Gå til innhold

EB Games: Bytt inn tre spill mot GTA IV + 100 kr


Metal_Man

Anbefalte innlegg

angrer på at jeg kjøpte 360 versjonen på Ebgames i dag. Hvorfor? Fordi min 360 Elite etter 10 min spilling skrudde seg av og blinket 2 røde lys... Hurra! Skulle gått for ps3 versjonen, så hadde jeg hvertfall fått spillt det uten at maskinen skrur seg av hvert 10 min (selv om ps3 versjonen bare er 630P og ikke 720P som 360 versjonen).

 

2 lys er vel overoppheting. Ikke mange som har fått den tror jeg. Har du maskinen stående veldig innelukket eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
179 vel... fikk med gavekort på 100kr i tillegg! Dessuten 500 MS points :p

 

EB Games ga meg 3 stk DVD-plater a 500 MS points, altså 1500 MS points totalt. Dette tilsvarer en verdi på 144 norske kroner.

Med tanke på at innbytteprisen på spillene mine var 150 kr, så har jeg betalt MINUS 94 kroner for GTA IV når man tar gavekortet på 100 kr med i betraktningen :)

Lenke til kommentar
good! :grin:

 

si ifra når du er tilbake med spillet! alltid gøy å høre happy stories :)

Hei. Har kjøpt spillet nå :) Var nede ca klokken 16:00, men har ikke vært innom forumet etter det. Har vært opptatt bl.a. med å rigge opp en kamerat sin tv og xbox hos meg så vi kan spille sammen. Vet det ikke er system link på spillet, men artig å spille ved siden av hverandre uansett. Vi fikk dessverre ikke tid til å spille i dag, pga mesterligaen og div. annet, men det blir nok spilling i stort sett hele morgen. Det spørs om jeg klarer å holde meg unna i kveld :D

Lenke til kommentar
179 vel... fikk med gavekort på 100kr i tillegg! Dessuten 500 MS points :p

 

EB Games ga meg 3 stk DVD-plater a 500 MS points, altså 1500 MS points totalt. Dette tilsvarer en verdi på 144 norske kroner.

Med tanke på at innbytteprisen på spillene mine var 150 kr, så har jeg betalt MINUS 94 kroner for GTA IV når man tar gavekortet på 100 kr med i betraktningen :)

Hvorfor fikk du 3x500 points? :)

Lenke til kommentar
179 vel... fikk med gavekort på 100kr i tillegg! Dessuten 500 MS points :p

 

EB Games ga meg 3 stk DVD-plater a 500 MS points, altså 1500 MS points totalt. Dette tilsvarer en verdi på 144 norske kroner.

Med tanke på at innbytteprisen på spillene mine var 150 kr, så har jeg betalt MINUS 94 kroner for GTA IV når man tar gavekortet på 100 kr med i betraktningen :)

Hvorfor fikk du 3x500 points? :)

 

Aner ikke. Kanskje de hadde fått for mange og måtte kvitte seg med de? :)

Lenke til kommentar
angrer på at jeg kjøpte 360 versjonen på Ebgames i dag. Hvorfor? Fordi min 360 Elite etter 10 min spilling skrudde seg av og blinket 2 røde lys... Hurra! Skulle gått for ps3 versjonen, så hadde jeg hvertfall fått spillt det uten at maskinen skrur seg av hvert 10 min (selv om ps3 versjonen bare er 630P og ikke 720P som 360 versjonen).

 

2 lys er vel overoppheting. Ikke mange som har fått den tror jeg. Har du maskinen stående veldig innelukket eller noe?

 

Den står ikke spesielt innelukket, er greit med ventilasjon (står ved siden av ps3, kanskje den stråler en del :p). Problemet er at jeg ikke kan sette den andre plasser heller pga korte kabler samt lite plass (studentbolig).

 

edit: prøvde igjen i dag, fikk spillt 15 min, så skrur den seg av. Har nok av luft og er ikke varm engang når den skrur seg av.... teit

Endret av bokfinn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...