Gå til innhold

EB Games: Bytt inn tre spill mot GTA IV + 100 kr


Metal_Man

Anbefalte innlegg

Si meg er det ingen som har fått med seg Game (gamle spiderman) sitt tilbud?

 

For 599 kroner, eller hvis du bytter inn ett par spill (eller var det tre?), så får du :

 

GTA IV

12 måneder xbox live gull

500 xbox live poeng

Eksklusive GTA gamerpics

GTA T-skjorte

og alt er i en GTA pose.

 

Hvis du også da bytter inn spill så får du en hundrelapp ekstra akkurat som EB.

 

Dette er ikke en veldig forsinket aprilsnarr, men fakta. Problemet er at det selvsagt er i begrenset antall, og hvis du skal ha så må du få ut fingeren og forhåndsbestille nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg også leverte inn spillene med det samme. Ingen depositum heller.

Og jeg forstår ikke at noen har sagt spillene blir levert inn når GTA IV hentes.

Det må være feilinformasjon.

For tilbudet går ut dagen før release.

Dvs, man kan ikke benytte seg av tilbudet på releasedagen og senere.

 

Den Mr.Foxhound ringte til må ha vært totalt feilinformert.

Ser ut som han har vært veldig feilinformert faktisk, men det var nå det han sa i hvert fall.

 

Og nei, jeg henger ikke så mye på Lagunen, så jeg ante faktisk ikke at det fantes noen EB Games her i området :)

Hehe, skjønnte nesten det :p e ikkje så mye å finne på der egentlig.

Lenke til kommentar
Jeg også leverte inn spillene med det samme. Ingen depositum heller.

Og jeg forstår ikke at noen har sagt spillene blir levert inn når GTA IV hentes.

Det må være feilinformasjon.

For tilbudet går ut dagen før release.

Dvs, man kan ikke benytte seg av tilbudet på releasedagen og senere.

 

Den Mr.Foxhound ringte til må ha vært totalt feilinformert.

Ser ut som han har vært veldig feilinformert faktisk, men det var nå det han sa i hvert fall.

 

Og nei, jeg henger ikke så mye på Lagunen, så jeg ante faktisk ikke at det fantes noen EB Games her i området :)

Hehe, skjønnte nesten det :p e ikkje så mye å finne på der egentlig.

 

nei er vel sant, men de har jo, eeeeehm, EB Games :!:

Lenke til kommentar
Si meg er det ingen som har fått med seg Game (gamle spiderman) sitt tilbud?

 

For 599 kroner, eller hvis du bytter inn ett par spill (eller var det tre?), så får du :

 

GTA IV

12 måneder xbox live gull

500 xbox live poeng

Eksklusive GTA gamerpics

GTA T-skjorte

og alt er i en GTA pose.

 

Hvis du også da bytter inn spill så får du en hundrelapp ekstra akkurat som EB.

 

Dette er ikke en veldig forsinket aprilsnarr, men fakta. Problemet er at det selvsagt er i begrenset antall, og hvis du skal ha så må du få ut fingeren og forhåndsbestille nå.

Ringte og prata med de om dette tilbudet på lørdag, og de vist ikke helt om dette tilbudet gjelder lenger(!) Man kunne levere inn 2 spill og få GTA IV, men ikke med 12 mnd gull på live da man ikke viste hvor mange som hadde bestilt(!) og hvor mye de fikk inn. jeg syns det hele hørtes veldig rart ut, skulle tro de hadde nok av 12 mnd gullmedlemskap.

 

Hvis det er noen her som jobber for Game send meg gjerne en PM, eller post i tråden. Da dere ikke har hjemme side eller e-post.

Lenke til kommentar
Si meg er det ingen som har fått med seg Game (gamle spiderman) sitt tilbud?

 

For 599 kroner, eller hvis du bytter inn ett par spill (eller var det tre?), så får du :

 

GTA IV

12 måneder xbox live gull

500 xbox live poeng

Eksklusive GTA gamerpics

GTA T-skjorte

og alt er i en GTA pose.

 

Hvis du også da bytter inn spill så får du en hundrelapp ekstra akkurat som EB.

 

Har de noe liknende på for PS3 versjonen?

Lenke til kommentar
Si meg er det ingen som har fått med seg Game (gamle spiderman) sitt tilbud?

 

For 599 kroner, eller hvis du bytter inn ett par spill (eller var det tre?), så får du :

 

GTA IV

12 måneder xbox live gull

500 xbox live poeng

Eksklusive GTA gamerpics

GTA T-skjorte

og alt er i en GTA pose.

