Gå til innhold

Xbox live (elendig kundeservice)


Potethode

Anbefalte innlegg

Jeg betalte for 12.mnd xbox live gullmedlemsskap i oktober. Nå bare 6.mnd etter har min konto blitt nedgradert til sølvmedlemsskap.

 

Hvordan kan dette skje!? Jo, jeg ringer support og får følgende svar:"Det stemmer at du har betalt for 12mnd gullmedlemsskap, men det har skjedd en feil i systemet og din konto ble automatisk nedgradert til sølvmedlemsskap".

 

Jeg svarer:"Skal ikke dere da gi meg gratis gullmedlemsskap de siste 6.mnd siden det er deres feil" :realmad:

 

Support:"Nei, vi kan dessverre ikke hjelpe deg. Du må selv betale for nytt medlemsskap.

 

Ok, vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Kommer iallfall ikke til å betale for noe nytt gullmedlemsskap. Har dere noen ideer? Kan jeg ikke kreve noe erstatning? Uff, det skal ikke være lett. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skulle jo ikke bedt om gratis gullmedlemsskap i 6 mnd. Support trodde sikkert du ville ha ekstra 6mnd i erstatning eller noe. Ring igjen, si at du har betalt for 12 mnd., men bare fått 6, og be dem fikse feilen. Ikke be om noe som høres ut som noe "ekstra" ut over det du krav på.

Lenke til kommentar

Ringte igjen, fikk samme svar! Da ble jeg seriøst irritert, krevde å få snakke med "sjefen". Etter 10min venting, fikk jeg snakke med en som kalte seg supervisor. Han var veldig sur, lite hyggelig. Men jeg fikk til slutt de 6mnd som jeg hadde krav på. Etter å ha truet med å dra forbrukerrådet inn i saken og noe sånt. ;)

 

CASE CLOSED

Lenke til kommentar
Ringte igjen, fikk samme svar! Da ble jeg seriøst irritert, krevde å få snakke med "sjefen". Etter 10min venting, fikk jeg snakke med en som kalte seg supervisor. Han var veldig sur, lite hyggelig. Men jeg fikk til slutt de 6mnd som jeg hadde krav på. Etter å ha truet med å dra forbrukerrådet inn i saken og noe sånt. ;)

 

CASE CLOSED

Haha! bra! :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om man har retten på sin side må man aldri gi opp. Å ikke benytte seg av sine rettigheter er det samme som å la bedriften vinne, og dermed forbrukeren tape. I det lange løp vil kundeservicen bli dårligere og dårligere om kundene ikke tør si ifra. Kundeservicen i Norge er langt under den man finner i USA blant annet. Dette fordi vi nordmenn tydeligvis er blitt så vant til dårlig kundeservice at vi har gitt opp med å klage.

Lenke til kommentar
Om man har retten på sin side må man aldri gi opp. Å ikke benytte seg av sine rettigheter er det samme som å la bedriften vinne, og dermed forbrukeren tape. I det lange løp vil kundeservicen bli dårligere og dårligere om kundene ikke tør si ifra. Kundeservicen i Norge er langt under den man finner i USA blant annet. Dette fordi vi nordmenn tydeligvis er blitt så vant til dårlig kundeservice at vi har gitt opp med å klage.

 

Kundeservicen for USA ligger etter hva jeg har skjønt i India....

Lenke til kommentar

Hei dudes! Jeg måtte lage en konto til min lillebror som er under en viss alder. Da det ble ekstremt mye styr at min epost og passord skal tastes inn, og fikse instillinger for Familiy greier. Kjekt det av MS, men ble seff tungvindt når jeg er 1000km unna han...

 

Jeg fikk ikke noe tilbud om 1måndes gratis Gull! WTF? Det fikk da jeg når jeg ordet kontoen min.

 

Jeg ordet kontoen på Xbox.com da, etter det var det bare for brodern og taste inn det han skulle...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...