Gå til innhold

EB Games: Bytt inn tre spill mot GTA IV + 100 kr


Metal_Man

Anbefalte innlegg

Sikkert noen som har laget en tråd om det allerede, men EB Games har nå en kampanje gående der du kan bytte inn tre 360-spill (eller to PS3-spill) og få GTA IV + et gavekort på 100 kr i retur. Høres ut som en absurd god deal (for god til å være sant), men hjemmesiden til EB Games i Norge bekrefter galskapen. Jeg skal så til de grader bytte inn tre eldgamle 360-spill mot GTA IV + $$$$ i morgen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Supertips til dealen!!

 

Jeg fikk et tips av en EB Games ansatt.

I hyllene sine har de en del spill til under 100,- som ikke er på "Nei-listen" for hva de tar bytte mot GTA IV.

Jeg så flere spill til 75,- som ikke er på "Nei-listen" og du kan godt bytte inn samme tittel flere ganger.

 

Så hvis noen ikke vil bytte inn sine kjære spill, eller kun har ett spill de vil bytte inn, her er et billig GTA IV.

 

3stk Xbox360 spill fra hyllen til EB Games 75,- x 3 = 225,-

 

Du bytter spillene inn over disken etter å ha betlt for dem.

Du får et gavekort på 100,- og GTA IV når det kommer.

 

I realiteten har du så kun brukt 125,- hos EB Games.

 

(Enda bedre hvis du kan få han i kassen med på dealen om at du skal benytte deg av tilbudet GTA IV + gavekort, og får brukt det gavekortet til å kjøpe de tre spilllene for 75,- pr stk.)

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar
Litt tilleggsinformasjon (jeg ringte dem):

 

-De tar kun imot norske spill

-Du leverer spillene fra deg i det du mottar GTA4 + gavekort.

-Du må betale et depositum på 30,- når du legger in bestillingen.

 

Jeg måtte ikke betale inn noe depositum.

 

Jeg leverte fra meg tre spill som jeg ville ha fått 155 kr for i innbytte. Fikk da gavekortet og betalte i praksis 55 kr for GTA IV.

 

Som advokatfullmektig kan jeg for øvrig informere om at EB Games bryter markedsføringsloven når de reklamerer tar forbehold om spill uten at dette er nevnt i selve reklamen (dersom noen har ønske og overskudd om å kjøre saken inn for forbrukerrådet).

 

Slike kampanjer som dette er grunnen til at jeg heller sitter på mine eldgamle spill fremfor å selge de til EB Games for 30 kr stykket :)

Lenke til kommentar

Dette benytter jeg meg så lett av! Stikker vel innom på mandag og ordner det. BLir vel til at jeg kjøper 3 billige spill der og bruker de.

 

 

Edit: Forsto jeg det riktig om man leverer inn de gamle spillene NÅR man henter GTA IV? Eller leverer man de gamle spillene når man bestiller?

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Jeg også leverte inn spillene med det samme. Ingen depositum heller.

Og jeg forstår ikke at noen har sagt spillene blir levert inn når GTA IV hentes.

Det må være feilinformasjon.

For tilbudet går ut dagen før release.

Dvs, man kan ikke benytte seg av tilbudet på releasedagen og senere.

 

Den Mr.Foxhound ringte til må ha vært totalt feilinformert.

Lenke til kommentar
Jeg også leverte inn spillene med det samme. Ingen depositum heller.

Og jeg forstår ikke at noen har sagt spillene blir levert inn når GTA IV hentes.

Det må være feilinformasjon.

For tilbudet går ut dagen før release.

Dvs, man kan ikke benytte seg av tilbudet på releasedagen og senere.

 

Den Mr.Foxhound ringte til må ha vært totalt feilinformert.

Ser ut som han har vært veldig feilinformert faktisk, men det var nå det han sa i hvert fall.

 

Og nei, jeg henger ikke så mye på Lagunen, så jeg ante faktisk ikke at det fantes noen EB Games her i området :)

Lenke til kommentar

Stakkars dumme EB Games... Skjønner de ikke at alle kommer til å kjøpe 3 stk. 360-spill for 70 spenn og levere inn? De taper jo bare sinnsykt på det uansett.

 

Men kongedeal for oss selvsagt! :D Tar vel turen inn til Drammen om et par dager og fikser denne fine dealen. EB Games ftw!

Lenke til kommentar

Var på EB Lørdag forrige uke og byttet inn 3stk gamle X360 spill.

Trur jeg skulle få 35,- 60,- 60kr for de om jeg ville bytte de mot noe annet.

Det var vel Tetris Evolution, Lost Planet & Fifa 07.. greit nok for meg.

Tetris var noe jeg kjøpte som pre-played på EB for 99kr engang i tia, Fifa 07 spiller jeg ikke nå som jeg har kjøpt 08, og Lost Planet er jeg ferdig med og kommer aldri til å spille igjen.

 

Byttet også inn Army of Two (dritt spill) og Mass Effect (for mye RPG for meg) og fikk Bully X360 og 40kr til overs for de to. Så da har jeg ett EB kort hvor det nå står 140kr, GTA4 klart til å hentes den 29 April og Bully å kose meg meg med mens jeg venter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...