Gå til innhold

HTPC i tynn kryssfiner - kommentartråd


Anbefalte innlegg

Startknapp?

 

Pulgin-lookalike som jeg og andre her på forumet har brukt, anbefales virkelig. Koster 49 eller 59, og du får dem blant annet på bilextra eller bilutstyr :)

 

Ok, takk. Eg har også sett ein slik knapp som lyser grønt rundt der du trykk inn for å starte pc-en. Finst det noko slikt som lyser blått rundt? Då tenker eg å ha ein slik til restartknapp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mente Bulgin, forresten.

 

Ja, du får de med lys også på elfa (ikke garderobe-elfa, men elektronikk-elfa), men det er svinedyrt. Du får vurdere om du vil bruke penger på det eller ikke :)

 

Link. Søk på bulgin og bla litt nedover. Sabla dyrt er det kanskje ikke, mne fortsatt en del om du skal ha en del av dem.

 

ENDRET:

Artikkelnumre:

Rød: 35-072-25

Grønn: 35-072-41

Blå: 35-072-66

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Mente Bulgin, forresten.

 

Ja, du får de med lys også på elfa (ikke garderobe-elfa, men elektronikk-elfa), men det er svinedyrt. Du får vurdere om du vil bruke penger på det eller ikke :)

 

Link. Søk på bulgin og bla litt nedover. Sabla dyrt er det kanskje ikke, mne fortsatt en del om du skal ha en del av dem.

 

ENDRET:

Artikkelnumre:

Rød: 35-072-25

Grønn: 35-072-41

Blå: 35-072-66

 

Takk, men trur eg då heller kjøper den frå bilextra/bilutstyr.

Lenke til kommentar

Idag reiser eg til Hellas, så eg får ikkje gjort noko den komande veka. Eg lurte på ein liten ting.. Kva slags side av huntoniten bør eg ha som utside? Den rue eller den glatte? Det er vel ikkje meir problematisk å spray-lakke huntonit-plata enn kryssfineren?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei.

 

For å pusse på metall så er det fint å bruke en BIG-dremmel, eh, altså vinkelsliper som du enkelt setter på en disk med sandpapir på. Utrolig effektivt og med fint resultat. Bruk 80 korning eller 120. har veldig gode resultater med det. :p

 

Ellers syntest jeg disse hullene til viftene er penest.

 

Lykke til vidre.

post-102329-1218470958_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hei.

 

For å pusse på metall så er det fint å bruke en BIG-dremmel, eh, altså vinkelsliper som du enkelt setter på en disk med sandpapir på. Utrolig effektivt og med fint resultat. Bruk 80 korning eller 120. har veldig gode resultater med det. :p

 

Ellers syntest jeg disse hullene til viftene er penest.

 

Lykke til vidre.

 

Takk :) Vifteholet til fronten blei litt merkeleg, men det er/blir betre når eg får pussa alt skikkelig, og i verste fall må til med sparkling :whistle:

 

Eg har ellers fundert på power- og resetknapp. Eg vil ikkje ha nøkkelstart og vil heller ikkje bestille bulginknapp frå nettet. Det mest sannsynlege no blir å lage ein powerknapp. Noko ala dette:

 

 

 

ferdig_knapper.jpg

 

P2180032_med.jpg

 

P2190048_med.jpg

(Håpar det er greit at eg lånar bileta.) Eg kjem mest sannsynleg til å lage noko i pleksi, sida eg har det liggande.

 

 

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Eg har eit lite problem. Kan eg bruke ein reset sw-kabel til power sw?

 

Reset SW (veldig dårleg bilete):

 

SN201291.jpg

 

 

Eg har prøvd og får starta pc-en av og til, så plutseleg restarta den seg. Er det noko feil med ein av brytarane mine eller går det ikkje an?

 

Isåfall må eg ha by "Power SW" kabel..

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Hei. :cool:

 

Det skal gå bra med en reset sw-kabel siden den har samme bryter..

 

Det var et veeeeldig dårlig bilde.

 

Tror det kan være en annen feil ved plutselig restarting som overoppheting osv. Har du prøvd å rengjøre litt og skjekke ledninger, kontakter

Endret av Alu-Tech
Lenke til kommentar

Ja, veit. Poenget var å "vise" litt korleis kabelen såg ut :p

 

Nei, det går fint an å slå på pcen når eg brukar den vanlige knappen til kabinettet. Då må det vere noko feil med brytarane/knappane som eg nettopp har lagt ut update om :S

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
Hei.

 

Bulginknapper får du her: https://www1.elfa.se/elfa/index.jsp

 

Husk at du må ha motstand mellom 12volt og bryter for ikke å brenne dioden.

 

Utsalg ligger i OSLO.

 

Skal du ha FAKE bulginknapper så har bilexstra internettside også: http://www.bilekstra.no

 

Knapp: http://www.bilekstra.no/?ItemId=3876

 

Ja, eg hadde tenkt å bestille frå bilxtra/bilutstyr, men fann ingen plass å bestille :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...