Gå til innhold

HTPC i tynn kryssfiner - kommentartråd


Anbefalte innlegg

Neste update kjem vel iløpet av veka, tenker eg. Har nesten fått satt kabinettet heilt saman. Kun bakplata som må lagast. I tillegg til ein del andre småting. Neste updaten vil vel stort sett handle om at kabinettet blir satt saman.

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ikveld satt eg å pussa heile greia, og det kjem eg nok til å fortsette med heilt til eg blir 100% fornøgd. Eg gidd derimot ikkje å lage ny update av kvar gang eg sparklar og pussar ned heile greia. Derfor vil nok neste update mest sannsynleg handle om grunning av kabinettet.

 

Noko anna eg har bestemt meg for er kanskje litt annleis. Eg kjem ikkje til å ha topplokket som eit eige lokk. Lokket vil vere pleksiglaset. Eg fant ut at eg så vidt vil få plass å sette hovudkortet nedi, så då blei det slik.

Lenke til kommentar
Ikveld satt eg å pussa heile greia, og det kjem eg nok til å fortsette med heilt til eg blir 100% fornøgd. Eg gidd derimot ikkje å lage ny update av kvar gang eg sparklar og pussar ned heile greia. Derfor vil nok neste update mest sannsynleg handle om grunning av kabinettet.

 

Kjenner att den der ja, har sparkla utallige ganger på HTPC fronten min nå, ttt - ting tar tid! Men er litt koslig jobb også, og vanvittig morsomt når man får det slik man vil ha det.

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

No har eg styrt på ein del. Prosjektet har komt litt i skyggen av ein anna lakkeringsjobb, flytting av rom, osb. Men eg har fått sparkla det ferdig og grunna det. Eg såg at noko av sparkelen hadde klart å rivd seg av, så i skrivande stund heller den på å tørke etter å ha fått på ny sparkel.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Kabinettet ditt begynner å bli veldig fin nå :)

Lite tips er å prøve å rydde litt mer i kablene, men ettersom hva jeg ser på bildene, kan det være litt trangt ;) hehe.. Ellers så har du gjort en god jobb med lakkeringen ol :)

Stå på videre, gleder meg til å se det ferdig (er det ferdig ?) :p hehe

Lenke til kommentar

Takk :)

Nja, det er omtrent ferdig, nokre småting som står igjen. Manglar som sagt å feste startknappane skikkelig, hardisk som skal på plass, finpusse kabinettføtene for drit, og fikse kablane litt som du seier. Det er trangt inni der, og ugunstig uten modulære kablar, men det er plass til kablane på sida inni kabinettet. Bileta lyger litt òg. Det er ikkje så trangt som det ser ut til :)

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Hei.

 

Som operativsystem ville jeg ha satset på Windows 7 som jeg er veldig fornøyd med.

Har ikke hatt noe problemer enda. Utenom at det ikke vil godta alle eldre programmer

som XP godtar..Men du får brukt ramen din: Jeg byttet pga at jeg har 6100Mb på hovedkortet,

og XP godtar maks 4000 på samlet minne.

Endret av Alu-Tech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...