Gå til innhold

Russetid til 1,4 millioner


Anbefalte innlegg

De bruker 35 000, og får kanskje igjen en 20-25 000 hver når de selger sakene. (om ikke mer om de er gode/heldige)

 

Kan ikke si meg særlig sjokkert. At det var noen fra bærum hjalp heller ikke på dette. ;)

La guttene få kose seg litt. :)

 

En sommerjobb eller to så er mellomlegget lett tjent opp igjen.

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får nok ikke 25 000 igjen hver ... da skal de være heldige. :p

 

Her "på landet" (Stavanger, 50 mil utenfor Bærum) kjører vi rundt i gamle VW og AM-vaner. Hiver i et halvgreit anlegg til 5 laken, slenger på litt klistermerker og herjer som faen. Kaster egg på bilene til hverandre, drikker, kødder og har det jævlig gøy. Er ikke slik: "Å du ripet opp den nye candy-lakken vår med egg".

 

Bruker kanskje 10-15000 hver på russefeiring (inkludert bil, drikke, Kongeparken-billett).

 

Har ingenting i mot at Bærum-russen feirer på sin måte, liker bare vår best.

Lenke til kommentar

Ja, hadde likt å se trynene på dem da de kommer på store russefeiringer, og den eneste de må gjøre er å passe på at ingen kommer nær noe som kan bli ripa eller ødelagt, for det blir svinedyrt å få fiksa..

 

Hva skal de gjøre når det er tusenvis av drita fulle russ som herjer rundt bussen dems? Blir jo bare pes..

 

Er en grunn til at folk kjøper shabby russebiler som de bare kan slenge ett strøk med maling på etter feiringa er over, og selge den videre til neste generesjon da..

Lenke til kommentar

Det er da virkelig ingen som bryr seg om riper eller at ting kan gå i stykker, det er jo heller ingen som går rundt med skrutrekker og ødelegger ting bevisst. Selv om det oppstår riper eller bulker det er ingen som gidder å bruke tid på å fikse dette. Klart, ting som ikke er skrudd fast nok faller av, trepaneler/setetrekk etc men det er easy fix. Tv skjermer og anlegg tåler 17 dager med feiring.

 

Er en grunn til at folk kjøper shabby russebiler som de bare kan slenge ett strøk med maling på etter feiringa er over, og selge den videre til neste generesjon da

Hvor mange med buss er det som ikke gjør det ?

Lenke til kommentar
Det er da virkelig ingen som bryr seg om riper eller at ting kan gå i stykker, det er jo heller ingen som går rundt med skrutrekker og ødelegger ting bevisst. Selv om det oppstår riper eller bulker det er ingen som gidder å bruke tid på å fikse dette. Klart, ting som ikke er skrudd fast nok faller av, trepaneler/setetrekk etc men det er easy fix. Tv skjermer og anlegg tåler 17 dager med feiring.

Mjaah. Vår buss har blant annet blitt tagget ned allerede. Har også hørt historier om folk som går rundt med balltre for å knuse ruter og lyktene på bussene. Tyverier er heller ikke uvanlig. Så om de ikke går rundt med akkurat skrutrekkere er det fortsatt mange som gjør all slags hærverk.

Lenke til kommentar
Nå snakket jo selvfølgelig generelt! Og jeg vet ikke hva din definisjon på hva "bling" er , men for meg så er det at man er opptatt av å vise utenpå at man har mye penger.. Man gjør det veldig tydelig.. skjønner?

Bling er sånn alle pakistanere og de rundt der går med som er store smykker av plast og snakker patetisk. Mens de ypper til bråk og banker hvite 20 til 1.

 

Hmm, ignoranse hvor? Om man vil bruke så mye penger, la dem. Jeg lar meg personlig ikke påvirke i noen stor grad om noen bruker 20 kroner eller 500 000 kroner hver, annet enn med et "åh, overraskende." før det vender tilbake til samme gamle.

 

Og det er mange som går rundt og kun ødelegger. Dette er som regel utlendinger.

 

For å fremheve min ignoranse ;)

 

Lenke til kommentar
Det er da virkelig ingen som bryr seg om riper eller at ting kan gå i stykker, det er jo heller ingen som går rundt med skrutrekker og ødelegger ting bevisst. Selv om det oppstår riper eller bulker det er ingen som gidder å bruke tid på å fikse dette. Klart, ting som ikke er skrudd fast nok faller av, trepaneler/setetrekk etc men det er easy fix. Tv skjermer og anlegg tåler 17 dager med feiring.

 

Er en grunn til at folk kjøper shabby russebiler som de bare kan slenge ett strøk med maling på etter feiringa er over, og selge den videre til neste generesjon da

Hvor mange med buss er det som ikke gjør det ?

Når man lakker en hel buss i candy eller annen effektlakk til mange mange tusen - så sier det seg selv at man ikke ønsker å lakkere bilen om etter russetiden. :p

 

Mange pakistanere og østeuropeere som bare skal ødelegge. Dessverre.

Lenke til kommentar
Det er da virkelig ingen som bryr seg om riper eller at ting kan gå i stykker, det er jo heller ingen som går rundt med skrutrekker og ødelegger ting bevisst. Selv om det oppstår riper eller bulker det er ingen som gidder å bruke tid på å fikse dette. Klart, ting som ikke er skrudd fast nok faller av, trepaneler/setetrekk etc men det er easy fix. Tv skjermer og anlegg tåler 17 dager med feiring.

Mjaah. Vår buss har blant annet blitt tagget ned allerede. Har også hørt historier om folk som går rundt med balltre for å knuse ruter og lyktene på bussene. Tyverier er heller ikke uvanlig. Så om de ikke går rundt med akkurat skrutrekkere er det fortsatt mange som gjør all slags hærverk.

Stemmer, men jeg refererte til Melismas innlegg når bussene står på de store treffene, at de ikke blir demontert og solgt til polen eller at alle begynner å bøffe ting fra hverandre, finnes jo unntak, men igjen så burde det alltid være noen på bussen uansett tid for å passe på. Var også noen busser som ble nedtagget da jeg var russ og vår buss ble også tilgriset med sprittusj diverse steder. At det finnes folk som går rundt med balltre bare for å ødelegge er naturligvis veldig trist.

 

Når man lakker en hel buss i candy eller annen effektlakk til mange mange tusen - så sier det seg selv at man ikke ønsker å lakkere bilen om etter russetiden

Hva mener du? Bussen blir solgt slik som den er etter russetiden og de som kjøper den kommer nok garantert til å omlakkere den.

Endret av Pels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...