Gå til innhold

Russetid til 1,4 millioner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Detta kommer jo opp i vg hvert år. Old news :p

Er så typisk at slike høye beløp lager mye oppstandelse.

Det står at de bruker 35 000 hver på russetida, og jeg anntar at de får igjen deler av dette da de selger bussen. Var flere på min alder som brukte mere penger på russebilen sin, og dette er på "landsbygda".

 

Jeg syntes russen skal få bruke litt penger på feiringen sin, spesiellt siden de jobber for dette siden 1.klasse.

35k fordelt over 2-2.5 år er da virkelig ikke så mye?

Lenke til kommentar

Vel, de må gjerne leie anleggene. Det mest frustrerende er at de garantert ikke kan bruke det riktig, da en lydtekniker til å kalibrere og styre lyden der koster mer enn de gidder å bruke.

 

De har tatt seg vann over hodet. Det blir nok dyrt for dem når de sprenger elementene, men de lærer iallefall en lekse. :)

Lenke til kommentar
Vel, de må gjerne leie anleggene. Det mest frustrerende er at de garantert ikke kan bruke det riktig, da en lydtekniker til å kalibrere og styre lyden der koster mer enn de gidder å bruke.

 

De har tatt seg vann over hodet. Det blir nok dyrt for dem når de sprenger elementene, men de lærer i alle fall en lekse. :)

 

Sånne busser har som regel lydtekninkker og innleid DJ med seg. Så tror nok de bruker det riktig

Lenke til kommentar

Jeg synes det er positivt. Det var konge at det var flere steder å kunne høre på musikk når jeg var russ. Ser ikke noe problem. De har tross alt lagt av 10-12k hvert år for å ha de fett. I tillegg tjener de vel det opp igjen når de selger russebussen.

Og at det skal skape et skille kan RU bare glemme. Jeg var russ uten bil, buss eller van og hadde det fett på alle treffa. Jeg gadd ikke spare penger til å kjøpe bil, men jeg hadde alltid kamerater som jeg satt på med. Merker jeg blir litt misunnelig når jeg ser russen tusle rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...