeg er redd pcen skal klikke under en så lang nedlasting på 15 gb. så jeg må starte på nytt. noen som har noe forslag eller program som gjør så jeg kan starte fra der det glapp om det glipper?

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det er godt mulig at man først laster ned en Age of Conan Download programvare, hvor man for så laster ned Age of Conan gjennom det programmet. Da vil det sannsynlighvis lagres og starte der du avsluttet det sist. Ren spekulasjon selvfølgelig fra min side.

Lenke til kommentar
Det er godt mulig at man først laster ned en Age of Conan Download programvare, hvor man for så laster ned Age of Conan gjennom det programmet. Da vil det sannsynlighvis lagres og starte der du avsluttet det sist. Ren spekulasjon selvfølgelig fra min side.

 

 

 

Hei jeg lurer på fra hvilken side vi skal laste spillet,der hvor vi registrerte cd key eller på fileplanet.Er lit usiker hvor jeg skal lete etter download:)

Lenke til kommentar
Hva menes med lvl cap? :p

Cap er et annet ord for topp. Når de sier levelcap mener de den øverste/høyeste levelen man kan oppnå.

F.eks. på Open Beta var levelcap på lvl13. Ingen spillere kom over lvl 13.

I WoW er levelcap på 70. Ingen kommer over level 70.

Og i AoC Retail blir levelcap 80. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...