Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spennende plasser du har onanert, eller hatt SEX :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg runket min gode venn på nattoget som var stappfullt. Og deretter så fingret han meg. det var nokså skummelt, da du har folk på absolutt alle kanter, og du føler deg ikke så skjult under et teppe:P Og å være stille er jo et problem i lengden. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest hehe haha

Merkelige historier her:P Men hør på denne da;

 

Var på badeland, og meg og noen kompiser satte oss i et boblebad (et slikt som går av og til, og skrus av etter 10 min)

Plutselig fikk han ene kompisen min en sprø ide, om at vi skulle se hvem som fikk stå først. Vi satt og "jobba", og alle fikk skikkelig stå. Plutselig stoppa boblene, og andre som satt i boblebadet hadde "fritt skue". Vi klarte å skjule det, helt til en som jobbet der kom og sa at vi måtte forlate boblebadet til fordel for andre. Det var på den tiden hvor speedo var inn, så det var ikke akkurat så lett å skjule. Det neste, var at vi møtte på noen jenter vi gikk i klasse med. Prøvde å skjule den med en badering, men jeg fikk noen kommentarer på etterhånd:P

Lenke til kommentar
Hedninger!!

 

Matteus 5:30;

Og om din høyre hånd lokker deg til fall, så hogg den av og kast den fra deg! For det er bedre for deg å miste én kroppsdel enn at hele kroppen kommer til helvete.

 

Ingen som tok ironien?

 

On topic: Ble runket av eksen min, mens vi satt på med moren hennes. Og mens vi spiste middag med den samme moren. Middag har ikke helt blitt det samme etter det :p

Lenke til kommentar

bl.a:

 

I sjøen på en strand på mallorca midt på natten

Jeg ble sugd på E6 mens jeg kjørte

På en parkeringsplass på et kjøpesenter en sen kveld

Bak en busshytte på et busstopp

En natt på en ferge på vestlandet ute på dekk, ferja var nesten tom da.

På nederste dekk på ferja fra horten til moss.

Lenke til kommentar

Shikaru: Minst 2 stk som har sagt TG.

 

Onanering; skogen/fjellet (mange ganger), bilen (alene), badstuer (alene), div toaletter og dusjer.

Sex: Mjelle, stranda, bilen, på en øy etter en svømmetur.

Lenke til kommentar
Gjest Per Ivar
Fytterakker´n for en morsom tråd. Og jeg som trodde jeg var syk.

 

Jeg velger å poste anonymt siden det er et par stk jeg kjenner her.

 

Vel, selv har jeg gjort det stort sett overalt ved følgende plasser hvor jeg har vært 1 eller flere ganger: Hjemme, skola, hytta, butikken, restaurant, kino, bensinstasjon, kontor og sykehus for å nevne noe.

 

På doer, bad, i ganger, i biler, i busser, på tog, på sykkel, på ski, i stoler, i sofaer, på bord, i kjellere, på tak og i senga selvsagt. ++

 

Det kan hende det hadde vært lettere å heller nevne plasser jeg ikke har gjort det..

 

 

Jeg lærte faktisk runking av en kamerat på barneskolen.. Og senere satt vi sammen (jeg og to andre) i et hundehus når vi skulle runke... Dette var på skolearealet.

 

Ellers med tiden etter å ha stort sett gjort det overalt fra skoger til mer offentlige plasser blir det tamt. Det er forsåvidt pirrende å være naken i skogen når man driver på og føle litt trær, kvister og mose fysisk mot kroppen mens man ligger der og jukker på, men før eller senere trekker man mer mot offentlige plasser hvor man vet at det er lett å bli merket.

 

Selv har jeg ikke blitt merket på noen offentlig plass enda.

 

 

De siste 6 mnd., når jeg kjenner at det er på tide med en ny omgang så kler jeg av meg og tusler ut i gangen (jeg bor i et hus med masse hybler).

 

Det er så jævli pirrende å stå ute i gangen og kun rett rundt hjørnet for andres inngangsdører når man kommer.. Etter jeg er ferdig innser jeg selvsagt hva jeg har gjort og piler inn på rommet mitt igjen!

 

Tanken på å bli tatt på fersken av jentene som bor der er så utrolig pirrende at det gjør bare pikken enda hardere.

 

Jeg lurer på hvor dette skal ende..?

 

Altså jeg vet ikke hva andre tror, men jeg vil så absolut definere deg som en syk person. hehe. Det er ok og finne nødløsninger når man er kåt, men jeg vil faktsik tro at når det er gått så langt at man søker oppmerksomhet for å ta en "sjapp en" så er man ganske mentalt forstyret. ??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...