Gå til innhold

Gran Turismo kanskje til PC (PC)


Anbefalte innlegg

Tviler man kan få en pc til 5000kr å kjøre GT5 helt fullt, begynner å lure da det er mangen som er imot konsoller. Jeg har hatt en del bilspill til pc, synes alt blir dødskjedeligt, styre med pilene istede for ett ratt! Er det ingen brukermoderatorer som liker konsoller "360/PS3" egenligt? Jeg føler triggerene til 360 er digge å bruke til bilspill

 

Så kjøp et ratt til PC da mann. Utvalget er minst like bra til PC som konsoll. Eller en 360-kontroller om det er din greie. At man ikke får en PC til 5k til å kjøre GT5 "helt fullt" stemmer sikkert, men å kjøre den på PS3-oppløsning regner jeg med at man får til.

 

AtW

Jeg må kjøpe helt ny pc da mann :p, det er det siste jeg kommer til å gjøre da det er for dyrt for mitt budsjett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler man kan få en pc til 5000kr å kjøre GT5 helt fullt, begynner å lure da det er mangen som er imot konsoller. Jeg har hatt en del bilspill til pc, synes alt blir dødskjedeligt, styre med pilene istede for ett ratt! Er det ingen brukermoderatorer som liker konsoller "360/PS3" egenligt? Jeg føler triggerene til 360 er digge å bruke til bilspill

 

Så kjøp et ratt til PC da mann. Utvalget er minst like bra til PC som konsoll. Eller en 360-kontroller om det er din greie. At man ikke får en PC til 5k til å kjøre GT5 "helt fullt" stemmer sikkert, men å kjøre den på PS3-oppløsning regner jeg med at man får til.

 

AtW

1920x1080 med 60 fps?

Lenke til kommentar
1920x1080 med 60 fps?

 

Ikke med en pc til 5k nei, eller jo kanskje om du skrur ned masse

på settings som f.eks anti-alias. Men den oppløsningen på full grafikk

burde ikke være et problem for en PC til 15k om den er bygd for gaming.

(Å da ser jeg for meg at du kan skru grafikk settings til et nivå som

er ganske mye høyere enn på PS3).

Endret av Ascorius
Lenke til kommentar
Tviler man kan få en pc til 5000kr å kjøre GT5 helt fullt, begynner å lure da det er mangen som er imot konsoller. Jeg har hatt en del bilspill til pc, synes alt blir dødskjedeligt, styre med pilene istede for ett ratt! Er det ingen brukermoderatorer som liker konsoller "360/PS3" egenligt? Jeg føler triggerene til 360 er digge å bruke til bilspill

 

Så kjøp et ratt til PC da mann. Utvalget er minst like bra til PC som konsoll. Eller en 360-kontroller om det er din greie. At man ikke får en PC til 5k til å kjøre GT5 "helt fullt" stemmer sikkert, men å kjøre den på PS3-oppløsning regner jeg med at man får til.

 

AtW

Jeg må kjøpe helt ny pc da mann :p , det er det siste jeg kommer til å gjøre da det er for dyrt for mitt budsjett!

 

Da kan du jo stoppe med de idiotiske kommentarene dine som du alltid kommer med imot PC da ;)

 

1920x1080 med 60 fps?

 

Ikke med en pc til 5k nei, eller jo kanskje om du skrur ned masse

på settings som f.eks anti-alias. Men den oppløsningen på full grafikk

burde ikke være et problem for en PC til 15k om den er bygd for gaming.

(Å da ser jeg for meg at du kan skru grafikk settings til et nivå som

er ganske mye høyere enn på PS3).

 

 

Det holder nok lenge med en skikkelig maskin til 8'000 - 10'000 tror jeg :)

(da tenker jeg selvsagt om du skal gå til innkjøp av en maskin idag)

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Jeg har hatt en del bilspill til pc, synes alt blir dødskjedeligt, styre med pilene istede for ett ratt!

