Gå til innhold

Trailer: Saints Row 2 #4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det neste blir vell at EA kjøper opp utviklerne, for så å få laget et nytt SR spill hvert år, i håp om å konkurere ut GTA. =)

 

Det håper jeg egentlig de gjør, for det vil EA tape på, for GTA vil alltid eie SR! :)

 

Er jo ikke noe å håpe på det, det blir bare teit. At SR kom er vel bare positivt. Selv om SR ikke har nådd opp til GTA ennå, så gjør jo det at Rockstar jobber enda bedre med å lage GTA, og de som lager SR jobber enda bedre med å lage spill som skal nå opp til det GTA allerede har. Konkurranse gagner bare forbrukeren, så jeg ser heller på det som positivt at GTA har en konkurrent i markedet :)

Lenke til kommentar

Uten SR og nå SR2 er det godt mulig R* ikke hadde fullført GTA4 i den grad de nå har gjort. SR tvang Rockstar til å tenke nytt og større. Hvis man ser på online tjenesten til Saintsrow 1, og sammenlikner den med hva GTA 4 tilbyr kan man se et direkte eksempel på hva konkurransen bidrar med:)

 

Så er det bare å håpe på at utviklerne av Saints Row spiller GTA 4 og elsker det, for deretter å bestemme seg for å lage et enda bedre spill. Når det da fortsetter sånn vil vi aldri mer se det som var med GTA 3 serien. GTA 3, Vice city og San Andreas var jo forholdsvis like (klart, de tok alle et lite skritt fremover, men ikke noe mer enn hva man kunne vente seg). Selvom jeg elsket alle tre er det ikke tvil om at de melket spillet for det det var verdt.

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...