Gå til innhold

Forslag til AGP-hovedkort?


mamobr

Anbefalte innlegg

Jeg har en del datamaskindeler fra et par ødelagte/utrangerte maskiner, inkludert et Geforce 7900 GS skjermkort til AGP som jeg har tenkt å bruke til å bygge en billig ny datamaskin. Hovedkort, prosessor,og trolig RAM og en sata harddisk er vel eneste jeg kjøper nytt.

 

Ser for meg et hovedkort på en pris på rundt 500 kr, men gå opp noen hundrelapper dersom det finnes noen AGP-kort som det er verdt å betale så mye for. (Kan også være interessert i om noen selger billig brukt. Kan kjøpe med RAM og prosessor da.)

 

Vil helst at det støtter 4 Gb ram og 64 bit prosessor, dersom jeg går får nytt ihvertfall. Skal ha 64 bit OS da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en del datamaskindeler fra et par ødelagte/utrangerte maskiner, inkludert et Geforce 7900 GS skjermkort til AGP som jeg har tenkt å bruke til å bygge en billig ny datamaskin. Hovedkort, prosessor,og trolig RAM og en sata harddisk er vel eneste jeg kjøper nytt.

 

Ser for meg et hovedkort på en pris på rundt 500 kr, men gå opp noen hundrelapper dersom det finnes noen AGP-kort som det er verdt å betale så mye for. (Kan også være interessert i om noen selger billig brukt. Kan kjøpe med RAM og prosessor da.)

 

Vil helst at det støtter 4 Gb ram og 64 bit prosessor, dersom jeg går får nytt ihvertfall. Skal ha 64 bit OS da.

 

Har noe liggende:

 

- Asus P4 HK (478)

- P4 3,2 ghz med kjøler

- 1 gb 400 mhz

 

Er kanskje ikke det du er ute etter. Si ifra om du er intressert.

Lenke til kommentar
Jeg har en del datamaskindeler fra et par ødelagte/utrangerte maskiner, inkludert et Geforce 7900 GS skjermkort til AGP som jeg har tenkt å bruke til å bygge en billig ny datamaskin. Hovedkort, prosessor,og trolig RAM og en sata harddisk er vel eneste jeg kjøper nytt.

 

Ser for meg et hovedkort på en pris på rundt 500 kr, men gå opp noen hundrelapper dersom det finnes noen AGP-kort som det er verdt å betale så mye for. (Kan også være interessert i om noen selger billig brukt. Kan kjøpe med RAM og prosessor da.)

 

Vil helst at det støtter 4 Gb ram og 64 bit prosessor, dersom jeg går får nytt ihvertfall. Skal ha 64 bit OS da.

 

Har noe liggende:

 

- Asus P4S800 HK (478)

- P4 3,2 ghz med kjøler

- 1 gb 400 mhz

 

Er kanskje ikke det du er ute etter. Si ifra om du er intressert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...