Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Spilte gjennom Fallout 3 på X360 for noen år siden, men kjøpte det på sommersalget til Steam også. Lastet det ned nå og er litt overrasket over at det virker så bra, da jeg har lest at mange har problemer med det og Win7. Ble litt hektet og er kommet til Megaton nå. Det som er veldig greit er at jeg bare husker små detaljer fra spillet. Det er ikke like gøy å spille når man husker alt.

Lenke til kommentar

Har gjort Operation Anchorage og The Pitt - begge greie dlcer. Men fortsetter å rusle rundt og loote og oppdage nye steder. Er nå level 27 og det har dukket opp Super Mutants Overlords og andre Ghouls som det kreves litt å ta knekken på - særlig hvis man får 2-3 slike samtidig. Har funnet ut at å skyte våpnet ut av hendene på de funker bra - da er de ikke like tøffe etterpå :dribble: Charon blir ikke gammel når han begynner å skrike "Can't stand the sight of Your own blood" og setter i gang mot flere slike Overlords

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Jeg har aldri spilt noen av DLC-ene, men gjorde ferdig The Pitt nå. Synes ikke det var det helt store. Linært, kort og lite å gjøre og se. Tenkte å starte på en av de andre etterpå. Level Cap ble også økt til 30, noe jeg setter veldig pris på. Hadde glemt å huke av filene i data files, så har gått rundt uten å få XP en stund nå. Det er litt kjedelig.

Lenke til kommentar

Gjordt 2 dlcer og ingenting på mainquest, men er allerede lvl23, så har installert level cap 100 modden og "More perks" modden, så det blir litt mer "reward" å spille lenger :) Er jo så mye igjen :)

DLCen point lookout var faktisk veldig bra, Håper The pitt og Zeta blir like bra, Anchorage var jo bare trist...For linert for min smak..

Lenke til kommentar

Veldig stor forskjell på DLC-ene. The Pitt var middelmådig, Operation Anchorage var elendig mens Point Lookout som jeg holder på med nå er fantastisk. Har igjen Mothership Zeta og Broken Steel, men sistnevnte har av en eller annen grunn ikke dukket opp i questloggen enda. Må jeg fullføre main quest først kanskje?

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Det var jo veldig greit å få vite. Da får jeg gjøre ferdig mainquest også. Har fortsatt bare ruslet rundt og lootet - huset mitt i Megaton er stappfullt av stæsj. Er nå level 30. siste tiden har jeg vært rundt og oppdaget alle plasser å kartet. Har fått en del tyn fra Three Dog i det siste, jeg gadd ikke å følge den foreldreløse gutten til tanten sin på hangar skipet, men lot han få være igjen i huset alene. Og Three Dog gir seg ikke med å slenge dritt om meg pga dette på radioen :green:

Lenke til kommentar

Aha, så det er derfor jeg ikke har fått noen Broken steel quests! Er lvl 26 nå. Driver å lusker rundt og looter, og gjør unna noen småquests... Noen andre som har gjordt Railies Rangers nylig? Husker forrige gang når jeg endelig kom meg opp på taket til de, så hjalp jeg de, når jeg kom opp i dag, var det hostile og skjøt mot meg, så da....døde de ;) Gikk jo glipp av litt xp der, å er irritert.. Kan det ha noe med at karmaen min er Very evil?

 

Btw, er Zeta og The Pitt såpass stort at man levler på de?

Lenke til kommentar

Jeg gjorde Railies Ranger questen for ikke så lenge siden, var Evil - det gikk greit.

 

Har begynt på Point Lookout, hjalp han Ghoulen i den store kåken med å rense den for avskum. Jeg har bra med VATS poeng og et perk som gir meg full VATS igjen når fienden dør. Hadde med meg Lincolns Repeater. Med andre ord, han rakk ikke en gang å sikte før jeg hadde ryddet hele kåken for han. Etterpå var han så tøff i trynet - trengte ikke min hjelp og greier liksom?!?!? Så tøff - masse f*ck og greier :green: Skikkelig komisk, satt og lo høyt :green:

Endret av Mr_Spock
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjorde nettopp ferdig "Main Quest" i Point Lookout. Utrolig bra DLC. Har flere andre sidequests igjen, heldigvis. Må og si, Feral Ghouls Reaver er virkelig en vanskelig fiende å ta knekken på. De tåler utrolig mye og gjør mye skade på deg. Kommer det to-tre samtidig sliter du.

 

Enig, Feral ghouls i Point Lookout er tøffere! Jeg spiller på very hard og stealth mode, så headshots er avgjørende i Feral Ghoul fights, hehe :)

 

Skal tilbake til Point lookout å høste refines punga fruit snart :)

 

Jeg gjorde Railies Ranger questen for ikke så lenge siden, var Evil - det gikk greit.

 

Jeg loadet mange ganger, men han ene var død hver gang jeg kom opp, er derfor de blir hostile :\ Oh well...screw them.. Gikk jo til Railie for å opp. questen, men da var hun amper og ville meg vondt, så da ble hun drept, skite tøsa, hehe :) Litt synd, for hun gir jo en follow up quest med 30coin per location discovered ;)

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...