Gå til innhold

Teste produkter for Hardware.no?


Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke en spøk. Om du limer inn teksten i Word og kjører korrektur, tar du de aller fleste feilene (gjelder de to siste versjonene av office-pakka i alle fall).

Om du tolket det dithen at jeg bruker word som verktøy, må du tro LANGT om igjen! :D

Jeg bruker Dreamweaver (DW), men (nesten) hvilken som helst HTML-editor kan brukes så lenge den spytter ut vanlig HTML. Jeg foretrekker DW. Når jeg har skrevet artikkelen, kopierer jeg HTML-koden og limer inn i et eget publiseringsverktøy som vi bruker her på HW. VELDIG enkel affære, og krever minimale kunnskaper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Teste produkter for HW.no er nok drømmen.

Finnes nok ikke så mange datanerder i verden som ikke ville like og sitte og teste nye ting innen hardware osv..

Selv om jeg har en liten utplassering/helgejobb på et sted som forhandler datamaskiner fra før. så er det aldri noen som bestiller "det ypperste" bare kjedelige bærbare og stasjonære som vanligvis kommer ferdigbygd fra leverandør.

Nei. teste for HW.no er nok som sagt, drømmen;)

Synd jeg muligens for det første er litt for ung(17), og sikkert endel mangel på kunnskap i forhold til resten som søker.

 

"DJo"

Lenke til kommentar
kanskje vi vår tilbake litt overklokking.no "spirit" med dette tiltaket?

Det håper jeg også. Og med alle de kompetente brukerne vi har her vil jeg tro potensialet er stort :).

 

Dagens journalister er også flinke, ikke missforstå meg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...