Gå til innhold

Guide: Innstaler usignerte applikasjoner på din Symbian 9.x (S60v3) mobil. Update: Nå også for Symbian 9.1.


Anbefalte innlegg

Crapp!

Ser at alle som har nå har oppgradert N82Firmwaren til V30.0.019 ikke kan hacke mobilen. Nokia har satt en sperre for det :( 

Veldig kjipt ja, jeg har min mobil på siste firmware før denne sperren :) .

 

hva er vitsen å cracke mobiln med? Har 6220 classic.

Lurer på om det er noen måte å omgå gps konstnaden på

Hvis man cracker mobilen kan man innstalere usignerte applikasjoner på mobilen :) . GPS koster ingenting å bruke, kun å laste ned kart. Dette kan heldigvis enkelt løses ved å laste ned kart via Nokia Map Loader ;) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Crapp!

Ser at alle som har nå har oppgradert N82Firmwaren til V30.0.019 ikke kan hacke mobilen. Nokia har satt en sperre for det :( 

Veldig kjipt ja, jeg har min mobil på siste firmware før denne sperren :) .

 

hva er vitsen å cracke mobiln med? Har 6220 classic.

Lurer på om det er noen måte å omgå gps konstnaden på

Hvis man cracker mobilen kan man innstalere usignerte applikasjoner på mobilen :) . GPS koster ingenting å bruke, kun å laste ned kart. Dette kan heldigvis enkelt løses ved å laste ned kart via Nokia Map Loader ;) .

 

koster faktisk en liten smule.. OG det koster 600kr for 1år med lisence for den guide med stemme

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
hvordan får jeg installert apptrk på nokia n96. den sier jeg har det innebygd så jeg får ikke ibstakkert den

 

 

Fungerer dette på Nokia N78 Symbian 9.3?

 

Siden jeg ikke har fulgt med på mobiler så veldig mye den siste tiden vet jeg desverre ikke om denne guiden vil funke på Symbian 9.3. Men jeg tviler på at den vil gjøre det, siden Nokia mest sansynlgvis har lagt inn en sperre for det, skal dog se om jeg får oppdatert guiden i jula ;) .

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har en Nokia N73 med FW versjon 4.0839.42.2.1, og får ikke dette til. Har jeg så ny FW at det er derfor det ikke fungerer? Får følgende beskjed når jeg skal fikse på hackperms_py:

 

post-91545-1233769014_thumb.jpg

 

Er det noen alternative metoder til å installere usingerte applikasjoner på min N73 med nyeste FW?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...