Gå til innhold

Xbox 360-eiere: Hva misunner dere PS3?


Linuxguru

Anbefalte innlegg

Ref Skal jeg velge Playstation 3 eller Xbox360?.

 

Fanboy-krigen raser videre, og førstegangskjøpere blir bombardert med argumenter fra begge leire, uten å bli det spøtt klokere. Jeg tenkte derfor det ville være interessant å kartlegge hva eiere av konsollmerke X misunner konkurrenten i så måte.

 

Regler for å poste er som følger:

1) Fortell hva og hvorfor - enten noe XBox360 mangler eller noe PS3 gjør bedre etter din mening

2) Både funksjonalitet og spill kan nomineres

3) Kun eiere av XBox360 har lov til å poste

4) Eier du begge konsoller pr idag, er du diskvalifisert fra å poste!

5) Har du erstatttet en PS3 med en XBox360, er du velkommen til å bidra.

6) Misunner du ingenting eller har innvendinger mot reglene for å poste: STFU :)

 

En tilsvarende tråd finnes for PS3-eiere i Sony-delen. Tråden skal preges av selvjustis, og det oppfordres til å rapportere innlegg som bryter med reglene, slik at disse kan fjernes av en moderator.

Endret av Linuxguru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg kan komme på er blue ray. Selvom jeg ikke "misunner" dem det i og for seg, men det kunne vært kjekt å ha. I tillegg er det jo et par spillserier jeg gjerne skulle sett, Gran Turismo feks.

 

Men alt i alt føler jeg at jeg har valgt rett konsoll i Xbox 360 :D

Lenke til kommentar

Ett betalings system hvor man bruker en ekte valuta og ikke disse forbannade poengene.

Hater å ha 150MS Points til overs, får jo ingen ting for det.

Ellers vil jeg si Uncharted, det er ett sånt type spill jeg har sansen for.

 

Men ellers er jeg nok ganske enig med kesse, føler jeg valgte rett konsoll for meg, noe som er ganske logisk ellers hadde jeg jo kjøpt meg en PS3.

Lenke til kommentar
Greit forsåvidt. Men hva slags svar venter du å få? Hvordan skal man beødmme hva 360 mangler eller PS3 gjør bedre hvis man ikke kan eie begge konsollene og derved SELV sammenligne og ikke bare svelge fanpropagangda fra de to leirene?

 

Godt spørsmål, selv om du igrunn gir svaret selv. Logikken er som følger: Jeg har det bestemte inntrykket at man finner de absolutt største trollene blant de som eier begge konsollene. Dobbel-troll kan man ofte lukte på lang vei, spesielt når vedkommende drar argumentet "Jeg har begge, og er derfor nøytral" i ulike versjoner. Hele poenget med denne tråden er å ikke produsere fanpropaganda, men snarere uttale seg om den "andre" leiren man ikke tilhører. Derfor ekskluderes dobbel-trollene :)

Lenke til kommentar

Først og fremst misunner jeg sonefrie spill. Enkelte spill til 360 er riktignok sonefrie, men så har du spil som f eks Rock Band som jeg ikke hadde hatt noe imot å importere.

 

Selvfølgelig er det spill på PS3 som jeg kunne ønske jeg kunne spille, men det måtte i så fall bety at jeg ikke hadde fått spillt tittler som Gears, Bioschock, Forza, PGR, Lost Odyssey og sist, men ikke minst, Mass Effect. Det er det ingen spill på PS3 som er verdt å ofre for :)

 

Og slenger meg gjerne på de som nevner støynivået....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...