Gå til innhold

EB Games: Bytt inn tre spill mot GTA IV + 100 kr


Metal_Man

Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Helvete! Var nedom Ebgames på lagunen nettopp, men det stod det en hvit lapp på døren som sa "Nattåpent er avlyst p.g.a. leveranseproblemer!" Dårlig...

 

oi faen, dumt av meg å ikke skrive her at det var avlyst, de ringte meg tidligere om dagen å si at de ikke fikk inn før i morgen, kanskje til og med onsdag! men han sa at jeg skulle ringe de i morgen og at de kanskje kanskje skulle få inn før kl. 15 i morgen! unnskyld at jeg ikke skrev dette her før, tenkte ikke på det :(

Fikk en telefon tidligere jeg også, men var ikke tilgjengelig. Sjekket nummeret på telefonkatalogen.no og skjønte at det var dem som hadde ringt. Jeg ringte så opp igjen, uten å komme fram. Nå vet jeg hva de ville..

Synes de kunne skrevet en sms med nødvendig info når folk ikke tar telefonen.

 

ja de bør det, eller prøve å ringe minst 3 ganger når det er ganske viktig da. men jeg ringer i morgen så sier jeg ifra her når jeg får svar, hvis de ikke får inn i morgen, så går jeg og kjøper på ps3 (har forhåndsbestilt 360 på EB Games) hvis jeg finner et eksemplar av det da.. men ikke 599 på spaceworld, det blir litt for drøyt :dontgetit:

Fint, da følger jeg med her imorgen :)

For meg er det dessverre lite aktuelt å kjøpe andre plasser. Jeg kjøpte nemlig et par billige brukte spill som jeg aldri kommer til å spille, kun for å benytte meg av tilbudet deres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
VENT! ikke stikk! kom nettop tilbake fra lagunen, de hadde ikke der ennå! men jeg skal tilbake senere etter å ringe enda en gang til, så sier ifra igjen! ikke gå :p

Hehe. Det var kjapt! Da reddet du meg fra en bomtur. :)

 

haha ja jeg skrev det utrolig raskt og, derfor jeg hadde kanskje en skrivefeil midt i mellom :) ringer halv 3 igjen jeg, også sier jeg ifra.. dette var dumt, så at de hadde det på lefdal, spaceworld, og playcom på lagunen til xbox 360, surt!

Lenke til kommentar
VENT! ikke stikk! kom nettop tilbake fra lagunen, de hadde ikke der ennå! men jeg skal tilbake senere etter å ringe enda en gang til, så sier ifra igjen! ikke gå :p

Hehe. Det var kjapt! Da reddet du meg fra en bomtur. :)

 

haha ja jeg skrev det utrolig raskt og, derfor jeg hadde kanskje en skrivefeil midt i mellom :) ringer halv 3 igjen jeg, også sier jeg ifra.. dette var dumt, så at de hadde det på lefdal, spaceworld, og playcom på lagunen til xbox 360, surt!

Ja, kjedelig å måtte vente når de finnes i andre butikker like ved:)

Lenke til kommentar

kjøpte siste ps3 versjonen av det på lefdal da, til 379 sånn at nå er verste tilfelle at jeg har på begge konsollene så gikk egentlig bra, men frykter at det ikke funker på ps3 siden jeg har launch modell 60GB som det er rapportert problemer med.. menmen får se, installerer nå :p (ellers er jeg mer keen på 360 versjon pga. DLC og at kompis har 360 versjonen allerede osv. så er like spent å få min fra EB Games :D)

Lenke til kommentar

angrer på at jeg kjøpte 360 versjonen på Ebgames i dag. Hvorfor? Fordi min 360 Elite etter 10 min spilling skrudde seg av og blinket 2 røde lys... Hurra! Skulle gått for ps3 versjonen, så hadde jeg hvertfall fått spillt det uten at maskinen skrur seg av hvert 10 min (selv om ps3 versjonen bare er 630P og ikke 720P som 360 versjonen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...