Gå til innhold

AoC: aoc starter 17 mai i EU, lvl cap er også borte!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har forhåndsbestilt og fått key osv, men det jeg lurer på er hvor man laster ned clienten fra. Om det er fileplanet på forhåndsstarten og ikke bare betaen og man må registrere seg der for 40 kr i tillegg til de 40 for å spille før så tror jeg ikke at jeg gidder.

 

Eller er det Funcoms egne servere som forhåndsclienten lastes ned fra?

40kr for 10 dager palytime er greit, men om det blir 40 i til til fileplanet synes jeg de melker litt vel mye og da kan det vente til offisiell realease :s

Lenke til kommentar

Ett spm om aoc. Går det ann å laste det direkte ned fra internett og bare lage en account, uten å måtte kjøpe selve spillet? bare betale for å lage account og månedlige kostnader? :ermm:

Har lyst å teste det. men ikke sikker på om det kommer til å fungere på pcen min...

Lenke til kommentar
Uansett, noen som har bestilt fra Elkjøp og fått kode?

 

Bestilte fredags kveld (seint) og fikk koden min i dag tidlig.

Se oppdatert informasjon hos Elkjøp :)

 

 

Ang nedlastning skal man vel kunne laste den ned fra 10. mai (pga fremskyndet early access).

Finner nok linken via kontoen din som du registrerer når du har fått «Pre Order Code») - det ligger ikke noe informasjon om nedlastninglinker der enda.

Lenke til kommentar
Uansett, noen som har bestilt fra Elkjøp og fått kode?

 

Bestilte fredags kveld (seint) og fikk koden min i dag tidlig.

Se oppdatert informasjon hos Elkjøp :)

 

 

Ang nedlastning skal man vel kunne laste den ned fra 10. mai (pga fremskyndet early access).

Finner nok linken via kontoen din som du registrerer når du har fått «Pre Order Code») - det ligger ikke noe informasjon om nedlastninglinker der enda.

 

Jeg vil gjerne ha en kilde på at man skal kunne laste ned fra 10ende mai. Har hørt flere nevne det nå, men alt jeg fant på Funcom forumene var at Aussiene skulle kunne dra den ned fra den 10ende.

 

USA og EU ser fortsatt ut til å være den 14ende.

Lenke til kommentar

Regner med at siden pre-playingen har blitt skøvet 3 dager frem, er også downloaden det..

Men begynner å bli nervøs her :p forhåndsbestilte fra Spaceworld for halvannen uke siden, men har ikke fått koden enda :o

 

Jeg var innom Spaceworld tidlig forrige uke og fikk preorder key. Kanskje du skulle tatt en tur innom din lokale Spaceworld?

Lenke til kommentar

Regner med at siden pre-playingen har blitt skøvet 3 dager frem, er også downloaden det..

Men begynner å bli nervøs her :p forhåndsbestilte fra Spaceworld for halvannen uke siden, men har ikke fått koden enda :o

 

Jeg var innom Spaceworld tidlig forrige uke og fikk preorder key. Kanskje du skulle tatt en tur innom din lokale Spaceworld?

Bestilte på nett.. Og fikk sendingsbekreftelsen for et par dager siden. :) Så regner med at koden detter ned i postkassen min i dag eller i morgen..

Lenke til kommentar

Najs, får vell pre order da hvis jeg får 6 dager headstart :D

 

Det er jo en DEL levler det hvis jeg satser på 10-15 timer spilling hver dag i de 6 dagene.

 

Kan jeg stikke innom en butikk som har preorders med mount og preorder der og hente koden med en gang?

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...