Gå til innhold

Sted i Oslo hvor GTA 4 ikke er utsolgt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ingen får jo skaffa det på metro når alt er forhåndsbestilt.. men da er det vel flere spaceworld butikker som får det imorra da i guess.

 

 

Forresten sant det med cdon, kjenner en som forhåndsbestilte derfra 1 uke før gta kom ut den 29, var i postkassa hans den 29 faktisk... skulle trodd det ville vært litt treigere men neida=)

Endret av RichBill
Lenke til kommentar
ingen får jo skaffa det på metro når alt er forhåndsbestilt.. men da er det vel flere spaceworld butikker som får det imorra da i guess.

 

 

Forresten sant det med cdon, kjenner en som forhåndsbestilte derfra 1 uke før gta kom ut den 29, var i postkassa hans den 29 faktisk... skulle trodd det ville vært litt treigere men neida=)

 

ja, jeg bestillte det 25 og fikk det 29... godplass :D

Lenke til kommentar
ring rundt, gjør det tidlig.. husk det er ikke alle steder det går ann å forhåndbestille..

elkjøp osv.. og expert feks? vet ikke om de får inn.. kan jo også sjekke obs osv..

 

Jeg tok en telefon til obs, de sa det skulle kommet inn på torsdag eller idag så jeg får satse på at det kommer i morgen ellers blir jeg rimelig forbanna!! :mad:

Lenke til kommentar
Nå har CDON og KOMPLETT.NO fått spillet til ps3.

 

Noen som vet om det har kommet i butikkene ennå?????

 

 

vel ringte jo nettopp å sjekka om de hadde fått det inn da=) som han fyren sa over her.

De skulle fått deg igår, men det gjorde de ikke. De forventa heller ikke å få det inn idag grunnet at det er lørdag. Så de skulle visst få det på tirsdag tror jeg.

Men vis de fikk det inn skulle jeg få en melding elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...