Gå til innhold

Blogg: Fanboy-marerittet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare AMD fanboys som kan synke så lavt :tease:

 

Men neida. Fæle greier. Noen tar ting litt over på person.

 

 

Selv har jeg PS3 men liker 360en best :p

 

Så slik sett er jeg ingen fanboy.

 

 

 

Hva angår prosessorer derimot er jeg nok litt "pro Intel", men jeg har ingen problemer med å inrømme når AMD er best, og anbefale det (har ikke gjort det siden Core 2 kom ut riktignok).

 

 

Hva kamera angår er jeg nok villig til å forsvare Canon med nebb og klør. Intern fokusmotor Nikon? Hva tenkte dere på ? :p

 

hehe;p den kan jeg støtte. Men må si at Nikon's D3 er herlig.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

I "prehistorisk" tid har jeg kjøpt Pentium 60 Mhz og Pentium 133 Mhz.

Siden har jeg forsøkt å kjøpe AMD fordi de laget greie saker, og for å forsøke å lindre litt på monopolet til Intel. Men med Laptop'er har jeg holdt meg til Intel så langt. Hadde de bare fått ordning på sine integrerte GPU'er så hadde ting vært veldig bra fra Intel.

 

Håper for konkurransens skyld at AMD greier å ro seg i land igjen nå (når de sliter i motbakke). Det er bra med alternativer. Omtrent som i det politiske landskap. :ph34r: Da gjør jeg som jeg alltid har gjort. Jeg bytter partitilhørighet akkurat når det passer meg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Men ellers så var jo ikke Nintendo sin strenge kontroll over konsollene sine i utgangspunktet så dårlig da. De ville jo forhindre at konsollene ble oversvømt av drittspill, og opprettholde godt rykte og jevn kvalitet.

 

Om du tenker på Seal of Quality-greia til Nintendo, så hadde det ikke særlig mye med kvaliteten på selve spillet å gjøre. Seglet viste bare at spillet var testet og godkjent av Nintendo, slik at det var kompatibelt med konsollen det ble laget for (f.eks. NES) og at det var familievennlig og ikke inneholdt noen diskutable ting.

 

 

Likte artikkelen godt, men er også litt uenig kritikken mot kvalitetssikring (om enn litt galt implentert) fra Nintendo på sent 80tall, tidlig 90tall. Man hadde jo sett hvordan det gikk med Atari 2600, hvor det ikke fantes noe som het lisenser eller førstepartskontroll på det som ble utgitt. Markedet flommet over av elendige spill, noe som bidro sterkt til videospillkrasjet i 83'.

 

Så syns jeg denne anti-fanboy bølgen begynner å likne litt på McCarthyisme, man ser "fanboys" ved høylys dag og skriker høyt hver gang noen ikke er hundre prosent objektive i sin fremstilling..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...