Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spennende plasser du har onanert, eller hatt SEX :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Må bare fortelle om en gammel bekjent som runka i stua hjemme og så klarte han å sovne med snabben i hånda, og hvem tror dere så kom hjem etter en liten stund? Helt riktig........mamma.

 

Flirer så jeg griner.

Lenke til kommentar
På doen på skolen og på lageret på jobben(møbelringen) ;)

Da vet man hvor man ikke bør handle møbler :p

 

ute på fjellet - høyfjellet - iskaldt men ... pirrende...., ute på terassen, på toaletter.... ,osv osv..... hehe....

Klarer........ du ....... å ..... putte ...... på..... litt......... flere.......... punktum........??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_habbla

Haha :p Har blitt noen steder, ja ^^

 

- I andre etasje på en bobil utenfor disneyland paris :p Broren min lå ved siden av meg og hele familien andre steder i bilen(ikke voldsomt stor bil heller), og jeg kan ikke skjønne det hvis ingen merket det, for det ristet noe så inni helvete :p

 

- Toalettet på skolen (ikke spesielt uvanelig, det som var noe uvanelig var at kompisen min i båsen ved siden av plutselig fant det for godt å holde en lang samtale med meg om krig, fred, religion og politikk og sånn.. Undres om han visste hva jeg drev med (isåfall hadde han det sikkert ekstremt artig)

 

- På toalettet i nordenden av skipet på TG (i renna XD)

 

- På toalettet hos dama (i naborommet til svigers, og de var der begge to :p )

 

- I en dobbeltseng mellom to kompiser (er dønn hetero, det var bare litt dårlig med sengeplass og jeg hadde gått kald en lang dag. Da var det faen så godt å legge seg i en varm seng mellom to varme kompiser :p )

 

- Diverse steder rundt om kring i skog og mark (selvfølgelig)

 

Kanskje jeg har en fetisj for å onanere på steder hvor det er veldig stor mulighet for at noen merker det? :p

Lenke til kommentar
Må bare fortelle om en gammel bekjent som runka i stua hjemme og så klarte han å sovne med snabben i hånda, og hvem tror dere så kom hjem etter en liten stund? Helt riktig........mamma.

De fleste har vel en bestevenn som kjenner han der.

 

Selv har jeg hatt det gøy i gymgarderoben på skolen, i en solariumsbås på Sats, i badstua på Sats, inntil en vegg ved den lokale barneskolen, helt oppi et overvåkingskamera. Men de episodene var mest på grunn av en kamerat som alltid sa: «Jeg vedder på at du ikke tør ...»

Lenke til kommentar
Må bare fortelle om en gammel bekjent som runka i stua hjemme og så klarte han å sovne med snabben i hånda, og hvem tror dere så kom hjem etter en liten stund? Helt riktig........mamma.

De fleste har vel en bestevenn som kjenner han der.

 

 

Js noen sånne vandrehistorier finnes jo, men han her skjedde det faktisk med, og han er ikke bestevenn. Bare en jeg festa mye med i ungdomstiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...