Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spennende plasser du har onanert, eller hatt SEX :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Knut_*

En gang i 17 mai-toget ble jeg gående bak ei sinnsykt fin jente. Jeg ble gående å se på låra og rumpa hennes, før jeg regelrett hoppet av toget i fart :p Tok meg en kjapp en i buskene og gikk tvers over hvor jeg kom inn i toget igjen.

 

En dag jeg satt 5 timer som løypevakt på et sykkelritt hadde jeg ikke runket på lenge. Så jeg ble sittende å fantasere da rytterne var ute i løypa. Rytterne passerte hvert 13 minutt så da stakk jeg inn i skogen og ble borte i 12 min fra sistemann hadde passert. :)

 

Ellers på skolen, div. senger, fest

Lenke til kommentar

Gahh blir så sur er kanskje ikke en spennende plass men jeg satt meg til for å ronke noe helt vilt på dassen og etter jeg hadde holdt på i ca. sånn 2 min hører jeg faen meg at mamma driver å clicker på datan som ligger et lite stykke unna dassen, aner ikke om ho hørte det eller ikke men utrolig flaut likevel. Ho sa jo at ho skulle ut på tur, er så typisk den ene gangen jeg glemmer å sjekke om huset er "clear" så er det selvfølgelig ikke det.

Lenke til kommentar
Helt ærlig syntes jeg ikke det er noe å skryte av at man har onanert alle mulige plasser.. Det sier jo mer om at personen er en overkåt fjortis enn vågal.

 

Hvem sier at dette er skryting da? hehe.. Folk bare forteller hvor dem har gjort og hva. Plager det deg? Finn deg en annen tråd da vell Inception. Ingen har bedt deg om å titte inn her engang :).. OG mener du at vi er overkåte fjortisser så må vi vell få lov til å være det selv om ikke du er det..

 

" Er ikke alle som er like tøffe som deg og lar vær å skrive hvor du har gjort det vet du tøffen ! "

 

God kveld

 

Mhm, fordi det er bare fjortiser som blir overkåte O_o

 

Og det samme gjelder deg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...