Gå til innhold

HTPC i tynn kryssfiner - kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det er stort sett det som har skjedd ikveld. Alle skivene har "hoppa" av dremelen i alle retningar. Har skjært ut eit viftehol til eit anna kabinett for å teste meg. Har stort sett brukt kvelden på det! Tar laang tid å skjære med denne dremelen. Med ein gang eg skrur opp hastigheten knekker altså skivene. Det siste som var med problem-dremelen var at biten eller kva eg skal kalle det, altså den som held skivene på plass, sprett ut! den sitt heilt laus. Det er jo farleg. Må få fiksa det og. Blir mest sannsynleg update fredag. Blir ivertfall jobbing fredag, for då skal eg avpsasere :)

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Når alt negativt er sagt om dremelen, så gjer den faktisk jobben sin. No når eg har fått øvd meg, og fått litt meir peiling, så skjær den faktisk ganske bra, sjølv om det tar laang tid, sida eg er rimeleg forsiktig fortsatt. Har hatt eit par "nesten-episodar". Det kjem update i morgon. Eg har fått skjært vekk gitteret til vifta bakpå hk-brettet, og eit par stygge kantar der psu skal stå :)

 

Lurer fortsatt på kva som er dugandes til å pusse i metall? Ei form av fil?

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
ser flott ut dette.. bra at du har kjøpt inn alt du trenger før du begynner på selve byggingen. hvilke opsett skal du ha i det? skal du kjøpe ny Pc eller skal du ruke en du har fra før?

 

Meininga er at eg skal få solgt pc-en min å kjøpe ny hardware, men visst ikkje det skjer, så blir det følgande:

gpu: X800XL

cpu: 6400+ 3,2ghz

ram: 2gb corsair 6400 ddr2

hdd: 200gb Maxtor

psu: fortron source 400w

hk: M2N32-SLI

 

Du kan kalle den for TRE-D :D

Hehe :p

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

God morgon!

Eg trur eg har bestemt meg for å skjære ut litt til frå hk-brettet for å sette inn pleksiglass-plate med eit eller anna inngravert.

 

 

Eit bilete som forklarar kor eg har tenkt:

 

KopiavSN200720.jpg

 

 

 

Men kva kan eg bruke for å skjære ut pleksiglas?

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
Men kva kan eg bruke for å skjære ut pleksiglas?

 

De fleste motoriserte sager fungere bra. Personelig favoritt er nikkesag

 

Eg vil helst ikkje bruke så mykje meir pengar på nytt verktøy. Går det an å bruke dremel?

det går, men resultatet blir der etter.. da er det bedre å bruke vinkelsliper(!), med kutte blad på. men vist kantene kommer til å vises så er det best om du bruker stikksag e.l. penere da :)

Lenke til kommentar
Men kva kan eg bruke for å skjære ut pleksiglas?

 

De fleste motoriserte sager fungere bra. Personelig favoritt er nikkesag

 

Eg vil helst ikkje bruke så mykje meir pengar på nytt verktøy. Går det an å bruke dremel?

det går, men resultatet blir der etter.. da er det bedre å bruke vinkelsliper(!), med kutte blad på. men vist kantene kommer til å vises så er det best om du bruker stikksag e.l. penere da :)

 

ja. Går det ikkje an å pusse i pleksi eller noko sånt?

Lenke til kommentar

Idag har eg kjøpt og kappa ut kryssfiner. Det blei av den veldig tynne sorten. 4mm tynt bestemte eg meg for. Korleis eg skal feste det får dåke sjå seinare i arbeidsloggen ;)

 

Blir ivertfall 1 update til iløpet av veka.

 

Edit: Update rakk eg aldri..

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
vist du skal lage vifte hull kan du jo bruke en drill og et hullborr ( samme som man bruker til og borre ut hull til stikkontakter osv. disse kan man få ikke alle str. tror jeg. stikk innom nermeste byggevare foretning og spør om de har en i 120mm:)

 

 

Eg har av alle ting brukt dremelen min til det :p Fant nokre "diamantskiver", så har omtrent kappa til alle viftehola. Trur eg skjærte litt for mykje i nokre av viftehola :( , så det får eg sjå på når eg kjem heim frå Dana Cup. Eg reiser då til Dana Cup i morgon, og kjem heim om ei veke. Då er det 10 dagar heime før eg reiser til Hellas, så i dei 10 dagane skal eg jobbe!

 

Så neste update er nok ikkje før om 8-10 dagar.

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...