 

Hvis du også da bytter inn spill så får du en hundrelapp ekstra akkurat som EB.

 

Har de noe liknende på for PS3 versjonen?

 

Ja, men det er kun med T-skjorte og den posen hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
kansje litt feil å spør her menmen. noen som vett sånn ca hvor mange eksemplarer hver butikk får av GTA IV?

 

Det er avhengi av hvor mange som forhåndsbestiller..

PS3 utgaven kan ikke lengre garanteres på release, 360 fortsetter foreløpig.

Så lenge du forhåndsbestiller vil du få dette tilbudet uansett om du får på release eller ved neste levering (ca 10 dager etterpå).

Det foretrekkes at spillene byttes inn når GTA IV hentes, blir jo det samme for kunden egentlig.

Lenke til kommentar
Hva koster to brukte PS3-spill eller tre brukte X360-spill på EBGames?

 

jeg var der i dag.. kjøpte tre 360 spill.. 139, 99 og 79 :) det er litt over 300, byttet inn og fikk GTA IV (på release)+ 100kr! så brukte vel bare litt over 200 på GTA IV, største spillet yet! :) btw, de som har tenkt å gjøre dette me ps3 versjonen kan bli litt uheldige, for han der sa at det kan ta flere uker før de får mer inn på ps3 om de er utsolgt før alle får det på releasedatoen! så hvis dere har begge konsollene, anbefaler jeg velge 360 om man skal bruke dette tilbudet + at da får man DLC :) siden jeg fikk dette så billig og har nå funnet ut at GTA IV på ps3 støtter dualshock 3, skal jeg punge ut 400-500 for å spille det med litt mer behagelig kontroller! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Helvete! Var nedom Ebgames på lagunen nettopp, men det stod det en hvit lapp på døren som sa "Nattåpent er avlyst p.g.a. leveranseproblemer!" Dårlig...

 

oi faen, dumt av meg å ikke skrive her at det var avlyst, de ringte meg tidligere om dagen å si at de ikke fikk inn før i morgen, kanskje til og med onsdag! men han sa at jeg skulle ringe de i morgen og at de kanskje kanskje skulle få inn før kl. 15 i morgen! unnskyld at jeg ikke skrev dette her før, tenkte ikke på det :(

Lenke til kommentar
Helvete! Var nedom Ebgames på lagunen nettopp, men det stod det en hvit lapp på døren som sa "Nattåpent er avlyst p.g.a. leveranseproblemer!" Dårlig...

 

oi faen, dumt av meg å ikke skrive her at det var avlyst, de ringte meg tidligere om dagen å si at de ikke fikk inn før i morgen, kanskje til og med onsdag! men han sa at jeg skulle ringe de i morgen og at de kanskje kanskje skulle få inn før kl. 15 i morgen! unnskyld at jeg ikke skrev dette her før, tenkte ikke på det :(

Fikk en telefon tidligere jeg også, men var ikke tilgjengelig. Sjekket nummeret på telefonkatalogen.no og skjønte at det var dem som hadde ringt. Jeg ringte så opp igjen, uten å komme fram. Nå vet jeg hva de ville..

Synes de kunne skrevet en sms med nødvendig info når folk ikke tar telefonen.

Lenke til kommentar
Helvete! Var nedom Ebgames på lagunen nettopp, men det stod det en hvit lapp på døren som sa "Nattåpent er avlyst p.g.a. leveranseproblemer!" Dårlig...

 

oi faen, dumt av meg å ikke skrive her at det var avlyst, de ringte meg tidligere om dagen å si at de ikke fikk inn før i morgen, kanskje til og med onsdag! men han sa at jeg skulle ringe de i morgen og at de kanskje kanskje skulle få inn før kl. 15 i morgen! unnskyld at jeg ikke skrev dette her før, tenkte ikke på det :(

Fikk en telefon tidligere jeg også, men var ikke tilgjengelig. Sjekket nummeret på telefonkatalogen.no og skjønte at det var dem som hadde ringt. Jeg ringte så opp igjen, uten å komme fram. Nå vet jeg hva de ville..

Synes de kunne skrevet en sms med nødvendig info når folk ikke tar telefonen.

 

ja de bør det, eller prøve å ringe minst 3 ganger når det er ganske viktig da. men jeg ringer i morgen så sier jeg ifra her når jeg får svar, hvis de ikke får inn i morgen, så går jeg og kjøper på ps3 (har forhåndsbestilt 360 på EB Games) hvis jeg finner et eksemplar av det da.. men ikke 599 på spaceworld, det blir litt for drøyt :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...