Gå til innhold

Trailer: Saints Row 2 #4


Anbefalte innlegg

Er det virkelig så få som kan unne andre spill en plass i action-sandkasse sjangeren? Jeg gjetter på at GTA IV kommer til å bli flere ganger bedre, men det betyr ikke at jeg ikke kan se frem til SR2.. :)

 

 

Veldig godt poeng! om jeg ikke liker humoren kan det hende spillet blir underholdende noen timer=) (det skal jo sies at Gudfaren, Crackdown og tildels SR1 er helt ok=P)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kunne nesten bannet på at SR2 ser ut til å kjøre på samme grafikkmotor som San Andreas til PS2. Så ufattelig dårlig grafikk...

Så du mener SR1 ser ut som San Andreas?

[overdrive]San Andreas ser jo nærmest ut som Space Invaders da, om man skal sammenligne slik du gjør.[/overdrive]

Lenke til kommentar

Ser der er enn god del lite gjennomtenkte kommentarer her! =P

 

Det er et lite år igjen av produktsjonen på dette spillet!

Til da kan SYKT mye sje, kan aldri tenke meg at de lager et spill som er noe dårligere enn forgjengeren. (som faktisk var super bra når det kom) Spiller det ennå.

Og utfrå hva jeg har sett til nå, så tror jeg at SR2 blir bra! Ikke bare bra men imponerende...

Alle gta spillene har vært lite givene siden VC, men har troen på GTA 4.

Men tror når SR2 kommer å GTA og det skal sammenelignes, så er nok SR2 smulen bedre.

De har vært flinke med å lage Saints Row 1, og de er ikke redde for å lage noe nytt, pga. de ikke har så stor tøyler som GTA fransja'sje har.

 

Grunnen alle ser ned på SR2 er at de er trofaste mot GTA.

Sandbox spill blir alltid sammenlignet med GTA uansett hvor langt vekke de er i sjanger.

Men dette er en GTA kopi, men en j*** god kopi.

 

Grafiken er smulen dårligere nå på SR2 enn SR1, men det er NÅ. De har MYE tid til å pusse.

Hørte ikke noen klage når GTA SA kom ut, som var lite imponerende.

 

 

 

GTA 4 blir gøy, men jeg er mer syket på SR2. Men jeg kan ta feil, såklart. Men jeg er ikke villige å dømme det ennå.

 

SIER DETTE TIL ALLE SOM DØMMER, TENK LITT!!!! :thumbup:

Lenke til kommentar
http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=31388

Det er under 4 små måneder igjen til det kommer ut, så tror nok de må få tommelen ut av ræven :p

 

Edit: Skal selv kjøpte SR1 snart etter å ha lånt det av en kompis for snart 1 år siden og digget det, ser frem til SR2, men ikke halvparten så mye som til GTA4

Synes grafikken ser bra ut jeg. Grafikken i GTA IV er da ikke akkurat strøken den heller. Ser så "tørr" ut liksom.

 

Men men... GTA IV eller SR2 - kjempespill begge to. Det skal jeg vedde på.

Lenke til kommentar
Så jo helt forferdelig ut, er det der next gen sier jeg bare?

ikke det at 1ern var nydelig men.

tror ikke dette har makt nok til å vippe Gta av tronen:)

 

Trur flere her kommer til å bli alvorlig skuffet når de ser grafikken til GTA4.

Virker som de forventer Gearsy grafikk på ett sandkasse spill.

Og spør du meg knuste Saints Row GTA3-Seriene på alle måter untatt historiene.

Lenke til kommentar
Kunne nesten bannet på at SR2 ser ut til å kjøre på samme grafikkmotor som San Andreas til PS2. Så ufattelig dårlig grafikk...

Så du mener SR1 ser ut som San Andreas?

[overdrive]San Andreas ser jo nærmest ut som Space Invaders da, om man skal sammenligne slik du gjør.[/overdrive]

 

Godt mulig at jeg overdriver, men når jeg så traileren var min første reaksjon at grafikken minnet svært mye om San Andreas. Vet godt at grafikken ikke var så dårlig på SR1, så om ikke annet var bare traileren elendig arbeid.

Lenke til kommentar
Når begynte gamer.no å tekste trailere? Blir litt tåpeligt. Også er ikke Ultor det ond selskapet i Red Faction?(De som lager Saint Row serien lagde også det første Red Faction, ikke den dårlige to'eren og de kommer til/driver å lager tre'eren.)

 

Er det gamer.no som har tekstet? trodde det var utgiver eller noe jeg...(men nå vet jo ikke jeg noe om det)

 

Ultor var gruveselskapet, og navnet kom fra et tempel som var dedikert til Mars(Gud i gresk mytologi, "tilfeldigvis" også navnet på planeten spillet tar sted).

 

Det er vel bare deres form for easter-egg humor...for å ta noen eksempler fra traileren

 

post-6775-1208899961.jpg

 

post-6775-1208899980_thumb.jpg

 

anbefaler forsåvidt å lese gjennom hele "disclaimeren"

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Uff, spilte jo 1'ern en liten periode men bilkjøringa, fysikken og den altfor "rene" grafikken tok knekken på spillet. Jeg mener...når du er i et Gangsta shiiit homie miljø så er det nærmeste du kommer møkk tagging på veggene. ikke noe papir, brusflasker o.l på bakken men helt rene nydelige gater.

Ser ut som det er mye det samme her. :mad:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor grafikken er så skeiv i denne videoen, hvis man ser på ingame screenshots fra f. eks gamespot så vil man se at grafikken knuser GTA IV's grafikk. På toppen av det hele så kan man få fly og båter i SR, samtidig som man får et variert landskap. I GTA IV er dette noe man IKKE kommer til å se.

 

Forøvrig så knuste også SR1 GTA:SA i grafikk.

 

http://www.nextechnews.com/content/binary/GTASAvsSR.JPG

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar

det er da ikke så rart egentlig. san andreas er laga for PS2, mens saints row er laga for xbox360. det er jo en liten forskjell i ytelse på de to maskinene.

 

jeg vil påstå at grafikken i san andreas er rimelig bra med tanke på hvor lite maskinkraft PS2 har.

 

men nå er det ikke akkurat vanskelig å få bedre grafikk på både saints row 2 og gta 4, men problemer blir at maskiene ikke klarer å drive det.

Lenke til kommentar

Dette var ikke mye imponerende.. Synd at de prøver så ille å være likt gta og ikke prøver nye ting.. ikke at jeg vet hva som kommer i nr 2 men SR1 var jo ikke akkurat nytenkende. Og nå som de har begynt å kopiere GTA sin humor blir det jo bare teit-..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...