Gå til innhold

Trailer: Saints Row 2 #4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likte enern og vurderer å kjøpe inn toern om økonomien tillater det :) Traileren var ikke så ille egentlig, en rask og grei måte for å få et innblikk i hva som kan vente deg i spillet når det kommer ut. Ingen vits å grave dette ned i gjørma bare pga dere liker GTA vetdu :)

 

Skal ikke legge skjul på at jeg fort sammenliknet spillet med GTA 4 trailerne, men noe annet kan da vel ikke utgiveren vente? Ser ut til at de satser på ren action og morro, men det hele så veldig utdatert ut.

Lenke til kommentar
Snip

 

Alt jeg mente var at selv om spillene er like, kan man ikke bare la det gå ned i glemmeboka bare fordi GTA4 kommer rundt svingen i neste uke :) Skal ærlig innrømme at de skal få en helsikes oppgave skal de konkurrere fullblods mot GTA4. Saints Row 2 ser ikke dårlig ut i mine øyne og enern spilte jeg utrolig mye lengre enn jeg spilte San Andreas fra GTA-serien, og dette ikke pga grafikken. Håper bare 2'ern blir en verdig etterfølger.

Lenke til kommentar

Har spilt både Saints Row og GTA, og må få bemerke at dette er totalt i feil retning... GTA har perfeksjonert humoren sin og "feelingen" til spillene. Ut i fra det jeg har sett av GTA IV kommer dette til å bli et kvantesprang i riktig retning.

 

Problemet med Saints Row 1 og som det ser ut til å bli med Saints Row 2 er at de prøver å være morsommere enn Rockstar. Dette er jo selvsagt en smaks-sak men jeg må innrømme at Saints Row bare er teit.

Jeg kjøpte Saints Row for en stund siden da jeg begynte å merke GTA suget. Men ærlig talt, det er bare flåsete og irriterende karakterer som går på nedlatende banning og barnslig språk, ikke morsomme karakterer som havner i usannsynlige situasjoner!

 

MEN for de som liker dette er jo det sikkert rene julekvelden.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...