Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spennende plasser du har onanert, eller hatt SEX :)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

- Tog

- Senga med 2 på siden, ene våknet og jeg lata som om jeg dro handa i takt med en sang jeg syngte..

-Konfirmasjonsundervisning med 20stk i samme rom.. Gjorde det driskre, vippa stolen slik at penis gnidde seg mot pulten..

- Skog/grøft

- Klasserommet (noe ala det oppafor)

osv.. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
- Senga med 2 på siden, ene våknet og jeg lata som om jeg dro handa i takt med en sang jeg syngte..

Opplevde noe i samme gata en gang. Jeg og min tre år yngre bror sov i køyeseng for en del år siden. Han lå nederst, og sovnet litt før meg. Plutselig hørte jeg han spørre om hvorfor det ristet sånn i senga. Jeg var rask med å si at jeg bare lå og rulte meg fra side til side, siden jeg ikke fikk sove. Så gjorde jeg håndbevegelsen, for å demonstrere "rullinga". Tror han beit på.

Skrevet

Vittig emne

Merkligste stedet maa ha veart pa en skolebuss, paa vei til Detroit. Dama og meg i baksete med teppe.

Ellers er dassen paa skolen en klassiker, samt dusjen, skogen og senga.

Skrevet
Hvorfor endret du førsteinnlegget? Er jo allerede en annen tråd som omhandler hvor man har hatt sex...

Men kan jo fortsatt samle litt her å.. hehe:). 2 ting i 1 :!:

Skrevet (endret)
Jeg har ikke onanert selv, men zappy fingret meg på flyet fra kastrup til flesland ^^ Store shorts ftw XD

Tihi ^^

Selv har jeg onanert på do på buss, fly, tog, ferge (ja, jeg gikk inn for det :!: ) og på samtlige arbeidsplasser jeg har hatt (til fordel for å sitte med boner hele dagen).

Endret av Zappy
Skrevet

Du mangler trikk og tbane zappy, yeh, it's a challenge.

- Fly fra Thailand til Russland

- I vannet på en strand i Tunisia

- Ved siden av en sovende(tror jeg) random jente som ble med hjem

Jeg er tydeligvis ikke like spennende som mange her, men jeg har ikke alltid behov for å dra den selv om jeg får bendern :p

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...