Lillehagen.no Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 (endret) Ok, nå er jeg desperat her, jeg trenger sårt et nytt spill. Jeg har praktisk talt runna alle spillene jeg har, eller så har jeg gått lei. Er det noen som har forslag til fete spill? Helst et av de nyere, er mest de som interesserer meg. Spill jeg har: COD4 Cs spillene HL2 spillene Bf2 Bf2142 Condemned: Criminal Origins Tf2 Portal Track Mania United Nitro stunt racing Crysis Bioshock (Assassin's Creed, runna på Xbox 360) Og dette er bare de jeg kommer på i farta! Altså: alle forslag er godtatt; nytt, gammelt, action, strategi, jeg mener alle, ikke utelat noen, uansett om du selv synes det er dårlig! På forhånd takk Endret 10. april 2008 av Lillehagen
Crossfire Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 (endret) Tja, kan vel kjapt nevne noen jeg har spilt i det siste. Oblivion Gears of War Medieval 2 Total War World in Conflict Playstation1, Playstation2 og Nintendo64 emulator ^^ (ikke nytt men har du gått glipp av noen klassikere går jo ikke de ut på dato) Endret 10. april 2008 av Crossfire
Lillehagen.no Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 (endret) Tja, kan vel kjapt nevne noen jeg har spilt i det siste. Oblivion Gears of War Medieval 2 Total War World in Conflict Playstation1, Playstation2 og Nintendo64 emulator ^^ (ikke nytt men har du gått glipp av noen klassikere går jo ikke de ut på dato) Hmm... gode forslag ja Bare for å få sagt det, så har jeg alle de nevnte konsollene, men ellers takk Endret 10. april 2008 av Lillehagen
Beritaron Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Og dette er bare de jeg kommer på i farta! Altså: alle forslag er godtatt; nytt, gammelt, action, strategi, jeg mener alle, ikke utelat noen, uansett om du selv synes det er dårlig! På forhånd takk Om alt er tillatt er det jo bare å ta en titt på et random spill på IGN eller Gamespot ... men det bør være storymode og ikke bare type flerspillermuligheter da eller?
Lillehagen.no Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 Jeg har jo såpass mange multiplayerspill, så et "offline" spill hadde vært fint Og btw, grunnen til at jeg vil ha forslag i stedet for å sjekke på nettet er fordi jeg vil at folk liksom skal komme med spill de vet om eller setter pris på
arkael Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 heroes of might & magic 3 wake of gods er ett ganske artig og underholdene offlinespill H3 må kjøpes, men wog er en gratis ekspansjon til shadow of death ekspansjonen til h3
Beritaron Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 (endret) Jeg har jo såpass mange multiplayerspill, så et "offline" spill hadde vært fint Og btw, grunnen til at jeg vil ha forslag i stedet for å sjekke på nettet er fordi jeg vil at folk liksom skal komme med spill de vet om eller setter pris på Her er iallfeall en del spill jeg har blitt veldig glad i, har ikke spilt alle på PC da, men vet at de er tilgjengelig for PC. Synes alle disse er spill som er verdt å ha i de fleste sjangre, både nye og gamle ... en del av dem finnes sikkert til en veldig god pris FEAR - FPS Gear of Wars - FPS Stalker -FPS Max Payne - Shooter Civilization - Turn-based strategy (veldig omfattende og til og med litt lærerikt) Oblivion - RPG (godt gjennomført!) No One Lives Forever - FPS (strålende og morsom singelplayer) Warcraft - Real-Time strategy StarCraft - Real-Time strategy Age og Mytoligy - er også en god RTS Theif serien - hide and sneak Splinter Cell - Hide and sneak Metal Gear Solid - Hide And Sneak Operation Flashpoint - strategisk fps SWAT - strategisk fps Rainbow 6 - strategisk fps Og sjangeren som brakte meg til PC-spill, point and click: Monkey Island, Grim Fandengo, Sam and Max, Full Throttle Broken Sword, +++ Endret 10. april 2008 av tamarin
2ball_ Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 "Avencast: Rise of the Mage" "Doom 3" "Dark Messiah" "Olivion: The Elder Scrolls IV" (med alle xp) "Gothic 3" "Tempel of Elemental Evil"[et litt eldre spill] etc., etc., etc... Mvh. 2ball(s)
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Aquadelic GT Frontlines: Fuel of War S.T.A.L.K.E.R - Shadows Of Chernobyl Tom Clancys Rainbow Six Vegas 1 og 2 Splinter Cell spillene, utrolig råe !
morgan_kane Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 sims 2 moto gp urt mx vs atv unleashed flatout fm 08 icy tower, en klassiker i skoletimen:p quake 3 har nylig anskaffet meg det, selv om det er gammelt er det artig. doom 95 oOo husker enda den dag idag da jeg som seksåring spilte det. drit bra spill, har sett den i en liste her på forumet over gratis spill btw
Lillehagen.no Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 Herlig, mange gode forslag her ass! La spillene komme
Moderat Bruker Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 (endret) BIOSHOCK - med store bokstaver. Single player som gir deg alt. Frykt og spenning som i FEAR. Og en vanedannelse og engasjement som jeg ikke har opplevd maken til i spill. Naar jeg legger spillet fra meg gaar underbevisstheten stoett og stadig om alternative loesninger og utveier og om konsekvenser. Og det er foerste gang jeg har opplevd i en slik grad med et data-spill. Bioshock uten tvil! Endret 11. april 2008 av maypenray
Druidare Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Når du snakker om nye forslag er det spill du sell skal spille, eller at et nytt spill kan komjme til butikkene i dag den dagen i dag, eller hva mener du med det?? skjønner ikke helt du kunne skrevet og sakt hva mere du mente,, ja ha det er er jo veldig fint
Moderat Bruker Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 OK - Kanskje du har spilt bioshock allerede. Om du har hva med Hidden & Dangerous II. Ca 5 aar gammelt men en av mine all-time favourites.
Lillehagen.no Skrevet 11. april 2008 Forfatter Skrevet 11. april 2008 (endret) Når du snakker om nye forslag er det spill du sell skal spille, eller at et nytt spill kan komjme til butikkene i dag den dagen i dag, eller hva mener du med det?? skjønner ikke helt du kunne skrevet og sakt hva mere du mente,, ja ha det er er jo veldig fint Kan du skrive dette på en litt mer forståelig måte? Endret 11. april 2008 av Lillehagen
andi_c Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Jeg vil anbefale Test drive unlimited hvis du liker bilspill
Lillehagen.no Skrevet 11. april 2008 Forfatter Skrevet 11. april 2008 (endret) Ja, faktisk, glemte å si at jeg har flatout 1+2 i farta Endret 11. april 2008 av Lillehagen
SpecialForce Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Prøv 9Dragons du. Det er et mmorpg spill som baserer seg på martial arts. Du blir fort hekta Sjekk innom 9dragons.acclaim.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå