Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt Age of Conan - Collectors edition


Anbefalte innlegg

Noen som har tips til hvor jeg kan forhåndsbestille denne?

 

Jeg gjorde et raskt søk i prisguiden og fant bare 2 butikker som hadde denne; CDON.com og absoluttspill.no, begge er utsolgt :thumbdown:

Det må da være flere butikker i norge som har fått 'collectors edition'?

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pussig at Absoluttspill er utsolgt. Jeg skrev beskjed når jeg bestilt og spurte om jeg var garantert å få ved lansering. De sa sa at de var blitt lovet så mange de klarte å selge.

 

Vi har blitt lovet å få det antallet vi klarer å selge. Så det skal ikke være noe problem så lenge vi kan stole på distributøren. Og det har vi ingen grunn til å ikke gjøre.
Lenke til kommentar
Pussig at Absoluttspill er utsolgt. Jeg skrev beskjed når jeg bestilt og spurte om jeg var garantert å få ved lansering. De sa sa at de var blitt lovet så mange de klarte å selge.

 

Vi har blitt lovet å få det antallet vi klarer å selge. Så det skal ikke være noe problem så lenge vi kan stole på distributøren. Og det har vi ingen grunn til å ikke gjøre.

 

Kanskje det bare gjelder den vanlige, og ikke collectors. Det er vanligvis lengere produksjonstid pga alle ekstra greiene...

Lenke til kommentar

Tror kanskje det begynner å bli i seneste laget jah... Støtter forslaget om å stikke innom alle lokale spillbutikker, og du kan jo eventuelt bestille fra england eller noe? (Bare ikke bestill fra usa eller tyskland, der blir spillet sensurert :p, og de fra usa støtter vel bare amerikanske servere også...)

Lenke til kommentar
Noen som har tips til hvor jeg kan forhåndsbestille denne?

 

Jeg gjorde et raskt søk i prisguiden og fant bare 2 butikker som hadde denne; CDON.com og absoluttspill.no, begge er utsolgt :thumbdown:

Det må da være flere butikker i norge som har fått 'collectors edition'?

 

Hei, alle nettstedene jeg har sjekket er utsolgt for CE i denne omgang dessverre.

Nettsteder hvor man kan forhåndsbestille Age of Conan

 

Det er riktignok rikelig med standard edition å forhåndsbestille. Men for CE ser det litt mørkt ut :/

Endret av LordjOX
Lenke til kommentar
Sitter med et Excel ark med mange hundre keys :thumbup:

Får vel gi de rundt til de som skal ha dem.

Holde av en selv ;)

 

 

Dette er ikke beta keys. Disse er for at du kan laste ned klienten 17 mai og spille 20-23 mai. Du må kjøpe spillet etter denne tiden. Du kan fortsette med samme karakter. Denne koden gir deg også en mammoth mount.

Send meg en PM så skal du få en. Har mange :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...