Gå til innhold

Xbox 360-eiere: Hva misunner dere PS3?


Linuxguru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ps3 bare hatt Halo...

da kunne xboxen min tatt seg en flygetur ut av vinduet.

 

Misunner ps3 for det meste på grunn av mulighetene. den har jo alt! java, Blu-ray, stor harddisk og gratis online-gaming(så vidt jeg har forstått)

 

Blu-ray og gratis online er vel de tingene jeg misunner mest.

Java er og en av tingene som gjør denne maskinen mer fleksibel.

 

Så alt i alt pwner ps3 xbox hardt.

Lenke til kommentar
Hadde ps3 bare hatt Halo...

da kunne xboxen min tatt seg en flygetur ut av vinduet.

 

Misunner ps3 for det meste på grunn av mulighetene. den har jo alt! java, Blu-ray, stor harddisk og gratis online-gaming(så vidt jeg har forstått)

 

Blu-ray og gratis online er vel de tingene jeg misunner mest.

Java er og en av tingene som gjør denne maskinen mer fleksibel.

 

Så alt i alt pwner ps3 xbox hardt.

 

øh

Lenke til kommentar

- Linux

- Mediestøtten

- Sonefriheten

- MGS4.

- Lite støy

- Den lave feilraten

- Bruk av custom harddisk

- Blu-ray (ikke så veldig viktig, men kjekt å ha)

- Integrert trådløst nett

- Gratis online

- Kanskje LittleBigPlanet. Virker i alle fall lovende.

 

Prisen og mangelen av eksklusive must-have spill har satt en stopper så langt, men med MGS4 og konsollen ned mot 3000 kroner så blir det et kjøp om ikke alt for lenge. Men foreløpig har jeg nok av X360-spill å henge fingrene i.

Lenke til kommentar
Har ikke PS3 en harddisk på max 60 GB ?

Du kan bytte ut harddisken på PS3.

Strengt talt ikke det han spurte om. Ja, PS3 har en maksimal leveranse-hd på 60 GB. Kommer vel en 80 GB snart, hvis den ikke har kommet.

Poenget er vel at man kan sette inn en 320gb harddisk på en PS3 hvis man vil. Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Har ikke PS3 en harddisk på max 60 GB ?

Du kan bytte ut harddisken på PS3.

Strengt talt ikke det han spurte om. Ja, PS3 har en maksimal leveranse-hd på 60 GB. Kommer vel en 80 GB snart, hvis den ikke har kommet.

Poenget er vel at man kan sette inn en 320gb harddisk på en PS3 hvis man vil. Eller tar jeg feil?

 

korrekt :)

Lenke til kommentar
man kan sette en 500gb hdd på 360 da hvis man opner den eksterne hdd'n til den :p

 

Så vidt jeg vet så kan uansett 360'n bare finne 20 GB uansett om du setter inn en større disk. Var i alle fall sånn i starten men det kan jo ha forandret seg :hmm:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
man kan sette en 500gb hdd på 360 da hvis man opner den eksterne hdd'n til den :p

 

seff kan man det, men xboxen vil kun bruke 120gb av disken.

 

så en 500gb disk til 1800 kroner vil være litt dyrt å bruke iforhold til en 120gb original hdd fra microsoft til 1200 kroner.

 

og enda en ting, å sette i en annen disk i 360'en er jo en fin måte å bli bannet på :) (ifølge rykter)

Lenke til kommentar

I forhold til PS3en så er det et par ting jeg savner på Xboxen min:

- Bedre nyttegjørelse av HDD som spill cache

- Bruk av et mer moderne format som hadde redusert spill støyen fra DVD Drevet (har selv moddet min til 8x, men uansett)

- Play-and-Charge burde vært inkludert

- Singstar, buzz og sånt er knall å spille på vorspiel savner alternativer på burken

- Gratis Live hadde jo vært flott, men jeg vil heller ha en god live funksjonalitet, framfor en litt shabby gratis.

- Muligheter for å oppgradere harddisken til en større, uten å måtte kjøpe en offisiell til flere tusen hadde også vært flott, og mulighet for å kopiere fritt fra PC til Xbox savnes også

 

Bortsett fra det er jeg storfornøyd, og kunne aldri tenkt meg å kjøpe en PS3.

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Hva mener du med det ? Har du senket farten på dvd spilleren sånn at den bråker mindre ?

Ja, det har jeg.

 

Kunne senket den enda mer, men har erfart at Xboxen ikke får data raskt nok da. Foreksempel hvis man kjører fort i GTA o.l. så oppdateres ikke omgivelsene raskt nok, og man måtte vente litt for å se noe.

Lenke til kommentar

kunne gjerne tenkt meg ps3 eg, har jo selv 360 da og er fornøyd,

men når ein har 360 så følger det med ein litten/stor angst for rrod, men det hadde vert kjekt om vi kunne fått lov til å tukle med xboxen selv, Så lenge det ikkje ødelegger for ein eller annan på live, og gir fordeller sån at ein foreksempel jukser osv.

 

dette for å da som andre nevnte for å få større lagrings plass, for det er jo sikkert ein del på live som videoer, musikk, spill, arcade spill og demoer som tar for mye av plassen osv.

 

og 1 av sikkert fleire løsninger er vel og bestille det av microsoft sjølv, men det hadde sikkert gått rett vest.

 

editt skrivefeil

Endret av Morten_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...