Gå til innhold

HTPC i tynn kryssfiner - kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først må jeg si, du må ha link til komentartråd på selver arbeidsloggen din.

 

Hvis du ksla lage av kryssfiner blir det mye sprakling og pussing, og hvis du ikke får tak i fyllprimer, blir det ekstra mye sprakling. Har laget et kabinett i kryssfinerselv.

 

Ser veldig bra ut i forhold til tegningene :)

 

- Razy -

Endret av Razy
Lenke til kommentar

hei spennende prosjekt du har på gang. tror det har potensiale! har et trekabinett på gang selv, skal gå for tofarget tre selv (mørkt og lyst).

 

navn ja.. "Woodblock"? "ThreeCore"? Blir det et slags HTPC-kabinett? virket litt sånn på formen. :) "GreenCenter" (miljøutgave av mediacenter)? Kommer bare på corny navn, trøtt.. :p

Lenke til kommentar
Først må jeg si, du må ha link til komentartråd på selver arbeidsloggen din.

No skal det vere fiksa :)

Hvis du ksla lage av kryssfiner blir det mye sprakling og pussing, og hvis du ikke får tak i fyllprimer, blir det ekstra mye sprakling. Har laget et kabinett i kryssfinerselv.

hm. Kva andre alternativer blir brukt?

Ser veldig bra ut i forhold til tegningene :)

Takk ;)

hei spennende prosjekt du har på gang. tror det har potensiale! har et trekabinett på gang selv, skal gå for tofarget tre selv (mørkt og lyst).

Var innom worklogen din. Stilig prosjekt! Lykke til ;)

navn ja.. "Woodblock"? "ThreeCore"? Blir det et slags HTPC-kabinett? virket litt sånn på formen. smile.gif "GreenCenter" (miljøutgave av mediacenter)? Kommer bare på corny navn, trøtt..

Det er ikkje meint som htpc, sjølv om det ser slik ut :p Skal vere gaming pc.

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
Først må jeg si, du må ha link til komentartråd på selver arbeidsloggen din.

No skal det vere fiksa :)

Hvis du ksla lage av kryssfiner blir det mye sprakling og pussing, og hvis du ikke får tak i fyllprimer, blir det ekstra mye sprakling. Har laget et kabinett i kryssfinerselv.

hm. Kva andre alternativer blir brukt?

Ser veldig bra ut i forhold til tegningene :)

Takk ;)

 

Du kan jo lage det av Sponplater (tjukke), hobbyplater. Er ikke helt inn på den fronten :)

Lenke til kommentar
Først må jeg si, du må ha link til komentartråd på selver arbeidsloggen din.

No skal det vere fiksa :)

Hvis du ksla lage av kryssfiner blir det mye sprakling og pussing, og hvis du ikke får tak i fyllprimer, blir det ekstra mye sprakling. Har laget et kabinett i kryssfinerselv.

hm. Kva andre alternativer blir brukt?

Ser veldig bra ut i forhold til tegningene :)

Takk ;)

 

Du kan jo lage det av Sponplater (tjukke), hobbyplater. Er ikke helt inn på den fronten :)

Ja, eg får tenke litt på det. Kjem ikkje til å starte på sjølve prosjektet med det første. No startar alle tentamenane :S + konfirmasjon :)

Lenke til kommentar
forslag til navn:

 

"planken"

"fjøl"

"trekvit"

"3"

"fyringsved"

 

Haha, skeptisk til utsjånad? :p

neida.. det lir sikkert bra.. har faktisk nettop laget et kabinett selv, I aluminiun riktignok. men arb.loggen ble avsluttet grunner problemer med å laste opp bildene..

 

litt flere navn:

 

"woden fantasy"

"Mother Nature"

"Evenstar"

"treebeard"

 

"hypercube"

"windy wendy"

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ville ikke ha kjøpt lysene/katodene på microplex.. Om du sammenligner di med dem som du får hos komplett så er sunbeam sine mye svakere...

 

menmen.. Det kosta no berre rundt 10,- stk på Microplex :p

valid point..

 

merker at jeg har problemer med å komme med seriøse forslag til navn..:hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kva kan eg bruke til å skjære i pleksiglas?

 

 

Hallo..

Jeg brukte svipen ;)

Funket veldig bra..

 

+Ny uppdate ute snart ?

 

svipen? :p

 

Ja, satsar på update i løpet av veka. Må gå til innkjøp av dremel, hullbor og kryssfiner. Eg må òg kjøpe/låne stikksag til å skjære ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...