Gå til innhold

kazaa vs dc++

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja,er sikkert feil post

på kazaa er det ca 3-> 4 millioner brukere

på dc++ har en ca 1000-> 5000

brukere på 3-4 hubber eller ka det heter

spørsmålet mitt er

når en kobler seg opp mot kazaa,kommer en i en hub da?

med noen tusen brukere?

finner mye mer på dc++ en kazaa..burde jo vore helt ulogisk når kazaa har 3.000.000 brukere online og ikke finner det en skal ha

og komme til dc++ med 4000 brukere og finne det en skal ha

dumt spørsmål,men bare lurer :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
på dc++ har en ca 1000-> 5000  

brukere på 3-4 hubber eller ka det heter  

HELT feil..

Det finnes mange tusen brukere fordelt på mange hundre DC-servere.

Hvis du ser på hjemmesiden til den "offentlige" Direct-Connect-klienten (www.neo-modus.com), ser du at det shares over 1 Petabyte.

KaZaa er (for meg) en mer "n00bish" tjeneste, som er mer lettvint å bruke (hvis du ikke er smart nok :p).

Og ja, man kobles til en "hub" på kazaa også.

Skrevet

sorry men kazaa kan gå og legge seg,DC++ har ti ganger bedre utgangs punkt, dette programmet kommer til og ta over sharing verden, når det blir kjent av allmennheten.

Skrevet
ja,er sikkert feil post

finner mye mer på dc++ en kazaa..burde jo vore helt ulogisk når kazaa har 3.000.000 brukere online og ikke finner det en skal ha

Dette kommer jo av at hubene som man kan logge seg på ved hjelp av DC og DC++ krever at du skal dele en viss mengde med filer for å få lov til å være der, mens Kazaa ikke har noe slikt system.

Det finnes for mange egoister som bruker Kazaa

Skrevet

Kazaa suger big time...

Brukerne er så useriøse att de renamer filer :grumpy: , så du vet aldri hva du får...I direct connect og dc++ så er det veldig sjelden at man finner ødelagte eller fake`a filer...selv om det er mange som legger de samme filene flere steder på harddisken for å oppnå grensene som du må dele... I dc++ kan man også risikere at en op kommer inn å sjekker deg, dersom du da har fake`a filer ol. kan du risikere å bli banna fra hubben...

Så thumbs up for dc og dc++ :yes:

Skrevet
ja' date='er sikkert feil post

Dette kommer jo av at hubene som man kan logge seg på ved hjelp av DC og DC++ krever at du skal dele en viss mengde med filer for å få lov til å være der, mens Kazaa ikke har noe slikt system.

Det finnes for mange egoister som bruker Kazaa[/quote']

var på dc++ idag

var på winmx og lastet en sang eg ikke fant der...jada plutselig kom det opp: you are banned becaue you scared a incomplete file

den fila som eg lasta ned fra winmx :grumpy:

Skrevet
kobler tiul hundrevis av hubber jeg, med stealth :D

Det er leechere som deg, som gjør at DC++ blir som KaZaA.

Hvis jeg ser deg i "min" hub, banner jeg deg på stedet.

DC++ :woot::woot:

.exe

Skrevet

Det er leechere som deg, som gjør at DC++ blir som KaZaA.

Hvis jeg ser deg i "min" hub, banner jeg deg på stedet.

DC++ :woot::woot:

.exe

heaaheah..

Skal en først synde, kan en VIRKELIG synde :D

Saksøk meg :D

Skrevet
hmm, har dere adressen til snabbhubben? :o

129.241.86.148

tror jeg, men jeg kommer jo aldri inn :(

edit: fant ut hvorfor :(

Nå finnes det en egen Direct Connect-hub for brukere av NuNet (gamle

Uninett). Den har en 10 GB nedre share-grense, og et IP-filter så bare

NuNet-brukere slipper inn.

Skrevet
Hva med IRC, da!? Så langt vil jeg si at IRC er langt bedre enn begge, hvis du vet hvor du skal lete...

Athelas

pøh testa irc en gang måtte stå i kø timesvis før nedlastning starta,sikkert bare jeg som ikke fant noen brae kanaler.

Men det som er konge er ftp og hvis du medlem på et uber bra fxp forum som har de fleste nye god saker.

for eksempel der jeg er med så har di de nyeste filmene,spillene,albumene kun noen timer etter du ser dem på isonews :)

Og hastigheten er bra forhold til kazaa hvor det kan være svintreigt.

Skrevet
var på dc++ idag

var på winmx og lastet en sang eg ikke fant der...jada plutselig kom det opp: you are banned because you shared a incomplete file

den fila som eg lasta ned fra winmx :grumpy:

Det var riktig. Du skal ikke dele filer som ikke er komplett. Kun filer som er ferdig nedlastet skal ligge i sharen. D.v.s. du må ha en mappe for filer du laster ned og en mappe for filer du deler.

Skrevet

Jeg bruker Emule.

Det bare står og mauler i flere dager for å få ned ei fil.

Men meget bra til å laste ned PS2 spill på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...