 

Her er det vel en liten feilformulering ute og går. Ratt er like lite standardutstyr til konsoll som PC. Men synes du livet uten PC-ratt suger; kjøp deg G25. Det er et PC-ratt. Du kan til og med velge hvor mange grader rotasjon rattet skal ha også. En funksjon konsollene dessverre mangler. 540 grader er fint å kunne velge :)

Lenke til kommentar
Tviler man kan få en pc til 5000kr å kjøre GT5 helt fullt, begynner å lure da det er mangen som er imot konsoller. Jeg har hatt en del bilspill til pc, synes alt blir dødskjedeligt, styre med pilene istede for ett ratt! Er det ingen brukermoderatorer som liker konsoller "360/PS3" egenligt? Jeg føler triggerene til 360 er digge å bruke til bilspill

 

Så kjøp et ratt til PC da mann. Utvalget er minst like bra til PC som konsoll. Eller en 360-kontroller om det er din greie. At man ikke får en PC til 5k til å kjøre GT5 "helt fullt" stemmer sikkert, men å kjøre den på PS3-oppløsning regner jeg med at man får til.

 

AtW

Jeg må kjøpe helt ny pc da mann :p, det er det siste jeg kommer til å gjøre da det er for dyrt for mitt budsjett!

 

Jeg blåser da i om du må kjøpe en ny PC, essensen er at argumentet ditt med å måtte styre med piltaster er elendig. Man har bedre utvalg ratt til PC enn til konsoll, foretrekker man ratt er begge deler fint mulig på både konsoll og PC.

 

AtW

Lenke til kommentar
Tviler man kan få en pc til 5000kr å kjøre GT5 helt fullt, begynner å lure da det er mangen som er imot konsoller. Jeg har hatt en del bilspill til pc, synes alt blir dødskjedeligt, styre med pilene istede for ett ratt! Er det ingen brukermoderatorer som liker konsoller "360/PS3" egenligt? Jeg føler triggerene til 360 er digge å bruke til bilspill

 

Så kjøp et ratt til PC da mann. Utvalget er minst like bra til PC som konsoll. Eller en 360-kontroller om det er din greie. At man ikke får en PC til 5k til å kjøre GT5 "helt fullt" stemmer sikkert, men å kjøre den på PS3-oppløsning regner jeg med at man får til.

 

AtW

1920x1080 med 60 fps?

 

Det får man sikkert til, ihvertfall med tilsvarende settings på grafikk som en PS3 må ha for å oppnå det. Men vi får jo se når det kommer.

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg må kjøpe helt ny pc da mann :p, det er det siste jeg kommer til å gjøre da det er for dyrt for mitt budsjett!
Slutt å kjøp alle konsollene som kommer ut, så kanskje du får råd.

 

G25 funker på PC og PS2/3. Sikkert fler også, men jeg har ikke testet det på noe annet.

Endret av Intern
Lenke til kommentar

Så kjøp et ratt til PC da mann. Utvalget er minst like bra til PC som konsoll. Eller en 360-kontroller om det er din greie. At man ikke får en PC til 5k til å kjøre GT5 "helt fullt" stemmer sikkert, men å kjøre den på PS3-oppløsning regner jeg med at man får til.

 

AtW

1920x1080 med 60 fps?

Den oppløsningen gjelder kun i pit og showrom, ellers kjører spillet i 1280x1080.

Lenke til kommentar
Jeg blåser da i om du må kjøpe en ny PC, essensen er at argumentet ditt med å måtte styre med piltaster er elendig. Man har bedre utvalg ratt til PC enn til konsoll, foretrekker man ratt er begge deler fint mulig på både konsoll og PC.

 

AtW

 

 

Det argumentet går jo også mer imot konsoll enn det gjør imot PC da Xbox360 har et elendig utvalg av ratt og pedaler sammenlignet med PC. PlayStation3 har hvert fall en del gode Logitech ratt, men faktum er jo at faktisk alle konsoller har jo et temmelig dårlig utvalg av ekstrautstyr generelt sammenlignet med en PC.

 

Du kan jo skaffe deg en Xbox360 kontroll til PC-en din om du på død og liv ønsker å ha den klumpen av en GamePad ;)

 

Så kjøp et ratt til PC da mann. Utvalget er minst like bra til PC som konsoll. Eller en 360-kontroller om det er din greie. At man ikke får en PC til 5k til å kjøre GT5 "helt fullt" stemmer sikkert, men å kjøre den på PS3-oppløsning regner jeg med at man får til.

 

AtW

1920x1080 med 60 fps?

Den oppløsningen gjelder kun i pit og showrom, ellers kjører spillet i 1280x1080.

 

 

 

1280x1080 er ikke akkurat noen fra skrekkene høy oppløsning, du får fint en god PC idag til 8'000 - 9'000 som burde klare PlayStation3 grafikk på 1280x1080 uten noen større problemer.

Lenke til kommentar
Den oppløsningen gjelder kun i pit og showrom, ellers kjører spillet i 1280x1080.

 

Jupp, og det er 1280x1080 uten Antialiasing tror jeg. Mer kan man vel ikke forvente fra ett grafikkort med bare 256mb RAM.

 

Playstationbashing til side, Jeg angrer litt på at jeg brukte penger på Prolouge, ganske middels spill spør du meg. Jeg håper fullversjonen blir en god del bedre :)

 

Men mange vil nok bli glade om GT gjør sitt inntog i PC-verdenen, ingen tvil om det.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Den oppløsningen gjelder kun i pit og showrom, ellers kjører spillet i 1280x1080.

 

Jupp, og det er 1280x1080 uten Antialiasing tror jeg. Mer kan man vel ikke forvente fra ett grafikkort med bare 256mb RAM.

2xAA. RSX har tilgang til XDR minnet, så den er ikke begrenset kun til 256MB minne.

Lenke til kommentar
NEI!!! Ikke la det skje! Sats heller på PS3! Men hvordan få den grafikken til PC? :tease: tviler på at det finnes noe serlig PC-er som kan ta dette spillet. Og skade-motor i tilleg, kommer til å drepe så og si alle PC-er.

 

Holder meg til PS3.

Hvorfor skulle det ikke være mulig å kjøre på pc? Kan UMULIG bli verre enn det Crysis er :p

Lenke til kommentar

Hvorfor skal ikke en PC nå til dags klare å kjøre GT 5? Hvis du ser på specs til både 360 og ps3 og tar PC spec'en i betraktning så vil du se at pcen går Bedre uansett!

 

Ikke misforstå, jeg er ingen pc fanboy siden jeg er 360 eier selv og er utrolig fornøyd men en good ol' pc klarer det grafiske bedre :p

Lenke til kommentar

Har selv en pc bygd for gaming

Ga rundt 11.000 for den, og det var med 22" skjerm

Og denne kjører de fleste nyere spill meget bra(skjønt, very high på crysis er vel kanskje å drømme men)

Men uansett, en pc holder i ca. 4 år før en trenger å bytte ut deler (noen deler varer selvfølgelig lenger, slik som kabinett) og det ser jeg som ett av de store fortrinnene til en pc

Og om man i dag kjøper en 360 eller en PS3 må man også ofte ut med mye penger for å få tak i en TV der man faktisk får utnyttet grafikken på konsollen.

Og konsollene er ikke så enormt mye bedre enn en pc til 8 - 13.000

Lenke til kommentar

GT til pc? joda sikkert greit det. men jeg mener de burde bruke tiden på å få til en sikkerlig skademotor til GT5 istede for å porte det til pc. så kan de heller vurdere det med med GT6. jeg vil tippe det blir langt mindre arbeid til GT6 dersom det også kommer til PS3, forid da har du grunnlaget fra GT5, slik som det var med GT3-GT4.

 

når det gjelder diskusjonen rundt det å kunne kjøre det på like bra eller bedre settings på pc vs PS3 så vil jeg si at det er billigere med PS3, men en god pc vil klare enda råere settings fordi de har mer krefter. men det koster jo lett 5 ganger så mye da, så det blir opptil hver enkelt å velge hva de vil bruke penger på.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
GT til pc? joda sikkert greit det. men jeg mener de burde bruke tiden på å få til en sikkerlig skademotor til GT5 istede for å porte det til pc. så kan de heller vurdere det med med GT6. jeg vil tippe det blir langt mindre arbeid til GT6 dersom det også kommer til PS3, forid da har du grunnlaget fra GT5, slik som det var med GT3-GT4.

 

når det gjelder diskusjonen rundt det å kunne kjøre det på like bra eller bedre settings på pc vs PS3 så vil jeg si at det er billigere med PS3, men en god pc vil klare enda råere settings fordi de har mer krefter. men det koster jo lett 5 ganger så mye da, så det blir opptil hver enkelt å velge hva de vil bruke penger på.

 

Nei, det koster ikke "lett 5 ganger så mye" å få en PC som er vesentlig kraftigere enn enn PS3 på spillfronten. Halverer du estimatet ditt til 2.5 så er du nok endel nærmere sannheten.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...